mitä kaveriks viidelle neon tetralle?
olisin ite ajatellumonneja tai miljoona kaloi
jos ehdottaisitte jotain.
mä tykkään paljon pikku kalosit
mitä kaveriks
4
1014
Vastaukset
- fish KING
Ota huomioon neonien vesi vaatimukset kun hankit kalastoa akvaarioosi jonka tilavuutta et kertonut??
- Pandanen
Niinpä, 5 neontetraa on vielä aika orvon näköinen porukka. Jos tilaa piisaa niin toki kannattaa hankkia kerralla isompi sakki. Isommassa parvessa käytöskin on rohkeampaa ja onhan se kauniimpi katsellakin.
- latelainen
mun skvan tilavuus on 60litraa mut jos se käy ahtaaks niin mn iskä ottaa ylimääräset
- fish KING
latelainen kirjoitti:
mun skvan tilavuus on 60litraa mut jos se käy ahtaaks niin mn iskä ottaa ylimääräset
... ei akvaasi voi hankkia muita kuin neontetroja lisää tähän kalastoon...
60l akvasi kalasto vesiarvot
15 neontetraa max.
pH 5.5-7.5, mieluiten noin 6.5. Lämpötila 24 -1C astetta, pehmeä vesi, ei yli 9dh. Akvaarion minimikoko pienelle parvelle 40 l. Viihtyy vain parvessa, parven minimikoko 5 kalaa.
!!!!Mitä suurempi parvi, sen parempi!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896