Hei, minulle siirrettiin tänään kolmantena viljelypäivänä kaksi alkiota, joista toinen oli 5- ja toinen 6-soluinen. Sanoivat, että vähän hitaita ovat, mutta ihan hyviä muuten. Millaista kokemusta teillä muilla on tuollaisten alkioiden siirrosta IVF- tai IVSI-hoitoon liitteyn?
Vastaukset 3
- Thyme
kokemukseni on seuraavanlainen:
Eka siirto (punktio pe ja siirto ma) tapahtui 4-soluisilla ja sanoivat niitä melko hitaiksi. Eipä alkanut raskaus...
Toinen siirto kuten eka (punktio pe ja siirto ma) ja molemmat siirrettävät olivat 8-soluisia.
Oli onni myötä ja nyt mennään viikoilla 29 4, tyttö ja poika masussa kasvamassa...- aloittaja
No mulla onkin sitten alkiot siitä puolivälistä eli teen siis johtopäätöksen, että yksi on tulossa =)
Kiva, kun kerroit. Onnea kaksosille! - Marikka
aloittaja kirjoitti:
No mulla onkin sitten alkiot siitä puolivälistä eli teen siis johtopäätöksen, että yksi on tulossa =)
Kiva, kun kerroit. Onnea kaksosille!Hei "onko toivoa",
sinulle tehtiin kahden alkion siirto samana päivänä kuin minullekin. Joko olet testannut? Miten kävi?
Mulle tehtiin eilen veritesti (pp14) ja tuloksena hcg 128. Eli lääkäri sanoi minun olevan tukevasti raskaana - lopultakin :-)! Vielä vaan ei ole tietoa siitä, montako vauvaa massussa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361