Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast...
Onko tämä
7
1049
Vastaukset
- Taisto Tietäväinen
Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.
- Esa T
>Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<
Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.
Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.
Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa. - Taisto Tietäväinen
Esa T kirjoitti:
>Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<
Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.
Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.
Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.Se on jo meidän Jeesuksessa kristuksessa.
Kaikki mitä siihen lisätään, ei ole parempaa, vaan eksytystä pois Kristuksesta
- Leeviläinen
"Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast..."
Olisiko sinulla ja toimillasi ollut vaikuitusta keskustelun tasoon? Turun yliopistossa ainakin toimii teologinen tiedekunta, jossa keskustelu saattaa leijua jopa älyllisellä (?) tasolla? Lestafoorumissa ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu? Joten onko tyytyminen siihen mitä mitä tilaa, niin sitä saa?Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.
Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä.- Leeviläinen
vihne kirjoitti:
Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.
Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."
Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle! - I C
Leeviläinen kirjoitti:
"Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."
Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle!kun 5. Moos. 12:19 takaa, ettei sinua jätetä osattomaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096866Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1004537L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463821TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133220Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281828- 661238
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021205Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551203- 91199
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481160