Kertokaa kaikki mahdolliset vinkit Budapestistä.Nähtävyydet,hyvät ravintolat... Ja onko Budapestin lähellä jotain kaupunkia/kylää minne kannattaisi mennä käymään.Kiitos vastauksista!
Budapest
4
1735
Vastaukset
- on nähtävä!
sieltä voi ostaa hyviä tuliaisia kottiin. Paprikaa! Salamia! Hanhenmaksaa! Kaviaaria! Sala-arkku ym. käsitöitä.
Sitten tietenkin Linnavuori ja Margit-saari ainakin kesällä. Balaton-järvi on nähtävyys, mutta ei ihan lähellä.
Kävimme pustalla jossain hevostilalla, jossa oli hevosnäytös, mutta valitettavasti en nyt muista nimeä; se olikin kyllä ihan turisteille tehty.
Metrokin on nähtävyys. Jos vain uskaltaa laskeutua niitä jyrkkiä liukuportaita. - ja Pest
...Siis koko paikkahan on Nähtävyys. Hyviä ravintoloita on pilvin pimein.. Edellinen suositteli mm. Margit saarta >jess. Tonava (kaunoinen) risteily, hieno (vaikka illalla.)Budan vanhat kadut, Pestin nykypäivä, sillat, ihana ruoka, kylpylät ja onhan sitten vielä Wien, päiväreissu, jos haluutte.. Mutta Budapest, loisto valinta!
- mooses pessi
Sentendre on pieni viehättävä taiteilijakylä n. 20 km:n päässä Budapestista. HEV-junalla pääsee suoraan paikan päälle eikä maksa paljon. Reissuun kannattaa varata vähintään puoli päivää, mieluummin koko päivä
- Pubista
saa todella hyvää ruokaa ja edullisesti. osoitetta en anää muista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069