Tiistaina 20.3 viettävät kalat vuoden viimeisiä syntymäpäiviään. Onnea kaikille ko. päivänä syntyneille, teillä on monia erityispiirteitä ja erikoistaitoja.
Horoskooppi syntymäpäiväsankareille,
Mielesi on kuin päivän sää! Aamulla apea, mutta iltaa kohti kirkastuva ja seesteinen. Tänään on hyvä päivä työpaikalla ja saat osaksesi arvostusta ja kiitosta. Vaikka hieman kärsitkin kevätväsymyksestä, on sen aika jo kohta ohitse ja aloitat innokkaana valmistautumisen kohti kesää.
Koko loppuviikko on kiireistä aikaa, mutta viikonloppuna saat nauttia hyvästä ruoasta ja mukavasta seurasta. Olet iloisella tuulella ja se tuntuu tarttuvan myös ympäristöön.
Rahapelit antavat mukavia pikkuvoittoja joten kannattaa kokeilla arpoja ja muita rahapelejä.
Rakkaudessa alkavat uudet tuulet puhaltaa ja saat jo piakkoin kaihoisia katseita osaksesi. Kannattaa varmistaa ulkonäön pienet yksityiskohdat, uusi kampaus tai vaatetus kohdalleen. Tänä vuonna on jännittäviä hetkiä luvassa ja niitä pohjustetaan jo nyt.
Kuluva vuosi on otollinen uusille haasteille tai uudelle työpaikalle. Kannattaa olla rohkea, ennakkoluuloton ja ottaa vastaan rajutkin muutokset elämässä. Palkkiot ovat tuntuvia, mutta olet ne ansainnut.
Jos olet suunnitellut kokonaan uutta elämää muualla, esim. ulkomailla, kannattaa seurata omaa herkkää vaistoa ja lähteä etsimään sisimmässäsi olevaa unelmaa. Se toteutuu!
---
Onnea vielä kerran!
05.49
Synttäreiden viimeinen päivä
Onnea kaikille!!!
2
571
Vastaukset 2
- kuohuvaa
Hyvää syntymäpäivää meille 20.3 syntyneillle.
Lasi kuohuvaa on aina kohdallaan. Kippis ja kulaus !!!!!!!!! - paljon onnea
mutta miten 20 pv eroaa mun 17pv synttäreistä? tai siis ominaisuuksilta????
;=o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403