Moi gootit!!

oon just ruvennu gootiksi!! ne on niin hienoja! onx kukaan teistä gootteja? mul on mustia vaatteita ja niittikoru :D
151336
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Et ole mkn gootti jos puhut ihQ teiniXien kieltä...Mustat vaatteet ja niittikoru ei tee gootiksi =| että kaikki mustat vaatteetkaan ei ole goottia ja goottilaisuuden periaate sun kuuluis tietää. Ja symbolo jos tiedät mikä se on. Ja jos et mitään muita goottibändejä tiiä kun COF niin ei voi sanoa gootiksi. Ja tässä sulle nyt alkuun niitä goottibändejä:

Cradle Of Filth,69 Eyes,Deathstars,Evanescence,Sister Of Mercy,Type O Negative,Siouxie & The Banshees jne...

Ja niistä goottivaatteista...
Parhaimmat goottiliikkeet on mun mielestä Backstreet ja Nitrobabe.

Muut tiedot saat hankii ihan itte.

Äänestä
  • Sanoin siks vaan onx ku en jaksanu kirjottaa!
    Tiiän muita gootti bändejä! ja tykkään esim 69 eyestä.Et voi tietää oonko gootti vai en! Siskoki on sanonu että oon gootti!

Äänestä

• Hanna94 kirjoitti:

Sanoin siks vaan onx ku en jaksanu kirjottaa!
    Tiiän muita gootti bändejä! ja tykkään esim 69 eyestä.Et voi tietää oonko gootti vai en! Siskoki on sanonu että oon gootti!

miten tämä liittyy cradle of filthiin ?

Äänestä

• DEViLiSH KiDNAPPER kirjoitti:

joo siis tää on se paikka missä kannattaa pörrätä jos haluaa tappaa ittensä nauruun.. sanoisin ihan että voi Herran Jumala!!!

Äänestä

• Ainoa goottibändi oli Joy Division ja sekin teki vain muutaman goottityylisen biisin.

Äänestä

• Hanna94 kirjoitti:

Sanoin siks vaan onx ku en jaksanu kirjottaa!

Ja siskosi paskaakaan gooteista tietää ;)

Äänestä

• DEViLiSH KiDNAPPER kirjoitti:

Niin, miten tämä gootteihin liittyy? Cradle kun ei vieläkään ole sitä hemmetin goottimusaa! Ottakaa asioista selvää ennenkuin tulette pätemään.perkele

Äänestä

Eihän sitä voi sanoo että "olen just ruennut gootiksi" gootiksi ei ruveta vaan sunnytään.

Äänestä
  • Nissan sunnytään

Äänestä

• mä kun luulin että vaan ihmiseks me kaikki täällä synnytään.

Äänestä

• ... kirjoitti:

mä kun luulin että vaan ihmiseks me kaikki täällä synnytään.

Eiköhä gootit oo ihmisii? o_0

Äänestä

• Bleeding kirjoitti:

Eiköhä gootit oo ihmisii? o_0

Onhan ne ihmisii. Olenko väittänyt muuta?

Äänestä

• Gootiksi ei synnytä.

Äänestä

• Vicy66 kirjoitti:

Onhan ne ihmisii. Olenko väittänyt muuta?

Olenko mä väittäny et sä oisi väittäny? Järki käteen

Äänestä

• Bleeding kirjoitti:

Olenko mä väittäny et sä oisi väittäny? Järki käteen

Vaan aivoihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Hanna94 kirjoitti:

oon just ruvennu gootiksi!! ne on niin hienoja! onx kukaan teistä gootteja? mul on mustia vaatteita ja niittikoru :D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu