voittaako kaksonen

härän

väittelyssä ja riidan tullen vai miten käy? Kokemuksia riidoista...

16

2549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scoooorppiiiooon

Sanallisesti kaksonen on kyllä vertaansa vailla, saa vastapuolen nolostuun. Itselläni on kaksos kaveri ja hänen kanssaan monet kerrat on tullut sanaharkkaa joissa kaksonen on kyllä piirun verran etulyöntiasemassa. en sitten härän kanssa tiedä...

• voittaa

mutta samalla häviää, sillä häneen ja hänen voittamishaluunsa menee hermot ja siinä katkee monta hyvää väliä.

T: kauris

• hermoton kaksonen
        voittaa kirjoitti:

mutta samalla häviää, sillä häneen ja hänen voittamishaluunsa menee hermot ja siinä katkee monta hyvää väliä.

T: kauris

Mihin ne hermot menee kun ne menee?

En tuu ollenkaan toimeen kaurisnaisten kanssa....aika itsepäistä ja makaroonikiikarin läpi maailmaa katsovaa joukkoa....

ei pahalla....

ettei hermot mee.....=)

• Tuplakaksonen

Ei härkä ja kaksonen juuri riitele. Olin naimisissa härän kanssa 10 vuotta (kuolema vei), eikä me juuri riidelty. Meillä oli oikein todellinen rakkausliitto ja sitä rakkautta ja ihanaa yhdessä oloa kesti miehen kuolemaan saakka. Härkä on tarpeeksi järkevä kaksoselle. Olen seurustellut joskus myöhemmin härkämiehen kanssa ja vieläkin ollaan ystäviä. Kaksonen yrittää sanoa viimeisen sanan riidellessä, mutta kyllä minä jotenkin jäin toiseksi härän kanssa, sen verran härkäpäisiä ovat olleet nämä minun härkämieheni.

• kaksosnainenilmassa

Kyy mä oon tähän asti ainakin härän hiljentäny :)
      Se vähän riippuu asiasta mistä väitellään.
      Riidat härän kanssa on oikeastaan
      sellaisia et mä papatan ja härkä on hiljaa.

• että oman

kokemuksen pohjalta härkä on kovempi väittelemään kuin kaksoset ja voittaa/suututtaa Kaksos-rukan

• hhärkä

Ei siinä voi voittajaa mainita. Härän ja kaksosen ero on siinä että härkä riitelee keskustelemalla, oman mielipiteensä hän perustelee faktoilla. Kaksonen kiljuu mutu-tuntumalla. Kaksosen mielipiteet harvoin perustuvat faktoihin. Härkä tuskastuu ja lopettaa kinaamisen koska idiooteille ei faktatkaan merkitse mitään.
        nimimerkillä makuasiat on ainoita mistä voi kiistellä, faktat ovat faktoja

• emävaleita
        hhärkä kirjoitti:

Ei siinä voi voittajaa mainita. Härän ja kaksosen ero on siinä että härkä riitelee keskustelemalla, oman mielipiteensä hän perustelee faktoilla. Kaksonen kiljuu mutu-tuntumalla. Kaksosen mielipiteet harvoin perustuvat faktoihin. Härkä tuskastuu ja lopettaa kinaamisen koska idiooteille ei faktatkaan merkitse mitään.

Jäädessään viisaalle ja perustelukykyiselle kaksoselle alakynteen, härkä valehtelee aivan totisella naamalla.
        Näin käy yhä uudestaan sillä härkä on pässi valehtelijanakin.

• jaa
        hhärkä kirjoitti:

vai että kaksonen riita tilanteessa se idiootti?? ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa... kun riitelen mieheni kanssa minä annan periksi koska härät eivät tee virheitä ja ovat aina oikeassa, vaikka tietäisivät olevansa väärässä... onneksi meillä kaksosilla on kaksi persoonaa ja toinen niistä osaa niellä myös oman ylpeytensä ja lopettaa riitelyn...

• ja härkätytär

Minä kaksos äippä, tytär härkä.
      Ihan upea pakkaus tuo härkä, aina niin aurinkoinen ja iloinen, paljon tulee juttua, mutta osaa kyllä valehdella silmät ihan kirkakkaina ja päin naamaa.
      Minä kaksosena kyllä joskus jyrään hänen herkkää ja taiteellista sielua.
      Ei kyllä yhtään kokemusta aikuisesta härästä.
      Ja juu, niin kuin tuolla jo joku "kehui", me kaksoset ollaan aina oikeassa ja ei varmalla koskaan myönnetä olevamme väärässä vaikka tietäisimme olevamme ;-))
      Mutta oikein käsiteltynä olemme kuin enkeleitä.

