Amd Duron

Duron

Moi,mulla on amd duron 1600Mhz.Niin miten saisi sen kellotettua ainakin 1800Mhz?
(mielellään selvät ohjeet koska en ymmärrä paljoakan tosta kellotuksesta)

Kiitos jo etu käteen!!!

9

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • pjotr.suomi24

        On jumppereita täynnä,Heh.
        BIOS asetuksista-Advance BIOS set up-
        CPU host freguency(manual)
        Actual freguency (Tuohon lukuja muutat niin pitäisi toimia)


      • pjotr.suomi24 kirjoitti:

        On jumppereita täynnä,Heh.
        BIOS asetuksista-Advance BIOS set up-
        CPU host freguency(manual)
        Actual freguency (Tuohon lukuja muutat niin pitäisi toimia)

        Näköjään tuo emo hyväksyy vain DDR333MHz:n muistit eli se FSB 166MHz nyt muistien puolesta ainakin edellyttäen että sinulla sellaista on kiinni koneessa.
        Löytyy sieltä jopa Vcore säätöjkin mutta ehkä se kannattaa jättää rauhaan.Tuo ei todellakaan ole mikään kellotuslankku.Mutta pieni kellottelu varmaan onnistuu.


      • Duron
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Näköjään tuo emo hyväksyy vain DDR333MHz:n muistit eli se FSB 166MHz nyt muistien puolesta ainakin edellyttäen että sinulla sellaista on kiinni koneessa.
        Löytyy sieltä jopa Vcore säätöjkin mutta ehkä se kannattaa jättää rauhaan.Tuo ei todellakaan ole mikään kellotuslankku.Mutta pieni kellottelu varmaan onnistuu.

        Moi,mä laitoin ne 155mhz ku en ollu varma et mihi sit pystyy laittaa ja nyt on 1870mhz mutta voiko laittaa enemmän ja kuinka paljon...
        (kiitos kaikille vastanneille!)


    • FSB Ylös myös vanhempia duroneita voi kellottaa kerrointa muuttamalla jos muistit/FSB ei nouse tarpeeksi ylös. Myös vanhempiin duroineihin voi tehdä niinsanotun XP modin olikohan L2 sillat yhdistämällä saa täydeen välimuistin käyttöön.
      Mulla oli aikoinaan tuommoinen 1400 yksilö Xp modilla 24/7 kelllot oli n. 2400Mhz testejä ajoin yli 2700Mhz kelloilla. Monesti nuo durret tykkää kovasta Vcoresta jos vaan lankusta sitä saa irti silloin kuitenkin kannattaa huolehtia hyvästä jäähdytyksestä

      • Duron

        onko jotain muita tapoja kellottaa kun nostaa toi FSB ylös kun mä en löytäny sitä biossista...


      • Duron kirjoitti:

        onko jotain muita tapoja kellottaa kun nostaa toi FSB ylös kun mä en löytäny sitä biossista...

        Eli kerrointa nostamalla mutta tehokkaampaa on nostaa tuota fsb:tä koska muistit nopeutuvat samalla. Mikähän emo sulla on?


      • AsRock
        P.a.s.i kirjoitti:

        Eli kerrointa nostamalla mutta tehokkaampaa on nostaa tuota fsb:tä koska muistit nopeutuvat samalla. Mikähän emo sulla on?

        Muistaakseni se oli toi...
        ASRock K7S41GX Socket A


      • Duron
        AsRock kirjoitti:

        Muistaakseni se oli toi...
        ASRock K7S41GX Socket A

        Sori, käytin väärää nimimerkkiä mutta se on kuitenkin toi ASRock K7S41GX Socket A


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe