Kertooko härkämies tunteistaan

Elizaliisa

ja millainen on rakastuneena. Olen tapaillut yhtä ja ei ole vielä puhunut tunteistaan ja flirttailee väliin muidenkin kanssa mut sanoo että ei ole silti ollut kun minun kanssani silleen

7

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härän vaimo

Olen ollut härkä-mieheni kanssa 16 vuotta, eikä hän puhu tunteistaan koskaan. Tiedän että hän rakastaa minua, mutta hän osoittaa sen muilla tavoin kuin sanoin.

• Härkämies

Kyllä härkämies puhuu tunteistaan. Itse härkämiehenä olen joskus saannut kuulla kumppaniltani, että puhun liikaakin joskus. Pitää oikein rajoittaa.. =)

• turiset
        Härkämies kirjoitti:

Kyllä härkämies puhuu tunteistaan. Itse härkämiehenä olen joskus saannut kuulla kumppaniltani, että puhun liikaakin joskus. Pitää oikein rajoittaa.. =)

Puhuuhan se, sitten kun todella rakastaa ja luottaa kumppaniinsa.
        Härkämies on oikeastaan tunne-elämältään aika feminiini -sanan hyvässä merkityksessä nimenomaan.

• härkämiehen kanssa

Mullakin on ihan sama juttu. ei kyllä kerro tunteistaan ei niin millään.. eikä muutenkaan puhu.. millä tavalla härkäM näyttää tunteensa??
        Onko härkäM pitkä vihainen ja saako niitten luottamuksen takaisin jos on pettänyt sen luottamuksen (mutta ei kovin pahasti)...????

• myöhemmin

kunhan kunnolla tutustuu ja oikeaksi havaitsee.
      Kertoilee liiankin kanssa ja vaatii sinultakin tunnustuksia jos et älyä niitä heti ilmaista monenkin vuoden jälkeen.

• Enemmän teoin kun sanoin.

Meillä molemmilla ne rakkauden tunnustukset tulee yleensä kyllä enemmän härkä-miehen puolelta itse olen(ikuinen neitsyt)eihän kyllä sitä julista sanallisesti,kun kultamussukka,kulta omarakas,hyvääyötä toivottaessaan kyllä aina sanoo,hyvääyötä rakasvaimoni kauniita unia,tämä kyllä riittää mulle todella hyvin,itse olen paljon niekempi sanainen,mutta niin kai moni muukin neitsyt?on vai olenko väärässä,ehkä hän on välillä epävarma,kun vähä kaljoissaan kysyy sit multa että rakastanko ollenkaan,minä näet mieluummin teoilla näytän rakkauteni,taas joku kyynikko sanoo tyypillistä neitsyttä,mut niinhän minä olenkin.

• ääneen
        Enemmän teoin kun sanoin. kirjoitti:

Meillä molemmilla ne rakkauden tunnustukset tulee yleensä kyllä enemmän härkä-miehen puolelta itse olen(ikuinen neitsyt)eihän kyllä sitä julista sanallisesti,kun kultamussukka,kulta omarakas,hyvääyötä toivottaessaan kyllä aina sanoo,hyvääyötä rakasvaimoni kauniita unia,tämä kyllä riittää mulle todella hyvin,itse olen paljon niekempi sanainen,mutta niin kai moni muukin neitsyt?on vai olenko väärässä,ehkä hän on välillä epävarma,kun vähä kaljoissaan kysyy sit multa että rakastanko ollenkaan,minä näet mieluummin teoilla näytän rakkauteni,taas joku kyynikko sanoo tyypillistä neitsyttä,mut niinhän minä olenkin.

en ole koskaan osannut tunteitani ilmaista. Pysyyhän se nainen tuossa rinnalla muutenkin ja 26v yhdesä avossa silti asuttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48