PRETAX työnantajana

HEI

Onko kenelläkään kokemusta Pretax-yhtiöstä työpaikkana? Millainen on palkkaus yhtiössä ns. kirjanpitäjällä/reskontranhoitajalla? Ja onko tietoa mitä TES:iä heillä noudatetaan? Kaikki tieto otetaan mielenkiinnolla vastaan. Kiitos!

11

5592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

... oma TES jota noudatetaan (tilitoimistoalan paikallinen sopimus).
      Työpaikkana ihan jees, riippuu varmaan kovasti paikkakunnasta/toimistosta...

• ...!

Niin eli oma tessi, joka on lähes sama kuin löytyy Erton sivuilta tilitoimistojen tes (tms. nimellä). Ja palkoistahan siellä on myöskin minimipalkat, ja ihan hyvät ne on ainakin aloittavalle ja kyllä maksetaan enemmänkin.. riippuu paljon kokemuksesta ja montako vuotta ollut talossa jne.

Paljon riippuu siitä, että minne paikkakunnalle meinasit.. yhteensä näitä pretax yrityksiä on kuitenkin 40. itse olen töissä eräässä pretax-yrityksessä.
      todella hyvä ainakin konserni tasolla, työntekijöistä yritetään pitää huolta ja muutenkin onhan työkokemus ja työtodistus on arvostettu.

minne meinasit töihin?

• CCD

Moi,

Itse työskentelin kyseisessä yrityksessä useamman vuoden. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että siellä työntekijästä kyllä otetaan kaikki irti mitä lähtee. Palkka pyritään pitämään alhaalla ja kuitenkin ylityötunteja monelle kertyy kymmeniä (osalla satoja). Näin siellä, missä itse työskentelin, mutta tiedän, että muissa toimipaikoissa toiminta on/voi olla inhimillisempää.

• pretaxilla

Ei ole muissa paikoissa yhtään inhimillisempää, pahempaa voin kertoa. Miltä kuullostaa, että saa "työhaastattelun" sängyn kautta ja johtaja suoraan kertoo sen, että näin hän tekee sen. Olin järkyttynyt ja vieläkin tuntuu kummalliselta toiminnalta, en ole moista ennen kokenut ja kuullut.

• talousammattilainen
    • pettynyt5

Jos harkitsee Pretaxia työnantajana, niin ei kannatta lähteä huonolla lähtöpalkalla, palkkaneuvottelut erittäin hankalia jälkikäteen. Eivät kovin helposti nosta palkkaa. Samalla paikkakunnalla muut alan yritykset maksavat paremmin.

• älä vaan hae!

Älä hae. Kirjanpitäjän työ on tajuttoman tylsää ja puuduttavaa.

• bookkeeper

Hain ko. firmaan töihin. Aikaisempi työkokemukseni täytti kaikki heidän hakukriteerinsä, voisin sanoa jopa sitä oli enemmänkin. Tuli tyly sähköpostivastaus, ettei heillä ole tarjota osaamiseeni sopivaa työtä! Outoako??? no ei tietenkään, koska ikäni on 53 vuotta. Ko. firma taitaa harjoittaa pahimman laatuista ikärasismia!

• huh4

Ei kannata..

palkka surkea, esimiehet surkeita ja järkevä johtaminen hukassa... näin ainakin Hgissä :(

• pretaxilla mnäkin

Samanlainen kokemus minullakin, palkka huono ja töitä liikaa (ei ylityökorvauksia vaikka tuntisaldot yli lain sallimien). En suosittele!

• ex-pretax

Sama stoori: Palkka huonoa, esimiehet osaamattomia kahvinjuojia... Ylin johto osaa kyllä tehdä rahaa ja rahastaa, mutta peruskirjanpitäjänä on ankeeta! Heti kun omat skilssit riittää muuhun työhän, niin kannattaa vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe