Täällä on kyselty kokemuksia Dublinista, mutta eipä niitä paljon ole irronnut, tuopin hinta sentään tuli selväksi.
Joku voisi vielä kertoa vaikkapa sikäläisestä kulttuuritarjonnasta, ruuasta, paikoista ja asioista jota kannattaa kokea sekä niistä joita kannattaa kaihtaa.
Ja siitä hintatasosta voisi kertoa muitakin esimerkkejä kuin sen tuopposen hinnan ydinkeskustassa.
Kai muutakin on...
2
666
Vastaukset
- Gillian
Oltiin Dublinin seudulla vuosi sitten ja olen sen jälkeen muutaman kerran kirjoittanut kokemuksiani tänne.
En jaksa ymmärtää sitä, että ihmiset halajavat pelkästään Temple Bariin pubeja kiertämään päivästä toiseen.
Yövyimme Howthissa B&B-majoituksessa. Howth on ihana paikka. Siihen verrattuna Dublin on likainen, epäsiisti ja ongelmat pistävät silmään, jos kiertää muuallakin kuin pubeissa. Dublinissa on valtaisat määrät Baltiasta ja Puolasta tulleita ihmisiä, joilla kaikilla ei mene hyvin.
Mutta olen toistanut nämä jo niin monta kertaa eli please, katso vanhoja juttuja.- röökit
Osta röökit suomesta, esim malppi 7,10€ siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522834865Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 69999