• härkä , kauris, rapu tyttäret

Pahat kokemukset on meillä kaksosäidistä.Aiiina oikeassa, erittäin ilkeä äitinä.Nuorenakin nolasi
        meidät aina, tahtoi vain itse loistaa erinomaisuudellaan.Kyllä kaksosäiti on todella kiero, ja omahyväinen.Et sil...

• vs. Kaksos-tytär

Kaksos-tyttärenä joutunu taistelemaa omasta tahdostani voimakasluonteisen Härkä-äitini varjossa. Riitojen tullessa Härkä-äiti ei antanu periksi karvan vertaa, nuori Kaksos-tytär purki vihansa lenkkipolkuihin, jottei päästäny valloilleen sivaltavaa kieltään...

Eri osoitteet paransi tilannetta HUOMATTAVASTI! (Nyt tullaan toimeen "inhimillisellä tasolla".)

• aina oikeassa
        härkä , kauris, rapu tyttäret kirjoitti:

Pahat kokemukset on meillä kaksosäidistä.Aiiina oikeassa, erittäin ilkeä äitinä.Nuorenakin nolasi
        meidät aina, tahtoi vain itse loistaa erinomaisuudellaan.Kyllä kaksosäiti on todella kiero, ja omahyväinen.Et sil...

mutta useimmiten pilke silmäkulmassa enkä varmasti ole lapsileni ilkeä enkä halua nolata. Ihan päin vastoin. Haluaisin kääriä lapset "pumpuliin" ja suojelen heitä viimeiseen saakka kuin tiikeriemo ;-))

• Vaikea suhde
        vs. Kaksos-tytär kirjoitti:

Kaksos-tyttärenä joutunu taistelemaa omasta tahdostani voimakasluonteisen Härkä-äitini varjossa. Riitojen tullessa Härkä-äiti ei antanu periksi karvan vertaa, nuori Kaksos-tytär purki vihansa lenkkipolkuihin, jottei päästäny valloilleen sivaltavaa kieltään...

Eri osoitteet paransi tilannetta HUOMATTAVASTI! (Nyt tullaan toimeen "inhimillisellä tasolla".)

Kaksonen ja härkä ovat aikamoinen taistelupari minun mielestäni. Tyttäreni ja ex-mieheni ovat härkiä ja molempien kanssa olen kyllä ollut törmäyskurssilla tuon tuostakin. Härät ovat todella jääräpäisiä ja joustava kaksonen joutuu useimmiten antamaan periksi, ellei saa heitä jotenkin viekkaudella huijatuksi. Härkätyttöni ei kuuntele minkäänlaista "järkipuhetta", tekee vaan ihan niin kuin itse haluaa välittämättä vähääkään siitä, mitä mieltä äiskä on asiasta. Ex-miehelläni oli vain yksi oikea mielipide ja se oli aina hänen omansa. Härän ja kaksosen onnistunut rakkaussuhde vaatii kaksoselta aikamoista itsensä kieltämistä ja itselleni tuli mitta täyteen 17 vuoden jälkeen. Kaksonen kyllä voittaa härän sanailussa, mutta siihen se sitten jääkin. Härkä suorastaan jyrää kaksosen tappiolle joko murjottamalla tai tekemällä päättäväisesti juuri oman mielensä mukaan. Toki toisenlaisiakin härkiä varmaan löytyy, mulle vaan sattui nää kaksi jukuripäätä ja kaipa siinä jokin opetus on ollut mullekin...

• ylläolevista

Kaksonen on monipuolinen, älykäs, sanailun mestari ja yhteistyökykyinen häränkin suuntaan.

Härkä on vanhaan tietoon jämähtänyt, hidas, yhteistyökyvytön valehtelija osapuolista riippumatta.

• -69

-sananmiekkaa tosi usein väärin.Kun sivaltaa puolitotuuksia, muista ihmisistä.
        -69 esii viat toisista. ITSE on"pirun-rehellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8477
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      686
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      31
      681
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      38
      636
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe