La Rocka Village - outlet

MHS

Onko kukaan käynyt kyseisessä outlet "villagessa"? Ja jos on, niin kannattaako mennä? Nettisivun mukaan paljon mielenkiintoisia liikkeitä......

3

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lau_

      Hei!
      Me kävimme viime toukokuussa Barcelonan reissulla tuolla kyseisessä La Roca Village-outletissä. Paikka oli ihan mukava, mutta itse en ainakaan löytänyt sieltä kertakaikkiaan mitään ostettavaa. Hinnat olivat edelleen kukkarolleni vähän turhan kalliit, eikä tainnut olla sinä päivänä "shoppailu-virekään" ihan parhaimmillaan..
      Riippuu toki millaisella budjetilla on liikkeellä, löytääkö sieltä ostettavaa vai ei.. ;) Poikaystävä löysi melko edullisesti PepeJeansin farkut, mutta ei hänkään muuta. Paikka oli ulkonäöltään mielenkiintoinen (rakennukset oli tarkoituksella tehty "vanhan näköisiksi" ja alueella oli tosiaan paljon noita pikkuputiikkeja). Itse olisin näin jälkikäteen ajateltuna ehkä käyttänyt mieluummin siellä vietetyn ajan esim. itse Barcelonassa, mutta tulipahan käytyä. Ja La Roca Villageen oli melko helppo mennä ja tulihan samalla nähtyä vähän Barcelonan ympäristöäkin.. Mutta alueella oli tosiaan lähinnä vain kalliiden merkkituotteiden myymälöitä, joskin hinnat olivat jonkin verran alhaisemmat kuin esim. täällä Suomessa. Joissain kaupoissa oli kyllä melko hyviä tarjouksiakin.

    • Shopping

      Itse kävin shoppailuparatiisissä viime elokuussa... Ja minulle se La Roca Village oli todellinen paratiisi. Paljon merkkiliikkeitä, joissa hintataso oli alhainen. Silloin ihan elokuun alussa siellä oli vielä ylimääräisiä alennuksia.. Esim. Hilfigerin pikeitä sai parilla kymmenellä eurolla... Kädet väsyi kassien kannosta kotimatkalla.. Aion mennä ensi kesänä uudestaan. Jokaisella on tietenkin erilainen maku :)

    • kogusilrjn

      Vanha ketju, mutta vastaan silti, jos jollekin muulle olisi hyötyä... Viime viikolla kävin La Roca Villagessa, ja oli mielestäni kyllä hyvä paikka! Ostin tosin vain Guessin mekon (reilu 40€), jonkun espanjalaisen merkin sandaalit ja miehelle Vansin lenkkareita (kolmet kengät 90€), mutta se johtuu lähinnä siitä että olen joka paikassa huono löytämään mitään, eli minulle tuo ostosmäärä oli jo hyvin :-) Osassa liikkeitä hyvät alennukset ja valikoimat, osassa ei. Turhaa kävelyä ei sisälly reissuun, kun kaupat on vieri vieressä. Meille sattui vielä "lisäalennuspäivät", eli kaikesta 20% alennusta outlet-hinnoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe