väittelyssä ja riidan tullen vai miten käy? Kokemuksia riidoista...
voittaako kaksonen
16
2549
Vastaukset
- Scoooorppiiiooon
Sanallisesti kaksonen on kyllä vertaansa vailla, saa vastapuolen nolostuun. Itselläni on kaksos kaveri ja hänen kanssaan monet kerrat on tullut sanaharkkaa joissa kaksonen on kyllä piirun verran etulyöntiasemassa. en sitten härän kanssa tiedä...
- voittaa
mutta samalla häviää, sillä häneen ja hänen voittamishaluunsa menee hermot ja siinä katkee monta hyvää väliä.
T: kauris - hermoton kaksonen
voittaa kirjoitti:
mutta samalla häviää, sillä häneen ja hänen voittamishaluunsa menee hermot ja siinä katkee monta hyvää väliä.
T: kaurisMihin ne hermot menee kun ne menee?
En tuu ollenkaan toimeen kaurisnaisten kanssa....aika itsepäistä ja makaroonikiikarin läpi maailmaa katsovaa joukkoa....
ei pahalla....
ettei hermot mee.....=)
- Tuplakaksonen
Ei härkä ja kaksonen juuri riitele. Olin naimisissa härän kanssa 10 vuotta (kuolema vei), eikä me juuri riidelty. Meillä oli oikein todellinen rakkausliitto ja sitä rakkautta ja ihanaa yhdessä oloa kesti miehen kuolemaan saakka. Härkä on tarpeeksi järkevä kaksoselle. Olen seurustellut joskus myöhemmin härkämiehen kanssa ja vieläkin ollaan ystäviä. Kaksonen yrittää sanoa viimeisen sanan riidellessä, mutta kyllä minä jotenkin jäin toiseksi härän kanssa, sen verran härkäpäisiä ovat olleet nämä minun härkämieheni.
- kaksosnainenilmassa
Kyy mä oon tähän asti ainakin härän hiljentäny :)
Se vähän riippuu asiasta mistä väitellään.
Riidat härän kanssa on oikeastaan
sellaisia et mä papatan ja härkä on hiljaa. - että oman
kokemuksen pohjalta härkä on kovempi väittelemään kuin kaksoset ja voittaa/suututtaa Kaksos-rukan
- hhärkä
Ei siinä voi voittajaa mainita. Härän ja kaksosen ero on siinä että härkä riitelee keskustelemalla, oman mielipiteensä hän perustelee faktoilla. Kaksonen kiljuu mutu-tuntumalla. Kaksosen mielipiteet harvoin perustuvat faktoihin. Härkä tuskastuu ja lopettaa kinaamisen koska idiooteille ei faktatkaan merkitse mitään.
nimimerkillä makuasiat on ainoita mistä voi kiistellä, faktat ovat faktoja - emävaleita
hhärkä kirjoitti:
Ei siinä voi voittajaa mainita. Härän ja kaksosen ero on siinä että härkä riitelee keskustelemalla, oman mielipiteensä hän perustelee faktoilla. Kaksonen kiljuu mutu-tuntumalla. Kaksosen mielipiteet harvoin perustuvat faktoihin. Härkä tuskastuu ja lopettaa kinaamisen koska idiooteille ei faktatkaan merkitse mitään.
nimimerkillä makuasiat on ainoita mistä voi kiistellä, faktat ovat faktojaJäädessään viisaalle ja perustelukykyiselle kaksoselle alakynteen, härkä valehtelee aivan totisella naamalla.
Näin käy yhä uudestaan sillä härkä on pässi valehtelijanakin. - jaa
hhärkä kirjoitti:
nimimerkillä makuasiat on ainoita mistä voi kiistellä, faktat ovat faktojavai että kaksonen riita tilanteessa se idiootti?? ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa... kun riitelen mieheni kanssa minä annan periksi koska härät eivät tee virheitä ja ovat aina oikeassa, vaikka tietäisivät olevansa väärässä... onneksi meillä kaksosilla on kaksi persoonaa ja toinen niistä osaa niellä myös oman ylpeytensä ja lopettaa riitelyn...
- ja härkätytär
Minä kaksos äippä, tytär härkä.
Ihan upea pakkaus tuo härkä, aina niin aurinkoinen ja iloinen, paljon tulee juttua, mutta osaa kyllä valehdella silmät ihan kirkakkaina ja päin naamaa.
