Kertooko härkämies tunteistaan

Elizaliisa

ja millainen on rakastuneena. Olen tapaillut yhtä ja ei ole vielä puhunut tunteistaan ja flirttailee väliin muidenkin kanssa mut sanoo että ei ole silti ollut kun minun kanssani silleen

7

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härän vaimo

      Olen ollut härkä-mieheni kanssa 16 vuotta, eikä hän puhu tunteistaan koskaan. Tiedän että hän rakastaa minua, mutta hän osoittaa sen muilla tavoin kuin sanoin.

      • Härkämies

        Kyllä härkämies puhuu tunteistaan. Itse härkämiehenä olen joskus saannut kuulla kumppaniltani, että puhun liikaakin joskus. Pitää oikein rajoittaa.. =)


      • turiset
        Härkämies kirjoitti:

        Kyllä härkämies puhuu tunteistaan. Itse härkämiehenä olen joskus saannut kuulla kumppaniltani, että puhun liikaakin joskus. Pitää oikein rajoittaa.. =)

        Puhuuhan se, sitten kun todella rakastaa ja luottaa kumppaniinsa.
        Härkämies on oikeastaan tunne-elämältään aika feminiini -sanan hyvässä merkityksessä nimenomaan.


      • härkämiehen kanssa

        Mullakin on ihan sama juttu. ei kyllä kerro tunteistaan ei niin millään.. eikä muutenkaan puhu.. millä tavalla härkäM näyttää tunteensa??
        Onko härkäM pitkä vihainen ja saako niitten luottamuksen takaisin jos on pettänyt sen luottamuksen (mutta ei kovin pahasti)...????


    • myöhemmin

      kunhan kunnolla tutustuu ja oikeaksi havaitsee.
      Kertoilee liiankin kanssa ja vaatii sinultakin tunnustuksia jos et älyä niitä heti ilmaista monenkin vuoden jälkeen.

      • Enemmän teoin kun sanoin.

        Meillä molemmilla ne rakkauden tunnustukset tulee yleensä kyllä enemmän härkä-miehen puolelta itse olen(ikuinen neitsyt)eihän kyllä sitä julista sanallisesti,kun kultamussukka,kulta omarakas,hyvääyötä toivottaessaan kyllä aina sanoo,hyvääyötä rakasvaimoni kauniita unia,tämä kyllä riittää mulle todella hyvin,itse olen paljon niekempi sanainen,mutta niin kai moni muukin neitsyt?on vai olenko väärässä,ehkä hän on välillä epävarma,kun vähä kaljoissaan kysyy sit multa että rakastanko ollenkaan,minä näet mieluummin teoilla näytän rakkauteni,taas joku kyynikko sanoo tyypillistä neitsyttä,mut niinhän minä olenkin.


      • ääneen
        Enemmän teoin kun sanoin. kirjoitti:

        Meillä molemmilla ne rakkauden tunnustukset tulee yleensä kyllä enemmän härkä-miehen puolelta itse olen(ikuinen neitsyt)eihän kyllä sitä julista sanallisesti,kun kultamussukka,kulta omarakas,hyvääyötä toivottaessaan kyllä aina sanoo,hyvääyötä rakasvaimoni kauniita unia,tämä kyllä riittää mulle todella hyvin,itse olen paljon niekempi sanainen,mutta niin kai moni muukin neitsyt?on vai olenko väärässä,ehkä hän on välillä epävarma,kun vähä kaljoissaan kysyy sit multa että rakastanko ollenkaan,minä näet mieluummin teoilla näytän rakkauteni,taas joku kyynikko sanoo tyypillistä neitsyttä,mut niinhän minä olenkin.

        en ole koskaan osannut tunteitani ilmaista. Pysyyhän se nainen tuossa rinnalla muutenkin ja 26v yhdesä avossa silti asuttu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe