Onko kukaan tehnyt hommia vakuutusyhtiössä buukkaajana? Siis buukannut asiakaskäyntejä vakuutusasiamiehille? (tai naisille ;))
Minkälaista hommaa? Onko mukavaa/rankkaa? Minkälainen palkka? Yhtä paikkaa olen katsonut, ja siinä on pohja provikka. Minkäköhän laista provikkaa mahtaa saada?
Kiitokset vastanneille!
Buukkari vakuutusyhtiössä?
6
7933
Vastaukset
- o_O..
Tuota hommaa olen noin vuoden tehnyt :) Opiskelijan unelmatyö, mutta ei tällä itseään muuten elätä koska työtunteja tulee suht vähän. Työnkuva on aika yksitoikkoinen, mutta ei hirveästi vaadi ponnisteluja, joten jos sinnikkyyttä ja pitkäjänteisyyttä löytyy niin suosittelen!!
- ex buukkari
ihan kivaa työtä, mutta älä ainakaan mene länsirannikolle fennian pisteeseen!
esimies on lipevä ja esittää itseään tyhmempää.. laskee tietoisesti palkat väärin, eivät maksa arkipyhäkorvauksia kaikille vaikka on kiinteä palkka ja joillekkin buukkareille ne maksetaan!
lähi-esimiehenä toimii itseään täynnä oleva nuori poika joka ei koskaan neuvo, hokee vain kuinka "mä oon pomo!" ja toinen on taas paniikkihäiriöistä kärsivä blondi, joka ei osaa edes itse buukata vaan itkeskelee aina eri paikoissa töissä; kahvihuoneessa,tupakkakopissa jnejne.. (itkee yleensä huonoa elämäänsä..)
tosi iso vaihtuvuus; seurataan kellokortilla jopa vessataukoja, niistä sinä et saa palkkaa! Eli joudut pidättelemään koko työvuoron ajan jos on hätä! Yksi tauko joka kestää 10min, ja sekin tietenkin kellokortilla...(=ei palkkaa!!!!)
älkää vain menkö fennialle ulossoittopuuhiin! - Melkein Ajanvaraaja
Näitä kannattaa välttää viimeiseen asti, itse olin menossa erääseen A...Finanssipalveluiden asiamiesyritykseen pääkaupunkiseudulla juuri tuollaiseksi buukkariksi/ajanvaraajaksi, viime hetkellä iski epäluuloinen olo koko hommaa kohtaan ja (onneksi!) jätin tämän paikan sitten vastaanottamatta!!, ja hyvä näin.
- just...
kerro toki kun noin epäilit että: miksi epäilit? miksi oli onni että et mennyt?
aika erikoista kirjoittaa tänne paskaa jostain firmasta, perustelematta.. kerrot että: "epäilytti mennä, ihan paska paikka"
ei epäily vielä mitään todista!
idiootti..
- mkp
Kyllä tuo buukkaushomma voi olla ihan kannattavaakin, jos soitettavat on yrityksiä ja saa sovittua järkevän palkkion. Mielestäni kaikista reiluin ja motivoivin palkkio on joku sovittu hinta per käynti. Peruuntuneista käynneistä ei tietenkään saa mitään.
Jotkuthan ehdottavat, että maksavat vasta siitä, kun kauppa on syntynyt. Mutta miksi buukkari suostuisi moiseen? Buukkaaja sopii vain käynnin ja kauppaa tekee paikalle menevä henkilö. Jos hän ei saa kauppaa aikaiseksi, ei se ole buukkarista johtuvaa.
Että sellaista. - turva kelkassa
Olen töissä vakuutusyhtiön buukkarina ja voin sanoa et kiva ja vapaa työpaikka.Mulla ei oo työaikaa,eikä oikeesti pomoakaan,ansiot esim.toukokuulta 1200e käteen kolmenviikon työstä(olin viikon sairaana,jolloin ei provikkapalkkaa saa).Sama ansio esim .... kahvilaapulaislle kuukaudessa,paljon rankempaa.....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757