Minä kaksosena kyllä joskus jyrään hänen herkkää ja taiteellista sielua.
Ei kyllä yhtään kokemusta aikuisesta härästä.
Ja juu, niin kuin tuolla jo joku "kehui", me kaksoset ollaan aina oikeassa ja ei varmalla koskaan myönnetä olevamme väärässä vaikka tietäisimme olevamme ;-))
Mutta oikein käsiteltynä olemme kuin enkeleitä.- härkä , kauris, rapu tyttäret
Pahat kokemukset on meillä kaksosäidistä.Aiiina oikeassa, erittäin ilkeä äitinä.Nuorenakin nolasi
meidät aina, tahtoi vain itse loistaa erinomaisuudellaan.Kyllä kaksosäiti on todella kiero, ja omahyväinen.Et sil... - vs. Kaksos-tytär
Kaksos-tyttärenä joutunu taistelemaa omasta tahdostani voimakasluonteisen Härkä-äitini varjossa. Riitojen tullessa Härkä-äiti ei antanu periksi karvan vertaa, nuori Kaksos-tytär purki vihansa lenkkipolkuihin, jottei päästäny valloilleen sivaltavaa kieltään...
Eri osoitteet paransi tilannetta HUOMATTAVASTI! (Nyt tullaan toimeen "inhimillisellä tasolla".) - aina oikeassa
härkä , kauris, rapu tyttäret kirjoitti:
Pahat kokemukset on meillä kaksosäidistä.Aiiina oikeassa, erittäin ilkeä äitinä.Nuorenakin nolasi
meidät aina, tahtoi vain itse loistaa erinomaisuudellaan.Kyllä kaksosäiti on todella kiero, ja omahyväinen.Et sil...mutta useimmiten pilke silmäkulmassa enkä varmasti ole lapsileni ilkeä enkä halua nolata. Ihan päin vastoin. Haluaisin kääriä lapset "pumpuliin" ja suojelen heitä viimeiseen saakka kuin tiikeriemo ;-))
- Vaikea suhde
vs. Kaksos-tytär kirjoitti:
Kaksos-tyttärenä joutunu taistelemaa omasta tahdostani voimakasluonteisen Härkä-äitini varjossa. Riitojen tullessa Härkä-äiti ei antanu periksi karvan vertaa, nuori Kaksos-tytär purki vihansa lenkkipolkuihin, jottei päästäny valloilleen sivaltavaa kieltään...
Eri osoitteet paransi tilannetta HUOMATTAVASTI! (Nyt tullaan toimeen "inhimillisellä tasolla".)Kaksonen ja härkä ovat aikamoinen taistelupari minun mielestäni. Tyttäreni ja ex-mieheni ovat härkiä ja molempien kanssa olen kyllä ollut törmäyskurssilla tuon tuostakin. Härät ovat todella jääräpäisiä ja joustava kaksonen joutuu useimmiten antamaan periksi, ellei saa heitä jotenkin viekkaudella huijatuksi. Härkätyttöni ei kuuntele minkäänlaista "järkipuhetta", tekee vaan ihan niin kuin itse haluaa välittämättä vähääkään siitä, mitä mieltä äiskä on asiasta. Ex-miehelläni oli vain yksi oikea mielipide ja se oli aina hänen omansa. Härän ja kaksosen onnistunut rakkaussuhde vaatii kaksoselta aikamoista itsensä kieltämistä ja itselleni tuli mitta täyteen 17 vuoden jälkeen. Kaksonen kyllä voittaa härän sanailussa, mutta siihen se sitten jääkin. Härkä suorastaan jyrää kaksosen tappiolle joko murjottamalla tai tekemällä päättäväisesti juuri oman mielensä mukaan. Toki toisenlaisiakin härkiä varmaan löytyy, mulle vaan sattui nää kaksi jukuripäätä ja kaipa siinä jokin opetus on ollut mullekin...
- ylläolevista
Kaksonen on monipuolinen, älykäs, sanailun mestari ja yhteistyökykyinen häränkin suuntaan.
Härkä on vanhaan tietoon jämähtänyt, hidas, yhteistyökyvytön valehtelija osapuolista riippumatta.- -69
-sananmiekkaa tosi usein väärin.Kun sivaltaa puolitotuuksia, muista ihmisistä.
-69 esii viat toisista. ITSE on"pirun-rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627