Murtuma b-pilarissa

Kale

Mulla on 94 vuoden corsassa, ilmeisesti tyyppivikana, apukuskin puolella b-pilarissa murtuma.
Mitä sanoo tähän katsastusmies? Minkähänlainen murtuma on korjata ja missä hinnoissa ehjäys liikkuu?

8

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corsatyttönen

Autosi on joskus kolaroitu

• Kale

Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.

• omistaja.
        Kale kirjoitti:

Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.

No jos Tuulilasissa on siitä kirjoitettu, niin pakkohan sen on olla sitten totta, sovitaan vaikka niin.

Mulla on kolmosautona juurikin -94:nen corsa, jos se ois tyyppivika, niin kyllä kai se mullakin ois rikki, ajettu 292 tkm

• päälikkö

kyllä se on tyyppivika. kys autot korjailtiin jo uutena saman ongelman takia.siihen aikaan opelin laatu oli ala-arvoinen...

• tyyppivika-

Omassa Corsassa myös sama ongelma molemmin puolin, eikä ole todellakaan ainoa Corsa missä on tämä kyseinen ilmiö. En tiedä mitä sanoo katsastusmies, pianhan se nähdään...

• antzu-aa

myös minun 94 corsa samasta kohtaa halki, en vielä jaksa hitsaa, vedin vaan tiikeribalsamii päälle. kyllä ne konttorilla sitä viimevuonna hakkas, mutta ei menny vasara läpi, saas nähdä mitä enskuussa sanovat. viimevuonna iskivät piikin läpi apparin puolen taka jousen jorvasta lokasuojaan saakka. helvetillinen hitsaa kuntoon kun tankin syöttöputki vieressä ja muovia, täkä jousetkin oli poikki. muuten hyvä peli

• korsailija

Miten tämän murtuman huomaa? Onko pelti ihan niinkuin raakasti haljennut? Vai murtuuko ruosteensyömänä? Vaivaako vika 3 vai 5 ovistia malleja? Itsellä on 3-ovinen 97 corsa, oikealla puolella b-pilarissa on ikkunan alalinjan korkeudella pieni pintaruostekohta jonka paikkasin. Noin puoli vuotta sitten parin kuukauden ajan a-pilareiden alakohdat natisi ajossa, voi olla koelautakin, muuten vaikuttaa aika jämäkkäkoriselta pikkuautolta.

• B-corsa vm93

B-pilarin pohjaantulokohtaan ovat jättäneet sellaiset
        raot että varmasti ruostuvat, koska sehän kerää kaikki
        paskat tiestä sinne. Se muotoilu on ilmeisesti
        osan jäykkyyden lisäämisen takia sellainen. Kyseessä
        on siis kohta johon penkin takaosa kiinnittyy pohjassa.
        Itse korjasin kolmosautosta tuon siten että hitasasin sisäpuolelle
        "hevosenkengän" muotoisen paikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      146
      4824
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      184
      3923
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      116
      3604
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2911
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      138
      1876
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      41
      1673
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      59
      1330
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1299
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1271
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1213
    Aihe