Eli minä olen kohta 15-vuotias, siskoni oli 21
Onnettomuudet alkoivat kaksi vuotta sitten kun äitini kuoli syöpään, kolme kuukautta myöhemmin isäni otti yliannostuksen unillääkeitä ja kuoli.
Samoihin aikoihin syntyi siskontyttäreni.
Isän kuoleman jälkeen asuin siskopuoleni kanssa. Hän oli isäni ja hänen entisen vaimonsa tytär.
Siskoni (jolla oli samat vanhemmat kuin minulla) alkoi odottaa toista lastaan pian ensimmäisen syntymän jälkeen. Aika kului nopeasti ja pian siskoni toisen synnytyksen aika tulikin.
Syntyi poika. Poika eli viisi päivää ja viidennen päivän iltana poikavauva kuoli. Siskoni pääsi sairaalasta kaksi viikkoa pjan kuoleman jälkeen. Hänellä oli syvä masennus. Hän lukkiutui huoneeseensa, päästi vain minut tuomaan ruokaa muttei sanonut mitään. Yritimme kyllä puhua hänelle mutta hän ei vastannut. Iltaisin kuulin hänen itkevän. Psykiatreja tai muitakaan lääkäreitä hän ei suostunut tapaamaan eikä myöskään ystäviään. Jos hänen tyttärensä tuotiin huoneseen niin hän alkoi huutamaan ja heittämään jopa tavaroilla. Tytärtään hän ei kestänyt katsoakaan. Hän eristäytyi koko maailmasta. Lopetti töissä käymisen, ystäviään ei suostunut tapaamaan.
Neljä kuukautta sitten hän tappoi itsensä
Syytän tästä kaikesta itseäni, en vain tiedä miksi.
Siskon menettäminen
5
2279
Vastaukset
- Kekkonen
Emo.owned
- tytsi.
Kauheeta. surullista ja kamalaa. tsemppii.
- dgkjdfögokjg
Jos tämä ei ollut provo niin miten helvetissä jaksat? Oot tosi vahva!
- heaven_of_heavy
et sä saa syyttää itseäs! ei se oo sun vika!
yritä olla onnellinen. mulla on ollu kanssa kova vuosi: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000024807997#22000000024807997
mutta kaikesta huolimatta sun täytyy jatkaa elämääsi! tsemppiä, kyllä sä jaksat jos yrität, ja osaan ottoni, toivottavasti sinulle tapahtuu jotain myönteistäkin. - ...
Minäkin olin 15 ja siskoni 21... sama loppukulos. Tosin siitä on jo 2 vuotta.. Sitä on tosin turha tähän verratakkaan. Vanhemmat ovat kuitenkin elossa... toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811781- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168