Hupaisaa, kun joku taikuri tai taikuuden ystävä on nyt mennyt sekaisin paljastuksillani. Eipä tunnu olevan sietokykyä koko taikamaailmassa. Ja vielä...paljastukset jatkuvat...vaikka joku haluaa ratsastaa nimimerkilläni....
Hupaisaa
3
486
Vastaukset
- Paljastaja on
Musta kyllä tuntuu että sulla itselläs on vain 2 persoonaa.
Kummasti nuo toisen paljastajan viestit sattuu tulemaan samoihin kellonaikoihin kun tämän kuka yrittää sanallisesti ärsyttää ja luoda foorumille huonoa ilmapiiriä.
Ihme pelleilyä.
Tältä foorumilta ovat jo 70% Vaihtaneet taikaforuumiin tai muualle syynä lapsellinen käytöksesi ja itsesi nolaaminen.- Paljastaja..
Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!
- .exe
Paljastaja.. kirjoitti:
Olen vain paljastellut taikatemppuja, mutta joku on todella "repinyt pelihousunsa" minun takia, koska jo on alkanut matkia minua. Käytökseeni kuuluu, että en sorru alatyylisiin viesteihin...siis näytän vain temppuja ja miten ne tehdään. Taikatemppuihin kuuluu aina paljastukset...! Ja muuten, ei mua kukaan voi nolata, koska olen tuntematon persoona teille....!
Vaikka haukumme vain nimimerkkiäsi, tunnet silti varmasti pistoksen sydämessäsi kun sinua haukutaan. Vain sinä itse tiedät että nolaat itseäasi. Vaikka se tapahtuukin nimimerkin takaa tunnet silti olevasi
paljastaja etkä Se Ismo Virtanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043