että vain gay kansa voi ostaa martin ?????????
Onko näin????????
5
1013
Vastaukset
- että myös
olen kuullut että myös tapani kansa voisi ostaa martin. ja veikko kansa. myös olen kuullut puhuttavan raimo kansan olleen kiinnostunut martista. ja naapurini on nähnyt ismo kansan. gay kansasta en ole kuullut mutta olisiko ulko mailta kotoisin???????????????
- jeps..
"että vain gay kansa voi ostaa martin ????????? "
Gay kansa voi ostaa myös muun auton. Valinta on vapaa, eikä lailla erikseen ole rajoitettu seksuaalisen vähemmistön oikeuksia ostaa joku tietty merkki. Aikojen saatossa jotkut autot ovat olleet "homoikoneja" kuten HummerH2, porsche 911, cadillac, vw "bangbus" minibus... jne. Smarttia en sen sijaa ole sateenkaarenväreissä nähnyt. - Iältään kokenut elämää
No nyt olet hakoteillä.
Ei mitään totuutta asiassa.
Toisekseen mitä sitten vaikka ostaisivatkin ! - Ei voi olla totta
Vaimoni on sitten varmaan homo kun osti Smartin!!! Miten tästä nyt selvitään, kerro heti mikä on heteroauto niin ostan vaimolle sellaisen?
- Gordon Murray
Jos esim. F1 suunnittelijan ja maailman parhaan urheiluauton suunnittelijan harkintakyky on sinun eli jonkun tusinaurpon mielestä huono, niin siitä vaan kertomaan kuka sinä olet sanomaan mikä on hyvä tai huono valinta!!
Smart Roadster on loistava auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153