missä kunnossa

make37

purple on tätä nykyä

10

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make37

      kysyä millainen on thin lizzy onko bändistä jäljellä entistä henkeä vai ratsastetaanko pelkällä nimellä.

      • Thin Lizzy

        Kyllä on henki noilla yhtyeillä samalla tasolla. Eli nimellä ratsastetaan.


      • seemann

        Jaa a olen kyllä vähän tai oikeastaan aika paljon erimiletä. Näin Purplen viimeksi kun tsadissa kävivät ja täytyy sanoa että soittivat suohon suunnilleen kaikki joita olen aiemmin käynyt katsastamassa (en edes ollut purple-fani, nyt kylläkin), siis aivan mielettömän tiivis ja jopa virtuoosimainen akti, voin suositella kyllä erittäin lämpimästi, siis Purplea, Lizzyistä en tiedä sanoa mitään.
        Purple vetää kohtuu elettömästi todella tiukkaa soitantaa, Steve Morse on kyllä aivan käsittämätön velho soittamaan Musicmania, herralta puuttuu Blackmooren egohäiriöisyys, anteeksi vaan. Morse suostui tulemaan bändiin jos ei tarvitse pitää mitään viittaa tai muuta hassua, se kertoo oikeasta pelimannihengestä. Herra Lordin puuttuminen ei minua ainakaan häirinnyt, sillä Nykyinen herra, olisikohan Rainbowin entinen kosketinsoittaja, Soitti niin upean muunnelman Finlandiasta, että niskavillat oli aivan pystyssä.
        Siis keikalle vain itse toteamaan! Suosittelen lämpimästi!! Tiedoksi vaan, kun kerran menee halliin sisälle ei sieltä enää pääse välillä poistumaan, eli jos ei vaikka lizzy uppoa, niin kannnattaa tulla vähän myöhemmin niin jaksaa olla koko ajan (ruoka ja juomapalvelut ovat aika mitättömät), siis vanhassa hallissa.


      • John Sykes
        seemann kirjoitti:

        Jaa a olen kyllä vähän tai oikeastaan aika paljon erimiletä. Näin Purplen viimeksi kun tsadissa kävivät ja täytyy sanoa että soittivat suohon suunnilleen kaikki joita olen aiemmin käynyt katsastamassa (en edes ollut purple-fani, nyt kylläkin), siis aivan mielettömän tiivis ja jopa virtuoosimainen akti, voin suositella kyllä erittäin lämpimästi, siis Purplea, Lizzyistä en tiedä sanoa mitään.
        Purple vetää kohtuu elettömästi todella tiukkaa soitantaa, Steve Morse on kyllä aivan käsittämätön velho soittamaan Musicmania, herralta puuttuu Blackmooren egohäiriöisyys, anteeksi vaan. Morse suostui tulemaan bändiin jos ei tarvitse pitää mitään viittaa tai muuta hassua, se kertoo oikeasta pelimannihengestä. Herra Lordin puuttuminen ei minua ainakaan häirinnyt, sillä Nykyinen herra, olisikohan Rainbowin entinen kosketinsoittaja, Soitti niin upean muunnelman Finlandiasta, että niskavillat oli aivan pystyssä.
        Siis keikalle vain itse toteamaan! Suosittelen lämpimästi!! Tiedoksi vaan, kun kerran menee halliin sisälle ei sieltä enää pääse välillä poistumaan, eli jos ei vaikka lizzy uppoa, niin kannnattaa tulla vähän myöhemmin niin jaksaa olla koko ajan (ruoka ja juomapalvelut ovat aika mitättömät), siis vanhassa hallissa.

        Kyllä se vaan on hupaisaa kun kaiken maailman country-virtuoosit ryhtyvät heavy-kitaristeiksi. BUAH-HAH-HAH-HAA!


      • 2fast4u
        John Sykes kirjoitti:

        Kyllä se vaan on hupaisaa kun kaiken maailman country-virtuoosit ryhtyvät heavy-kitaristeiksi. BUAH-HAH-HAH-HAA!

        Morse on mies paikallaan ja keväällä meen kattoon livenä.
        Thin Lizzykin on oivassa vedosssa. Bändin nykykunnon (lähes sama kokkis, vain rumpali on toinen ja koskettimet puuttunevat)voi tsekata platalta One Night Only, livekiekko ilman Lynottia. Myös Youtubelta löytyy melko tuoretta soitantaa.


      • blueshevi on kuollut

        Nimittäin, jos avataan Lynott-paran hauta, käämitään ruumis, laitetaan ympärille kestomagneetti ja piuhat kiinni, saadaan ääretön energian lähde. Meinaan sen verran kyllä pyörii haudassaan, kun Thin Lizzyn nimellä ratsastetaan!


      • seemann
        John Sykes kirjoitti:

        Kyllä se vaan on hupaisaa kun kaiken maailman country-virtuoosit ryhtyvät heavy-kitaristeiksi. BUAH-HAH-HAH-HAA!

        Joopa joo ...Suomi on vissiin ainut maa, jossa monilahjakkuus on jonkunlainen ongelma, ainakin niin kauan kun meillä on naureskelijoita, joilta itse ei taida homma luonnistua laisinkaan, voittaakohan kateus taas kerran kiiman? Hevikitaristina olo ei ole niin vakavaa kun vissiin luulet. Onko muuten Purple mielestäsi heviä? Mielenkiintoista....


      • Lynott
        blueshevi on kuollut kirjoitti:

        Nimittäin, jos avataan Lynott-paran hauta, käämitään ruumis, laitetaan ympärille kestomagneetti ja piuhat kiinni, saadaan ääretön energian lähde. Meinaan sen verran kyllä pyörii haudassaan, kun Thin Lizzyn nimellä ratsastetaan!

        ilman Blackmorea ja Lordia. Silkkaa paskalla rahastamista tämmöinen nimellä ratsastaminen.


      • Aika tasaväkistä
        Lynott kirjoitti:

        ilman Blackmorea ja Lordia. Silkkaa paskalla rahastamista tämmöinen nimellä ratsastaminen.

        Thin Lizzyn nykykokoonpanossa ei ole yhtään yhtyeen alkuperäisjäsentä. Deep Purplessa niitä on jopa yksi eli Ian Paice. Se siitä alkuperäis-meiningistä ja rahastuksesta.


    • marshell

      Jaa'a miten sen nyt ottaa. Joidenkin mielestä kova ja joidenkin mielestä aikansa elänyt. Itse olen vahvasti jälkimmäistä mieltä vaikken ole todistanut vielä livenä. Kohtapa todistan senkin tulevalla keikalla. En olisi mennyt ellei tulisi lähemmäs Joensuuhun. Uskon että Lordia ja Blackmorea tulee varmasti ikävä bändiä katsoessa. Gillan on menettänyt äänensä vielä.

      Thin Lizzystä luulen että se on vaan enemmän katsomista ja vanhojen hittibiisien kuuntelemista näiltä. Ei Lynottia ilman ole varsinaista Lizzyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe