Onko mulla Tohatsu?

z,x,c,4

Ostin uuden Mercury 20 heppasen kakstahti koneen vuonna 2003.Koneessa lukee made in Belgium.Onko mulla sittenkin joku Tohatsu vai joku muu moottori?

12

2064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BPR

sanoisin että Tohatsun tekemä lohko ainekin, joitakin muitakin osia myöskin, koottu belgiassa.

• varmaan "Jammu"

eikä Selva? Kun ostin jammuna silloin vuotta ennen (nelarin), ennen kuin nimi vaihdettiin Selvaksi(sama konehan se on)missä valmistettu en tiedä, ehkä japsi. Tekeekö Selva omat koneensa, vai onko ne japseja? siis 50hv nelarit, ilman ruiskua.

• BPR
        varmaan "Jammu" kirjoitti:

eikä Selva? Kun ostin jammuna silloin vuotta ennen (nelarin), ennen kuin nimi vaihdettiin Selvaksi(sama konehan se on)missä valmistettu en tiedä, ehkä japsi. Tekeekö Selva omat koneensa, vai onko ne japseja? siis 50hv nelarit, ilman ruiskua.

Selvan 4-T = Yamaha, japanissa tehty. Eroina vain teipit.

• sain iha
        BPR kirjoitti:

Selvan 4-T = Yamaha, japanissa tehty. Eroina vain teipit.

oikean Jammun. No ei nimi miestäkään pahenna. Selvatkin on siis kunnon koneita.

• teeälldeeii
        sain iha kirjoitti:

oikean Jammun. No ei nimi miestäkään pahenna. Selvatkin on siis kunnon koneita.

tälläkin foorumilla taitaa olla Pirkkalasit silmillä..

• Ruots

Merc 20 ei ole sama moottori kuin Tohatsu!

• hasbu64

kaksiviikkoa sitten asia varmistettiin Sumekolta (Tohatsun maahantuoja)...Tällä hetkellä 30 hp ja pienemmät Mercuryt valmistaa Tohatsu. ohessa sanatarkka lausunto....

Hei,

Ovat mekaniikaltaan sama kone. Tohatsun valmistama.

Terv

Jussi Alanko
        Tuotepäällikkö
        Sumeko Oy

• zbvbv

Ihan selvä juttu. Sulla on HATSU, joka tehdään Keniassa.

• Hyvin kummallista

Ja vieläpä egyptiläisistä osista. ja osa kiinalaisista, ja toinen puoli afganistanin vuoristossa polven päällä viilaamalla.

• Savossaonkaikkisuurt

Juu mulla on ollut tohatsu, tohatsu ja se oli parempi. Kuin nykyinen merkkuru tohatsu joka sekään ei huono ole.
      Tosin tykkään että kone saa olla JAPAN isot mercut on CINA:

• Ykä2

vm 2003 20hv Mercury on 400cm3 2T mylly, amerikkalista suunittelua ja kokoonpano Belgiassa. Onko sitten parempi kuin Tohatsu vaikea sanoa. Ainakin testien mukaan aika nopea ja markkinoiden pieniruokaisin 2t kone luokassaan.

• eepi.manner

Mulla on 2T 2005 mercury 15hv (tohatsu) ei ota terävästi kierroksia , oikeat tulpat vaihdettu useasti, uusimmilla toimi vielä huonommin ja pätkii. Olisko kellään puolaa kun epäilen sitä viaksi kun kipinä on onnettoman pieni.Bensassakaan ei ole vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7770
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3527
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2497
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe