Volvo v40 t nelkku!

sporttispurttiope

Kantsiiko ostaa:

Itellä on 140 heppainen Opelfarkku ja olen miettinyt että vaihtais sen noin 1998-2001 ikäisen noin 150 000 enintään ajettuun V40 t4:seen.

MItä mieltä t nelkusta? Ainakin suorituskykyinen. 200hv/300nm ja kiihtyvyys 7,3 s.

Keskikulutus jotain 9 litraa? Opelissa noin 8,7 litraa.
Lainaa

7

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä nyt heti tule mieleen tuon t4 vioista. Ainut huono puoli tuossa t4 on tuo alusta. On pikkaisen löysä. Mutta se nyt on vain pieni murhe. Olikohan -00 vai -01 missä on jo huomattavasti parempi alusta.

Muuten kyllä on aivan loistava auto.

Kannattaa katsoa myös www.volvolandia.com tai sitten www.x40fin.com tuolla on lähinnä tästä volvo s/v 40 mallista paljon tietoa.

• Driven

Itellä s40 t4 ja ihan toimiva epeli..

• vuosimalli

2001 vuosimalli eli ne autot, jotka on otettu käyttöön syksyllä 2000 tai sen jälkeen ovat tekniikaltaan kaikin puolin vähän parempia, ainakin alusta parempi, moottorikin muuttui, pieniä ulkoisia muutoksia jne. Ostin aikanaan uutena ja hyvä oli sen 70 tkm minkä omistin.

• 12 litraa

Taitaa T-nelkun kulutus olla lähempänä 12 litraa, kun mainitsemaasi yhdeksää!

• Nimetön

Testeissä ja tiedoissa aina ilmoitetaan, että maantieajo noin 6,9 litraa, kaupungissa meneekin sitten yli 12 ja keskikulutus 8.9-9.2 litraa.

Riippuu kait siitä, mikä on kaupunki- ja maantieajojen suhde.

• omistajana

(B4194T) voinen kertoa että ainakin minulla menee pelkässä kaupunkipyörityksessä n. 10-11 litran välillä kesät talvet, vaatii tietysti sen että ei polje poljinta liian syvälle, eihän teho kuitenkaan ilmaiseksi tule.:-)

• volvoillaan
        omistajana kirjoitti:

(B4194T) voinen kertoa että ainakin minulla menee pelkässä kaupunkipyörityksessä n. 10-11 litran välillä kesät talvet, vaatii tietysti sen että ei polje poljinta liian syvälle, eihän teho kuitenkaan ilmaiseksi tule.:-)

Kokeilin maantieajolla kulutusta kun piti ajaa vähän pidempi matka (600km) ja kekskikulutus oli 6,9l. Ajotietokone näytti 6,7 mutta 6,9 oli todellinen. Autoni -98 t4 v40!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2014
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1805
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1611
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1464
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1162
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      993
    Aihe