Mikä tapa/reitti edullisin

reinoka

Päivitystä matkantekoon.
Olemme viimeksi käyneet viime keväänä, lentäen.
Mistä tämänpäivän edullisimmat matkat, ilman hotellia?

10

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rory

Jos jaksaa kikkailla lentojen kanssa, varmasti halvimmalla saa lennot kun lentää Ryanairilla ensin esim. Frankfurtiin ja sieltä Pisan kautta Maltalle tai Lontooseen ja sieltä Maltalle. Lentoaikojen yhteensovittaminen voi kyllä olla tuskan takana, joskus yritin niitä itse katsoa mutta matkan tekoon saa varata päivän ainakin, enemmänkin. Ei mikään helpoin tapa mennä Maltalle. Finnairilta saa n.400e lennot, niihin aikoihin kun Maltalle lentävät.

• maltavinkit

..kertokaa minullekin, jos löydätte jostain edullisia reittejä. Olen etsinyt netistä eri vaihtoehdoilla vaikka mitä, mutta loppupeleissä summat ovat suht samat, kuin mitä esim Finnair myy tai matkatoimistot,jotka myyvät sitä samaa lomalentoa...Hispania, Aurinkomatkat, Finnmatkat ainakin. Air Maltalla on tarjouksia,(lähin Tukholmasta) mutta ainakin tietyillä päivämäärillä kokeillessani hinnat olivat ihan normaalitasolla.

• ja mielikuvitus

riittää. Ryan Air. Vaan varmimmin ja nopeimmin saa kun ostaa joltain valmismatkafirmalta pelkät lennot.
        Se minkä rahassa säästää ajassa häviää....

• mnbvcx

Onnistuin saamaan Lufthansalta n. 320/lärvi eestakaset lennot.

• Maltalla asunut

Käypäs katsomassa airmalta.com ja hae Tukholman kautta suoria lentoja maltalle, löysin itse ainakin sitä kautta kaikkein edullisimmat meno-paluu liput ja maksoin veroineen n. 330€ (2006). Siis pelkät lennot. Menin itse Suomesta vikingillä yli ja satamasta kentällä Arlanda expressillä.

• reinoka

vinkeistä kaikille, jos löytyy lisää vaihtoehtoja, tai me sellaisia löydämme, niin kirjoitellan niistä.

• jfäjäg

Huomenna pelkkä lento Lugaan 190€ Finnairilla viikoksi

• reinoka

jäi hyvä "tarjous" 1.4 käyttämättä, seuraava taitaa olla vasta vuoden kuluttua?

• maltavinkit

Hei!

Ryanair alkaa lentää Malta-Bremen-Malta reittiä 25.9 alkaen, ja heillä on nyt tarjous päällä, elikkä 0,01 euroa/suunta verot ! Itse katsoessani lentoja Suomeen syksyksi, Malta-Bremen-Tampere ja takaisin, sain kokonaissummaksi 85 euroa ja risat. Tosin siinä joutuu yöpymään Bremenissä hotellissa.. ellei sitten aio olla hereillä kentällä koko yötä.

• reinoka

Otamme huomioon ao.reitin kun syksyllä menemme uudestaan Maltalle.
        Ensi perjantain lähtöön maksoi kahdelta 718 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe