Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast...
Onko tämä
7
1066
Vastaukset
- Taisto Tietäväinen
Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.
- Esa T
>Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<
Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.
Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.
Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa. - Taisto Tietäväinen
Esa T kirjoitti:
>Jos henkilön sydämen tila on "Kristus minussa", niin silloin nuo arvailut, "sinä olet", voi kuitata sanomalla, että niinhän minä paljolti olen, eikä siinä vielä kaikki, onneksi Kristus minussa on tykkänään toisenlainen.<
Todella sanomani on KRISTUS MINUSSA, joten olet ymmärtänyt ainakin sen oikein.
Myös sanomani on KRISTU TEISSÄ, se on teillä monilla toisenlainen, niin kuin sanot.
Kirjoitan täällä siksi, koska haluan näyttää jotain paljon parempaa joka annetaan myös armosta. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.Se on jo meidän Jeesuksessa kristuksessa.
Kaikki mitä siihen lisätään, ei ole parempaa, vaan eksytystä pois Kristuksesta
- Leeviläinen
"Onko tämä nyt sitä kiinnostavaa ja rakentavaa keskustelukulttuuria, kun joka toinen viesti alkaa sanoilla: Sinä olet tai vast..."
Olisiko sinulla ja toimillasi ollut vaikuitusta keskustelun tasoon? Turun yliopistossa ainakin toimii teologinen tiedekunta, jossa keskustelu saattaa leijua jopa älyllisellä (?) tasolla? Lestafoorumissa ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu? Joten onko tyytyminen siihen mitä mitä tilaa, niin sitä saa?Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.
Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä.- Leeviläinen
vihne kirjoitti:
Minä olen koittanut karsia tuota sinäolet meininkiä. En siis ole tilannut kenenkään uskosta arvioita toisilta kirjoittajilta.
Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."
Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle! - I C
Leeviläinen kirjoitti:
"Toistan aiemman sanani: Oikeat leeviläiset ovat olleet minulle kohteliaita, sinun olisi hyvä vaihtaa nimimerkkiä."
Miksi? Oletko jo vallanhimossasi niin sokaistunut, että vaadit hyväksyntääsi jopa nimimerkkien valinnassa? Miksi vaihtaisin nimimerkkiäni? Sinun kehoituksestasi en, olkootkin oikeat leeviläiset kanssasi vaikka kuinka hyvää pataa! Mistä muuten tiedät olenko oikea leeviläinen vai en? Enhän minäkään tiedä oletko oikea esikoislaestadiolainen vai et? Jos kiukuttelisin jokapäivä eri nikillä, niin sinähän et tietäisi kuka sinua milloinkin kiusaa? Ellet nyt sorru tietosuojalain rikkomiseen ja selvittämään ip-osoitteita? Jos olen persoonaasi verisesti loukannut, pyydän anteeksi! Sen olen tehnyt ymmärtämättömyyttäni, koska älyllinen ajatusmaailmani on rajoittunut. Olen ja pysyn nimimerkillä "Leeviläinen", olematta opillisesti kyseisen oppisuunnan kannattaja. Nimimerkki on vain kivan persoonallinen ja aiheuttaa joskus närästystä oikeissa esikoislaestadiolaisissa. Kaikkea hyvää ja siunausta sinulle!kun 5. Moos. 12:19 takaa, ettei sinua jätetä osattomaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543935Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603513Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084