Ostin uuden Mercury 20 heppasen kakstahti koneen vuonna 2003.Koneessa lukee made in Belgium.Onko mulla sittenkin joku Tohatsu vai joku muu moottori?
Onko mulla Tohatsu?
12
2064
Vastaukset
- BPR
sanoisin että Tohatsun tekemä lohko ainekin, joitakin muitakin osia myöskin, koottu belgiassa.
- varmaan "Jammu"
eikä Selva? Kun ostin jammuna silloin vuotta ennen (nelarin), ennen kuin nimi vaihdettiin Selvaksi(sama konehan se on)missä valmistettu en tiedä, ehkä japsi. Tekeekö Selva omat koneensa, vai onko ne japseja? siis 50hv nelarit, ilman ruiskua.
- BPR
varmaan "Jammu" kirjoitti:
eikä Selva? Kun ostin jammuna silloin vuotta ennen (nelarin), ennen kuin nimi vaihdettiin Selvaksi(sama konehan se on)missä valmistettu en tiedä, ehkä japsi. Tekeekö Selva omat koneensa, vai onko ne japseja? siis 50hv nelarit, ilman ruiskua.
Selvan 4-T = Yamaha, japanissa tehty. Eroina vain teipit.
- sain iha
BPR kirjoitti:
Selvan 4-T = Yamaha, japanissa tehty. Eroina vain teipit.
oikean Jammun. No ei nimi miestäkään pahenna. Selvatkin on siis kunnon koneita.
- teeälldeeii
sain iha kirjoitti:
oikean Jammun. No ei nimi miestäkään pahenna. Selvatkin on siis kunnon koneita.
tälläkin foorumilla taitaa olla Pirkkalasit silmillä..
- Ruots
Merc 20 ei ole sama moottori kuin Tohatsu!
- hasbu64
kaksiviikkoa sitten asia varmistettiin Sumekolta (Tohatsun maahantuoja)...Tällä hetkellä 30 hp ja pienemmät Mercuryt valmistaa Tohatsu. ohessa sanatarkka lausunto....
Hei,
Ovat mekaniikaltaan sama kone. Tohatsun valmistama.
Terv
Jussi Alanko
Tuotepäällikkö
Sumeko Oy
- zbvbv
Ihan selvä juttu. Sulla on HATSU, joka tehdään Keniassa.
- Hyvin kummallista
Ja vieläpä egyptiläisistä osista. ja osa kiinalaisista, ja toinen puoli afganistanin vuoristossa polven päällä viilaamalla.
- Savossaonkaikkisuurt
Juu mulla on ollut tohatsu, tohatsu ja se oli parempi. Kuin nykyinen merkkuru tohatsu joka sekään ei huono ole.
Tosin tykkään että kone saa olla JAPAN isot mercut on CINA: - Ykä2
vm 2003 20hv Mercury on 400cm3 2T mylly, amerikkalista suunittelua ja kokoonpano Belgiassa. Onko sitten parempi kuin Tohatsu vaikea sanoa. Ainakin testien mukaan aika nopea ja markkinoiden pieniruokaisin 2t kone luokassaan.
- eepi.manner
Mulla on 2T 2005 mercury 15hv (tohatsu) ei ota terävästi kierroksia , oikeat tulpat vaihdettu useasti, uusimmilla toimi vielä huonommin ja pätkii. Olisko kellään puolaa kun epäilen sitä viaksi kun kipinä on onnettoman pieni.Bensassakaan ei ole vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264