että vain gay kansa voi ostaa martin ?????????
Onko näin????????
5
1011
Vastaukset
- että myös
olen kuullut että myös tapani kansa voisi ostaa martin. ja veikko kansa. myös olen kuullut puhuttavan raimo kansan olleen kiinnostunut martista. ja naapurini on nähnyt ismo kansan. gay kansasta en ole kuullut mutta olisiko ulko mailta kotoisin???????????????
- jeps..
"että vain gay kansa voi ostaa martin ????????? "
Gay kansa voi ostaa myös muun auton. Valinta on vapaa, eikä lailla erikseen ole rajoitettu seksuaalisen vähemmistön oikeuksia ostaa joku tietty merkki. Aikojen saatossa jotkut autot ovat olleet "homoikoneja" kuten HummerH2, porsche 911, cadillac, vw "bangbus" minibus... jne. Smarttia en sen sijaa ole sateenkaarenväreissä nähnyt. - Iältään kokenut elämää
No nyt olet hakoteillä.
Ei mitään totuutta asiassa.
Toisekseen mitä sitten vaikka ostaisivatkin ! - Ei voi olla totta
Vaimoni on sitten varmaan homo kun osti Smartin!!! Miten tästä nyt selvitään, kerro heti mikä on heteroauto niin ostan vaimolle sellaisen?
- Gordon Murray
Jos esim. F1 suunnittelijan ja maailman parhaan urheiluauton suunnittelijan harkintakyky on sinun eli jonkun tusinaurpon mielestä huono, niin siitä vaan kertomaan kuka sinä olet sanomaan mikä on hyvä tai huono valinta!!
Smart Roadster on loistava auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818