Päivitystä matkantekoon.
Olemme viimeksi käyneet viime keväänä, lentäen.
Mistä tämänpäivän edullisimmat matkat, ilman hotellia?
Mikä tapa/reitti edullisin
10
1851
Vastaukset
- Rory
Jos jaksaa kikkailla lentojen kanssa, varmasti halvimmalla saa lennot kun lentää Ryanairilla ensin esim. Frankfurtiin ja sieltä Pisan kautta Maltalle tai Lontooseen ja sieltä Maltalle. Lentoaikojen yhteensovittaminen voi kyllä olla tuskan takana, joskus yritin niitä itse katsoa mutta matkan tekoon saa varata päivän ainakin, enemmänkin. Ei mikään helpoin tapa mennä Maltalle. Finnairilta saa n.400e lennot, niihin aikoihin kun Maltalle lentävät.
- maltavinkit
..kertokaa minullekin, jos löydätte jostain edullisia reittejä. Olen etsinyt netistä eri vaihtoehdoilla vaikka mitä, mutta loppupeleissä summat ovat suht samat, kuin mitä esim Finnair myy tai matkatoimistot,jotka myyvät sitä samaa lomalentoa...Hispania, Aurinkomatkat, Finnmatkat ainakin. Air Maltalla on tarjouksia,(lähin Tukholmasta) mutta ainakin tietyillä päivämäärillä kokeillessani hinnat olivat ihan normaalitasolla.
- ja mielikuvitus
riittää. Ryan Air. Vaan varmimmin ja nopeimmin saa kun ostaa joltain valmismatkafirmalta pelkät lennot.
Se minkä rahassa säästää ajassa häviää....
- mnbvcx
Onnistuin saamaan Lufthansalta n. 320/lärvi eestakaset lennot.
- Maltalla asunut
Käypäs katsomassa airmalta.com ja hae Tukholman kautta suoria lentoja maltalle, löysin itse ainakin sitä kautta kaikkein edullisimmat meno-paluu liput ja maksoin veroineen n. 330€ (2006). Siis pelkät lennot. Menin itse Suomesta vikingillä yli ja satamasta kentällä Arlanda expressillä.
- reinoka
vinkeistä kaikille, jos löytyy lisää vaihtoehtoja, tai me sellaisia löydämme, niin kirjoitellan niistä.
- jfäjäg
Huomenna pelkkä lento Lugaan 190€ Finnairilla viikoksi
- reinoka
jäi hyvä "tarjous" 1.4 käyttämättä, seuraava taitaa olla vasta vuoden kuluttua?
- maltavinkit
Hei!
Ryanair alkaa lentää Malta-Bremen-Malta reittiä 25.9 alkaen, ja heillä on nyt tarjous päällä, elikkä 0,01 euroa/suunta verot ! Itse katsoessani lentoja Suomeen syksyksi, Malta-Bremen-Tampere ja takaisin, sain kokonaissummaksi 85 euroa ja risat. Tosin siinä joutuu yöpymään Bremenissä hotellissa.. ellei sitten aio olla hereillä kentällä koko yötä.- reinoka
Otamme huomioon ao.reitin kun syksyllä menemme uudestaan Maltalle.
Ensi perjantain lähtöön maksoi kahdelta 718 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912