Hupaisaa, kun joku taikuri tai taikuuden ystävä on nyt mennyt sekaisin paljastuksillani. Eipä tunnu olevan sietokykyä koko taikamaailmassa. Ja vielä...paljastukset jatkuvat...vaikka joku haluaa ratsastaa nimimerkilläni....
Hupaisaa
3
509
Vastaukset
- Paljastaja on
Musta kyllä tuntuu että sulla itselläs on vain 2 persoonaa.
Kummasti nuo toisen paljastajan viestit sattuu tulemaan samoihin kellonaikoihin kun tämän kuka yrittää sanallisesti ärsyttää ja luoda foorumille huonoa ilmapiiriä.
Ihme pelleilyä.
Tältä foorumilta ovat jo 70% Vaihtaneet taikaforuumiin tai muualle syynä lapsellinen käytöksesi ja itsesi nolaaminen.- Paljastaja..
Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!
- .exe
Paljastaja.. kirjoitti:
Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!
Vaikka haukumme vain nimimerkkiäsi, tunnet silti varmasti pistoksen sydämessäsi kun sinua haukutaan. Vain sinä itse tiedät että nolaat itseäasi. Vaikka se tapahtuukin nimimerkin takaa tunnet silti olevasi
paljastaja etkä Se Ismo Virtanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237