Auton käynnistys on temppuillu. Ei meinannu käynnistyä tänään ollenkaan, mutta lopulta käynnistyi ja ajoin pitkän matkan (kun oli pakko päästä kotiin). Seuraavalla kerrallakin temppuili ja kun lopulta käynnistyi ei jaksanut käydä tyhjäkäynnillä. Enpä uskalstanut lähteä liikenteeseen, jos vaikka ois sammunu risteykseen.
Ihan haluisin noita hinta-arvioita, jos vaikka ois isompaakin vikaa. On viime aikoina menny sen verran rahaa korjaamolle, että alkas jo riittää... On ollu moottorin ylikuumenemista ja sen aiheuttamia tuhoja ja viallista termostaattia.
käynnistysmoottorin korjaus
9
10993
Vastaukset
- asentaja..
Tuon kuvauksen mukaan ei voi päätellä mitään.
- hinnat
No sehän riippuu taas moottorin koosta, käyttövoimasta ja merkistä.
Hintaan vaikuttaa oleellisesti "vaihtolaitteen" hankinta paikka.
Korjausta kyselit, sekin tulee kyseeseen useimmilla laitteilla "teknisesti".
Mutta kun sähkökorjaamoissa työn hinta on kova vaihtolaitteeseen verrattuna niin.... !
(Tyhjäkäyntiisi tuo käynnistysmoottori ei auta kuin "alotteellisesti".
Käynnistykseen se auttaa samalla lailla.
Joten jos käynnistysmoottori pyörii hyvin, on vika ilmeisemmin muualla.) - vinkkiä
antaa mikä mättää, kyseessä vanha auto?
Mutta kysymykseesi startin korjauksesta, jos halvalla haluat päästä, vaihdat hiilet itse, noin 5€. Jos haluat sen kokonaan ehjäksi, viet sen itse irroitettuna autosähkökorjaamolle jossa sorvaavat kollektorin, vaihtavat helat ja hiilet ja hintaa alle sen mitä maksat varaosaliikkeeseen vaihtokoneesta. Niihin vehkeisiin on tehty sama temppu.- ed.kirj.
Korjautin vanhaan Transitiin startin joulun alla. Motonetissa vaihtolaite 133€, Kymenlaaksossa autosähkökorjaamossa 90€. Liekö ylläoleva kirjoittaja tarkoittanut autosähkökorjaamon "kovaa hintaa" sillä että se tuntiveloitus näkyy laskussa? Omalla kohdallani säästöä kuitenkin yli 40€. Tosin, startti viihtyi korjaamolla kaksi päivää.
- muodostuu
ed.kirj. kirjoitti:
Korjautin vanhaan Transitiin startin joulun alla. Motonetissa vaihtolaite 133€, Kymenlaaksossa autosähkökorjaamossa 90€. Liekö ylläoleva kirjoittaja tarkoittanut autosähkökorjaamon "kovaa hintaa" sillä että se tuntiveloitus näkyy laskussa? Omalla kohdallani säästöä kuitenkin yli 40€. Tosin, startti viihtyi korjaamolla kaksi päivää.
Työsuoriteajasta sekä tarvittavista osista.
Okei !
Sait hiilet vaihdatettua tuohon hintaan, mutta jos.....!
Hiilet olisit vaihtanut tosin itsekkin ? - pysy perässä?
muodostuu kirjoitti:
Työsuoriteajasta sekä tarvittavista osista.
Okei !
Sait hiilet vaihdatettua tuohon hintaan, mutta jos.....!
Hiilet olisit vaihtanut tosin itsekkin ?Eli startin korjaus, sisälsi hiilien sekä helojen vaihdon ja kollektorin oikaisun. Hinta 90€. Hiilet olisin vaihtanut itse mutta hiilien kanssa käydessäni ko. korjaamolla suosittelivat kollektorin oikaisua hiilissä olevien jälkien perusteella. Kallis? Rikkaalle halpa ja köyhälle kallis vaan kaikille samanhintainen. Joka tapauksessa startti olisi lojunut levällään pari päivää nääs hiiliä ei hyllyssä ollut.
- pääsit
pysy perässä? kirjoitti:
Eli startin korjaus, sisälsi hiilien sekä helojen vaihdon ja kollektorin oikaisun. Hinta 90€. Hiilet olisin vaihtanut itse mutta hiilien kanssa käydessäni ko. korjaamolla suosittelivat kollektorin oikaisua hiilissä olevien jälkien perusteella. Kallis? Rikkaalle halpa ja köyhälle kallis vaan kaikille samanhintainen. Joka tapauksessa startti olisi lojunut levällään pari päivää nääs hiiliä ei hyllyssä ollut.
Onnittelen !
Kysyjää tieto ei varmaan auta, koska ongelmana ei tuntuisi olevan käynnistysmoottori.
Mut sä pääsit huokeella todettakoon vielä !
- frage
käynnistysmoottori ongelmalta tunnu
- kovakallo
se on starttimoottori tai käyntiinlähtöyrityskone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789