Mistähän voisi johtua kun 8 tkm ajettu fabia kiihdytttäessä ja muutenkin vetää varsin voimakkaasti oikealle ? Pyöränkulmat on tarkastettu ja ok. Merkkihuolto levittelee vaan käsiään...
Fabia vetää oikealle
10
1419
Vastaukset
- ehdottelija
ilmanpaineet varmaan on katsottu? kokeilepa maahantuojaan ottaa yhteyttä...
- jtp
Häh?
- lähellä
siinä syy, maanantaina taas normaali.
Ainakin meidän autossa oli ongelmia GoodYearin yhden rengasmallin kanssa. Kun renkaat vaihtui, poistui vääntökin. Niissä oli kuvio sellainen että ne olivat niin sanotut toispuoleiset kuvioltaan, eli joka kiekko samalle puolelle vinokuvioitu yli puolenvälin. Nokiat ei meillä ole vedelleet mihinkään suuntaan. Auto Octavia farmari diesel.
- pee
Totta on, että renkaalla on iso vaikutus tähän ongelmaan. Syksyllä, kun kesärenkaat vaihdettiin talvi-sellaisiin, Fabiani alkoi kulkemaan suoraan. Höh, pitänee siis hankkia kesäksi jotkut muut renkaat, mutta mitkä? Jos löytäisi samalla myös hiljaisemmatkin ...
- Skudaaa
pee kirjoitti:
Totta on, että renkaalla on iso vaikutus tähän ongelmaan. Syksyllä, kun kesärenkaat vaihdettiin talvi-sellaisiin, Fabiani alkoi kulkemaan suoraan. Höh, pitänee siis hankkia kesäksi jotkut muut renkaat, mutta mitkä? Jos löytäisi samalla myös hiljaisemmatkin ...
Talvirenkailla vetää enemmän oikealle kuin kesärenkailla.
Vein Fabiani viime vuonna jopa huoltoon ko. asian takia. Ongelma pieneni, mutta ei poistunut, kun etu- ja takarengas vaihdettiin keskenään. - rengas
Auto veti voimakkaasti oikealle, merkkiliikkeessä asia tutkittiin. Uudet renkaat alle ja vika poistui heti.Liike toimi asiassa tyylikkäästi ja hyvin. Minulle ei tullut asiasta mitään kustannuksia. Auto fabia kombi.
- vapia
rengas kirjoitti:
Auto veti voimakkaasti oikealle, merkkiliikkeessä asia tutkittiin. Uudet renkaat alle ja vika poistui heti.Liike toimi asiassa tyylikkäästi ja hyvin. Minulle ei tullut asiasta mitään kustannuksia. Auto fabia kombi.
Jaa, mikähän huolto näin hienosti toimi?
Itsellä sama ongelma, ja huollossa Hyvinkäällä valitellaan että se on vaan ominaisuus jonka kanssa kyllä pärjää.
Kehuvat vielä kuinka hyvä se on ettei vedä vasemmalle, voisi törmätä vaikka vastaantulijaan.. - täällä
Skudaaa kirjoitti:
Talvirenkailla vetää enemmän oikealle kuin kesärenkailla.
Vein Fabiani viime vuonna jopa huoltoon ko. asian takia. Ongelma pieneni, mutta ei poistunut, kun etu- ja takarengas vaihdettiin keskenään.Talvirenkailla (Continental) vetää oikealle ja tosiaan ongelma lähes poistui kun takarenkaat vaihdettiin eteen. Mutta vain hetkeksi! Ihmeellistä mutta totta. Ohjauskulmissa ei ollut vikaa.
- rengas
vapia kirjoitti:
Jaa, mikähän huolto näin hienosti toimi?
Itsellä sama ongelma, ja huollossa Hyvinkäällä valitellaan että se on vaan ominaisuus jonka kanssa kyllä pärjää.
Kehuvat vielä kuinka hyvä se on ettei vedä vasemmalle, voisi törmätä vaikka vastaantulijaan..Autoliike joka ansaitsee kiitoksen on Aine oy Kemi.Jos on takuuajan puitteissa oleva vika, niin renkaan maahantuoja tai valmistaja vastaa kustannuksista, autoliike kuitenkin luonnollisesti hoitaa korjauksen.Siinä tapauksessakin jos autossa ei ole takuuta ja renkaat ovat uudehkot niin silloinkin renkaan valmistajan pitäisi vastata laadusta.Nämä ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä, sitä en tiedä löytyykö niihin lakitekstiä jostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268