Härkämiehestä

Kaurisnainen

Olen lukenut tältä palstalta paljon juttua härkämiehestä (olen naimisissa sellaisen kanssa) ja siitä, kuinka hän voi olla v-mäinen, hankala ja voimakastahtoinen, jonka kanssa on "vaikeuksia". Ihmettelen suuresti tuollaisia puolia härässä.

Itse olen kovapäinen kaurisnainen, todella vahvaluontoinen ja se olen yleensä minä, jolta tämä härkämies kysyy sen viimeisen sanan. Ja tämä johtunee siitä, että härkäni on oppinut luovimaan kanssani ja mieluiten hän joustaa ennenkuin alkaa kuuntelemaan tulista luonnettani. Härkämieheni on maailman leppoisin ihminen ja hän ei kyllä tekisi pahaa kelleen, välttää riitelyä eikä tinkaa asioista, ellei hän ole totaalisen oikeassa - yleensä hänellä on paljon näkemystä ja faktaa asian suhteen. Hän pitää puolensa vaikka hamaan hautaan asti. Ainoa negatiivinen seikka hänessä on, että hän on työnarkomaani eikä puhu syvistä tunteistaan tai mieltä painavista asioista (hänestä näkee sen heti), ennenkuin olen kaivanut ne metrien syvyyksistä esille. Tästä olemme käyneet monta kertaa "matsia", koska kun hän menee puhumattomaksi, niin hänen perässään menen minäkin.

Härkämieheni muistaa sanoa, ehkäpä liiankin, usein minua rakkaakseen ja että rakastaa. Hyvä se on...mutta tästä kaurisnaisesta se tuntuu jo ärsyttävältä, kun pitää hokea sitä jatkuvasti enkä myöskään itse pidä jatkuvasta "lääppimisestä". Tiedän saaneeni loistavan miehen, mutta jokin hänessä ärsyttää minua aina - haluaisin joskus hänen edes raivostuvan minulle, mutta ei! Hän ei ole koskaan edes suuttunut minulle, vaikka kuinka olen yrittänyt häntä raivostuttaa ;)

Härkämies on minun mielestäni "helppo" ja hänen kanssaan on helppoa elää, toisin kuin tämmöisen v-mäisen, itsepäisen, omanapaisen kauriin kanssa! :) Ja jos vertaa miehiä horoskooppien mukaan, niin kyllä härkä on sieltä helpoimmasta päästä - toista ovat kauriit, oinaat ja vesimiehet (tämä on vain omakohtainen näkemys/kokemus). Olen monesti miettinytkin, että miten hänellä kestää hermot tämmöisen vaikean kaurisnaisen kanssa, mutta voin kertoa, että härkämiehelläni on lehmän hermot ja hän itse on sanonutkin omaavansa pitkän pinnan ja kun häneltä se pinna katkeaa, niin kellään ei ole mukavaa.

4

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroon!

      hyvin menee niin kauan kun on tunteita jäljellä mutta kus ne kylmenee ja Härältä ei,niin jopa oot kusessa.Ei ikinä pääse

    • íinestyttö

      Tuo täsmää tosiaan.. 7 vuoden kokemus härkämiehestä ja ite Härkänainen...

    • jouskari vm66

      Vaikeita ovat olleet nimenomaan kauris ja skorpionimiehet. Ovat vaativia, kunnianhimoisia ja laskelmallisia, mutta omaavat paljon paljon hyviä ominaisuuksia...sen lisäksi ovat hämmästyttävän herkkiä, vaikka muuta sanotaan. Rapupojan kanssa olen ollut kihloissa, helppo tyyppi, kunnes petti. Naimisissa kalat miehen kanssa, elää aikapaljon unelmissaan ja ansiotyö ei maistunut kovinkaan hyvin tälle herralle.

    • härkämies48

      totta joka sana,, näin se vaan on ..sanoo vaalea lempeä härkä mies..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe