Hei,
onko kukaan kuullut Anette Blyckert nimisestä henkilöstä? Kaveri väitti kivenkovaan että kyseinen tyyppi on Nightwishin uusi laulaja. Ainoa mitä netistä näin pikasesti löysin, oli että laulaa Alyson avenue nimisessä bändissä, ja parin ääninäytteen perusteella ei ollenkaan sovi Nightwish-tyyliin ainakaan minun mielestäni...
Anette Blyckert
29
39976
Vastaukset
Lehdet kirjoittavat mitä kirjoittavat vain saadakseen muut ostamaan sen. Ainoat varmat tiedot saat Nightwish.comista.
Sitä paitsi moni varmasti haluaa odottaa toukokuuhun, kun virallinen tieto tulee.- mä taas
Siis, sanoin että kaveri väittää ei mikään lehti ja hänen tietonsa ei siis ole lehdestä peräisin vaan ns. luotettavasta lähteestä...
mä taas kirjoitti:
Siis, sanoin että kaveri väittää ei mikään lehti ja hänen tietonsa ei siis ole lehdestä peräisin vaan ns. luotettavasta lähteestä...
Nimesikö hän sen?
- mä taas
SilverCreek kirjoitti:
Nimesikö hän sen?
Kyllä nimesi, mutta en viitsi toistaa, koska jos toi on totta, niin se henkilö vois olla aika pulassa, koska sillä ei lupa kertoa nimeä eteenpäin
mä taas kirjoitti:
Kyllä nimesi, mutta en viitsi toistaa, koska jos toi on totta, niin se henkilö vois olla aika pulassa, koska sillä ei lupa kertoa nimeä eteenpäin
Jälleen todiste luotettavuudesta.
- mölö
SilverCreek kirjoitti:
taitaa olla todiste omasta luotettavuudestasi, pässi. eipä tainnut olla tuo ketjun aloittaja väärässä.
- 85956
SilverCreek kirjoitti:
...
- hyvähyvä
mölö kirjoitti:
taitaa olla todiste omasta luotettavuudestasi, pässi. eipä tainnut olla tuo ketjun aloittaja väärässä.
Tästä lähtien pitääkin uskoa kaikki, mitä netissä kirjoitetaan. 99% en-voi-kertoa-kuulin jutuista täyttä bullshittiä ja niihin kuuluukin suhtautua epäillen.
- nukka_
mä taas kirjoitti:
On sun kaveris hyvin arvannu!!! Helvetti että jotkut sai nenille väittäessään vastaan :D:D:D
- joopa jooo
Siis toi sopis yhteen sen huhun kanssa että kuulin laulajan olevan ruotsalainen:(
- ei kai??
Siis ei kai se nyt tää voi olla, kuullostaa ihan Abbamaiselta laululta
- Hehheeeh
Kyllä, se on Anette,
- BrokenInside
sehän on NW:n uus laulaja:DDD
- panda83
joo kamala akka hy saatana !!! koko Nightwish pilalla
- näin on,
tuokaa äkkiä se moppitukkainen hattivatti takaisin loilottamaan mukaoopperaa nuotin vierestä.
Onnea uudelle solistille, jos vihdoin saisivat setin kuntoon, kun saatiin joku laulutaitoinen mikin varteen.
- jeshg
Perhana, kaveri oli oikeassa 4 päivää ennnen tiedotusta. Pointsit kotiin, kuka se kaverisi oikein oli? Tuomas Holopainen? :P
- opetella
laskemaan???? Neljä päivää??? Tarkemmin sanottuna reilu 2 kk ennen julkistamista!!!
Ketju oli aloitettu 20.3! - ???
opetella kirjoitti:
laskemaan???? Neljä päivää??? Tarkemmin sanottuna reilu 2 kk ennen julkistamista!!!
Ketju oli aloitettu 20.3!Tais kaverilla olla suht varma tieto ja visssiin melko luotettavakin...
- Jack-1
Aivan 2kk ja neljäpäivää ennen tiedon julkaisua tiesi kuka tulee laulajaksi, kun kuuli oikean vastauksen.
- Googlessa
Ruotsin saiteilla, siis tunnuksella .se, löytyy täsmälliselle haulle "Anette Blyckert" 6 osumaa. Anette Olzonia ei tunneta ollenkaan. Hyvä juttu Nightwishille, että laulaja on entuudestaan tuntematon. Ei ime julkisuutta yhtyeeltä.
- mä vaan
mitä mä sanoin.. ;)
- joop111
Tässähän oli tietoa jo kaksi kuukautta sitten. Turhaan moni odotellut julkistamista :)
- heille
jospa bändi tarjoaisi liput moisille oraakkeleille...
- tapsalniemi
Eikä valehdellut yhtään.
- Within Nightwish
Tais olla sisäpiirin tietoa kaverin kaverilta joka taas tuntee sen kaverin joka tuntee Nightwishin pojat. Ihan hyvältä kuulostaa. Sopii tämän tyyppiseen musiikkiin kuin nenä päähän. Tosin tämän yhden sinkun perusteellä Nightwish kuulostaa enemmänkin joltain Within Temptationilta tai Evanescenselta, Tarja antoi mukavan erilaista oopperan sävyä musiikkiin.
- jees123
Minkä takia sä täältä kyselet kyseisestä asiasta, jos kerran lähteesi oli luotettava? Ihmettelen vaan.
- BODEMILLER
VOI VITTU TUOTA NIGHTWISHIN TOUHUA EN KUUNTELE KYSEISTÄ YHTYETTÄ ENÄÄ KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vieras1
onneksi sait pahan olon purettua.
- epäoo0100
vieras1 kirjoitti:
onneksi sait pahan olon purettua.
BODEMILLER, en ehkä menis raivoomaa tommosesta tai siis huutamaa ku kaikil on mielipiteensä... -.- Kylhän määki tykkään Anettesta enemmänku Tarjasta mut pakko mennä niiku ilmaisemaa koko bändistä ihan huutamalla et se muka ois "PERSEESTÄ"...
oot aika tyh...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272