Hei,olen 34v.kohta 35v.siis 08.05.nainen tätä nykyä Jyväskylässä,8 vuotta meni pk-seudulla.Poika elokuussa 3v. ja minä etsin itselleni miestä kunnollista,kivaa,perheenhaluavaa,lapsia haluavaa,sellaisen miehen,joka voittaa lotossa sinä päivänä,kun pappi sanoo aamen...:).Olen niin hyvä joka asiassa.Et laitatko rohkeesti viestiä tuleen,niin jutskataan enemmän.
Vastaukset 4
- sattumalta
olen ja olemme varmaan jo keskustelleetkin yhdessä, vai sattumaako on se vain?
- olen ja
kirkosta eronnut naispappeuden puolesta.
- palomies1961
suomi24 treffit,palomies1961,niin mitä tuumaat minusta?
- ..kohta olevaa...
..syntymäpäivää...ihmettelen joskus noiden härkänaisten täydellisyyttä...onko koskaan mitää vikaa...eli herkkiä ihmisiä,mutta hakusalla olisi ihan tavallinen maanpäällä tallaaja...
ihmettelee pk seudulta pois hamuava vaaka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141206
- 1151075
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423