Onko tämä

Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast...

7

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisto Tietäväinen

      Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.

      • Esa T

        >Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<

        Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.

        Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.

        Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.


      • Taisto Tietäväinen
        Esa T kirjoitti:

        >Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<

        Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.

        Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.

        Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.

        Se on jo meidän Jeesuksessa kristuksessa.
        Kaikki mitä siihen lisätään, ei ole parempaa, vaan eksytystä pois Kristuksesta


    • Leeviläinen

      "Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast..."

      Olisiko sinulla ja toimillasi ollut vaikuitusta keskustelun tasoon? Turun yliopistossa ainakin toimii teologinen tiedekunta, jossa keskustelu saattaa leijua jopa älyllisellä (?) tasolla? Lestafoorumissa ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu? Joten onko tyytyminen siihen mitä mitä tilaa, niin sitä saa?

      • vihne

        Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.

        Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä.


      • Leeviläinen
        vihne kirjoitti:

        Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.

        Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä.

        "Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."

        Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle!


      • I C
        Leeviläinen kirjoitti:

        "Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."

        Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle!

        kun 5. Moos. 12:19 takaa, ettei sinua jätetä osattomaksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe