Hupaisaa

Alkuperäinen...

Hupaisaa, kun joku taikuri tai taikuuden ystävä on nyt mennyt sekaisin paljastuksillani. Eipä tunnu olevan sietokykyä koko taikamaailmassa. Ja vielä...paljastukset jatkuvat...vaikka joku haluaa ratsastaa nimimerkilläni....

3

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljastaja on

Musta kyllä tuntuu että sulla itselläs on vain 2 persoonaa.

Kummasti nuo toisen paljastajan viestit sattuu tulemaan samoihin kellonaikoihin kun tämän kuka yrittää sanallisesti ärsyttää ja luoda foorumille huonoa ilmapiiriä.

Ihme pelleilyä.
      Tältä foorumilta ovat jo 70% Vaihtaneet taikaforuumiin tai muualle syynä lapsellinen käytöksesi ja itsesi nolaaminen.

• Paljastaja..

Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!

• .exe
        Paljastaja.. kirjoitti:

Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!

Vaikka haukumme vain nimimerkkiäsi, tunnet silti varmasti pistoksen sydämessäsi kun sinua haukutaan. Vain sinä itse tiedät että nolaat itseäasi. Vaikka se tapahtuukin nimimerkin takaa tunnet silti olevasi
        paljastaja etkä Se Ismo Virtanen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      14
      927
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe