Siporex materiaalina ja rakentaminen aloitetaan keväällä -08. Kaksikerroksinen, funkkis-tyylinen halutaan. Rahaa on vähän ;) Mutta tontti piti ostaa vaikka kolmisen vuotta ollaan vasta nykyisessä rakennetussa nautittu elämästä. Ranta ja kaislikko kutsuu.
Tuttumme ovat luottaneet sipo-taloja tehdessä jämerä-suunnitteluun, mutta me ajattelimme ihan toivoa jotain ekstraa euroillemme.
Toiveissa olisi suunnittelija, joka hallitsee myös materiaalin ja kustannustehokkuuden. Eli rakennesuunnittelijan vikaakin pitäisi olla... Nykyinen ihana, mutta kallis kulmien tiili-ihmetalo mennee kaupaksi ja nyt olemme varmoja että yksinkertainen on nerokasta ja tavoiteltavaa. Ja rakentaminen edullisempaa.
Kaikki vinkit hyvistä piirtäjistä otettaisiin kiitollisina vastaan!
Vinkkejä arkkitehdista Savon seudulta?
3
770
Vastaukset
- arxitehti
piirtäjistä en tiedä, mutta jos hyvän suunnittelijan haluat niin kehottaisin tutustumaan "arkkitehti"-lehden pientaloja käsittelviin numeroihin vaikkapa kirjastossa tai käymään esimerkiksi Rakennustiedon kirjakaupassa selailemassa kirjoja. Näistä saat käsityksen siitä millaisia rakennuksia kukin suunnittelija on tehnyt.
SAFA (www.safa.fi) on tuottanut esitteen pientalosuunnittelijoista, sen voit ladata SAFAn sivuilta.
Tuossa vielä yksi linkki arkkitehtilehdessäkin esiteltyihin "funkkis-tyylisiin" pientaloihin.
http://www.ark.fi/ark3_98/killi.html - arkkitehti
Mutta soita Meurasalon Antille niin saat toimivan talon.
- suunnittelutoimistossa
työskentelee?
Itsekin olen suunnittelemassa selkeää, yksinkertaista, modernia taloa järvenrannalle.
Kivitalo, rapattu talo?
Lammi-talo, Jämerä-talo vai Maxit-talo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076