Ne ei ole kenenkään miehiä koskaan.
Ne on itsekkäitä paskiaisia!
Varokaa härkämiehiä
8
1875
Vastaukset
- Härkä.
No tuo nyt oli kyllä ihmeellinen väite.
Härkä miehet ovat uskollisia kumppaneita, ja itsepäisiä kylläkin mutta ei itsekkäitä.- petetty
muttei läheskään kaikki ole uskollisia,kun eteen tulee houkutteleva tilaisuus,niin sitä kyllä käytetään hyväksi
- vihreetä
petetty kirjoitti:
muttei läheskään kaikki ole uskollisia,kun eteen tulee houkutteleva tilaisuus,niin sitä kyllä käytetään hyväksi
nään ja toivon oikean neidon sieltä saapuvan.
- tapahtunut
vihreetä kirjoitti:
nään ja toivon oikean neidon sieltä saapuvan.
siellä,eikä tulla takaisin kuin mitään ei ois
- Härkämies
Härkämiehenä tiedän sanoa, että uskollisempaa kumppania saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Pari härkämiestä tunnen kaveripiiristäkin ja eivät ole kyllä kumppaneitaan pettäneet... Väitteesi on sontaa.
- Anna mun nauraa
Missäs tarkotuksessa sitä kortsupakettia taskussa kannetaan,ei oo tähänmennessä mun kaa tarvinnu käyttää?????????
- härkä-aina liian uskollinen
toivottavasti löydät itsellesi sopivan merkin !!!
- Nimetön
pitää naisensa, joka huolehtii kodista yms.. lisäksi hän haluaa yhden tai useamman naisen ilotteluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164