Murtuma b-pilarissa

Kale

Mulla on 94 vuoden corsassa, ilmeisesti tyyppivikana, apukuskin puolella b-pilarissa murtuma.
Mitä sanoo tähän katsastusmies? Minkähänlainen murtuma on korjata ja missä hinnoissa ehjäys liikkuu?

8

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corsatyttönen

      Autosi on joskus kolaroitu

      • Kale

        Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.


      • omistaja.
        Kale kirjoitti:

        Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.

        No jos Tuulilasissa on siitä kirjoitettu, niin pakkohan sen on olla sitten totta, sovitaan vaikka niin.

        Mulla on kolmosautona juurikin -94:nen corsa, jos se ois tyyppivika, niin kyllä kai se mullakin ois rikki, ajettu 292 tkm


    • päälikkö

      kyllä se on tyyppivika. kys autot korjailtiin jo uutena saman ongelman takia.siihen aikaan opelin laatu oli ala-arvoinen...

    • tyyppivika-

      Omassa Corsassa myös sama ongelma molemmin puolin, eikä ole todellakaan ainoa Corsa missä on tämä kyseinen ilmiö. En tiedä mitä sanoo katsastusmies, pianhan se nähdään...

      • antzu-aa

        myös minun 94 corsa samasta kohtaa halki, en vielä jaksa hitsaa, vedin vaan tiikeribalsamii päälle. kyllä ne konttorilla sitä viimevuonna hakkas, mutta ei menny vasara läpi, saas nähdä mitä enskuussa sanovat. viimevuonna iskivät piikin läpi apparin puolen taka jousen jorvasta lokasuojaan saakka. helvetillinen hitsaa kuntoon kun tankin syöttöputki vieressä ja muovia, täkä jousetkin oli poikki. muuten hyvä peli


    • korsailija

      Miten tämän murtuman huomaa? Onko pelti ihan niinkuin raakasti haljennut? Vai murtuuko ruosteensyömänä? Vaivaako vika 3 vai 5 ovistia malleja? Itsellä on 3-ovinen 97 corsa, oikealla puolella b-pilarissa on ikkunan alalinjan korkeudella pieni pintaruostekohta jonka paikkasin. Noin puoli vuotta sitten parin kuukauden ajan a-pilareiden alakohdat natisi ajossa, voi olla koelautakin, muuten vaikuttaa aika jämäkkäkoriselta pikkuautolta.

      • B-corsa vm93

        B-pilarin pohjaantulokohtaan ovat jättäneet sellaiset
        raot että varmasti ruostuvat, koska sehän kerää kaikki
        paskat tiestä sinne. Se muotoilu on ilmeisesti
        osan jäykkyyden lisäämisen takia sellainen. Kyseessä
        on siis kohta johon penkin takaosa kiinnittyy pohjassa.
        Itse korjasin kolmosautosta tuon siten että hitasasin sisäpuolelle
        "hevosenkengän" muotoisen paikan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe