kannataako

latelainen

knnattaako hankkia partamonneja akvaarioon jossa on
5 kpl neontetroja

4

515

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pandanen

Riippuu altaan koosta. Itse en partamonneja asuttaisi alle 100 litraisessa. Jos allas on kovinkin pieni niin partisten tilalle kannattais harkita jotain pienempää levän rapsuttelijaa.
      Neontetroja partikset eivät häiritse. Jos altaassasi on tilaa, niin eikös neontetroja kannattais hankkia isompi parvi. Viihtyisivät paremmin mitä isommassa porukassa saisivat elellä.

• RRR

Jos hankkii niin tarvii olla reilusti tilaa Partikselle(100L/Partis).
      Koirasta ja naarasta EI MISSÄÄN NIMESSÄ samaan akvaan vaikka poikaset on kivoi ja söpöi ja ihaniii...

Niistä on ylitarjontaa muutenkin.

Mutta ei estettä neonien kanssa jos tilaa on 100L-> ??

• AqVa

Siis eiks tosiaa saa laittaa partamonni koirasta ja naarasta samaa altaasee?!! No mul kyl on... ei ne oo tehny poikasii tai mitää... ja oon kuullu et ne ei kovikaa hyvi tee?! Vai onks sit jotai muuta estettä? En kyl oikeestaa keksi mitää, iha hyvi ne tos kasvien pinnoilla lekotteleepi...

• fish KING
        AqVa kirjoitti:

Siis eiks tosiaa saa laittaa partamonni koirasta ja naarasta samaa altaasee?!! No mul kyl on... ei ne oo tehny poikasii tai mitää... ja oon kuullu et ne ei kovikaa hyvi tee?! Vai onks sit jotai muuta estettä? En kyl oikeestaa keksi mitää, iha hyvi ne tos kasvien pinnoilla lekotteleepi...

http://www.anna.kontu.fi/kalat.html#partis .. ei välillä oikeen ymmärrä näitä käsityksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      368
      1423
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      936
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      63
      840
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      554
    Aihe