Oletteko käyneet ruokailemassa Himangalla Koski-Hovi nimisessä paikassa. Onpahan ylivoimaisen hyvät sapuskat seisovassa pöydässä. Kannattaa poiketa etempääkin. Joskus ollaan käyty Kokkolasta asti sunnuntailounaalla. Parempaa saa hakea. Voi ne kalaherkut....namnam.
ps. sille viisastelijalle, joka epäilee minua ko. yrittäjäksi sanon että höpsistä. Siellä kannattaa poiketa ja ite todeta.
Koski-Hovi paras ruokapaikka
4
1452
Vastaukset
- Lestijoen yöuimari
Kalaisa ruokapaikka. Suolasilakkaa salattipöydässä melkein aina tarjolla.
Ruoka on todella hyvää ja palvelu mielyttävää.
Kannattaa poiketa. - MatoSoppa
Viimeks n.5vuotta sitten kun kävin siellä ruokailemassa niin siellä oli matoja! Niitä matoja oli siinä parkkipaikalla asvaltilla ainakin 50 ja kyllä oli helppo noukkia onkimadot talteen iltaa varten. Ai niin joo ruoka on siellä kyllä hyvää mutta muistakaa olla varovaisia pihalla ettei jimi heitä teitä lestijokeen.
- eacy ac
On ruoka tod hyvää ja eikä Jimisä ole silleen moittimista niinku..ainaski kalijaa saa ja palvelu pelaa no hätää:) särmä tyyppi se Jimi:)
- makuaisti
Kävin viime kesänä kyseisessä paikassa ruokailemassa ja ruoka oli huonoa. Jopa ala-arvoista. Ei mitään makua kalassa, liha sitkeää kasleria joka oli poltettu. En mene toiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111529
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462757- 402395
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441825Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291664Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61476Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121416