Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sopu-terassilasit

eib100

Onko kenelläkään kokemuksia Lasimyynti Juvosen Sopu-terassilaseista? Käsittääkseni Sopu-merkkisiä terassilaseja myy jotkut muutkin firmat.
Ovatko Sopu-terassilasit toimivat, kestävät, hintansa arvoiset? Hoitaako Lasimyynti Juvonen homman niin kuin pitääkin?
-eib

21

18293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teknikkoq

      Itse ostin lumonilta oli kasattu tiivisteiden kanssa eikä silikoonilla. Se ratkaisi joskin vähän kalliimmat oli mut kyllä ovat laadukkaat.
      Profiilien seinämävahvuudet oli tuplasti paksummat joten ajattelin tuuliselle terassille et kestäis paremmin. Suosittelen!

      • tietoa?

        kyllä nuo terassilasit on kaikki melkein samanlaisia. ota sieltä mistä edullisimmin saat.

        kyseisissä pystypuitteellisissa malleissa ei ole oikeastaan mitään mikä voisi hajota. se on vaan asentajasta kiinni kuinka hyvin asian hoitaa. itse olen perehtynyt kaikkiin tuotteisiin ja voin sanoa että kaikki ne on toisistaan tavalla tai toisella matkittu. käyppä kattoo k-raudasta tarkemmin olikohan cello merkkistä lasitusta niin siinäkin lukee selvästi lumon lasissa.

        tuo edellisen kirjoittaja kun on joku lumonilainen niin kerroppa asiasta miksi cello on lumon? eiks samaa lasitusta pitäisi myydä samalla nimellä?

        veikkaan että tiiviste malli ja silikooni malli ei eroa mitenkään muuten toisitaan käytössä kuin ulkonäöllisesti. kannattaa siis kysellä muiltakin hinta. järkyttäviä hinta eroja meinaan on!

        4 osainen valkoinen liukulasitus 2.4m korea ja 2,5m leveä maksaa noin 1200-1600€ asennettuna


      • tietoa
        tietoa? kirjoitti:

        kyllä nuo terassilasit on kaikki melkein samanlaisia. ota sieltä mistä edullisimmin saat.

        kyseisissä pystypuitteellisissa malleissa ei ole oikeastaan mitään mikä voisi hajota. se on vaan asentajasta kiinni kuinka hyvin asian hoitaa. itse olen perehtynyt kaikkiin tuotteisiin ja voin sanoa että kaikki ne on toisistaan tavalla tai toisella matkittu. käyppä kattoo k-raudasta tarkemmin olikohan cello merkkistä lasitusta niin siinäkin lukee selvästi lumon lasissa.

        tuo edellisen kirjoittaja kun on joku lumonilainen niin kerroppa asiasta miksi cello on lumon? eiks samaa lasitusta pitäisi myydä samalla nimellä?

        veikkaan että tiiviste malli ja silikooni malli ei eroa mitenkään muuten toisitaan käytössä kuin ulkonäöllisesti. kannattaa siis kysellä muiltakin hinta. järkyttäviä hinta eroja meinaan on!

        4 osainen valkoinen liukulasitus 2.4m korea ja 2,5m leveä maksaa noin 1200-1600€ asennettuna

        K-raudan myymä Cello on Lumonin valmistama tuote.
        On Lumonin vanhempaa mallia joka on poistunut myynnistä Lumonilta uudenman mallin tieltä jokunen vuosi sitten.
        Ja terassilaseissa ON eroja laadun ja hinnan suhteen, valitettavasti.


      • Tuotetarkka näprääjä
        tietoa kirjoitti:

        K-raudan myymä Cello on Lumonin valmistama tuote.
        On Lumonin vanhempaa mallia joka on poistunut myynnistä Lumonilta uudenman mallin tieltä jokunen vuosi sitten.
        Ja terassilaseissa ON eroja laadun ja hinnan suhteen, valitettavasti.

        Olen tutkinut ja tarkastellut terassille likulaseja viimekesästä lähtien. Löysin hyvän ja edullisen terassilasituksen joka on kasattu tiivisteellä ja oli hinnaltaakin edullinen. Eikä ollut vaikea asentaa itse. Mukana tuli oikein asennusohje joka varmisti että kaikki tuli asennettua niinkuin pitää ja toimii hienosti/herkästi. Suosittelen muillekin. Yritys josta terassilasit tulin hankkineeksi oli kaakon lasitus oy.


      • Tuotetarkka näprääjä
        Tuotetarkka näprääjä kirjoitti:

        Olen tutkinut ja tarkastellut terassille likulaseja viimekesästä lähtien. Löysin hyvän ja edullisen terassilasituksen joka on kasattu tiivisteellä ja oli hinnaltaakin edullinen. Eikä ollut vaikea asentaa itse. Mukana tuli oikein asennusohje joka varmisti että kaikki tuli asennettua niinkuin pitää ja toimii hienosti/herkästi. Suosittelen muillekin. Yritys josta terassilasit tulin hankkineeksi oli kaakon lasitus oy.

        Unohtui laitta onhan heillä www-sivukin www.kaakonlasitus.fi


      • Kurppeli
        tietoa? kirjoitti:

        kyllä nuo terassilasit on kaikki melkein samanlaisia. ota sieltä mistä edullisimmin saat.

        kyseisissä pystypuitteellisissa malleissa ei ole oikeastaan mitään mikä voisi hajota. se on vaan asentajasta kiinni kuinka hyvin asian hoitaa. itse olen perehtynyt kaikkiin tuotteisiin ja voin sanoa että kaikki ne on toisistaan tavalla tai toisella matkittu. käyppä kattoo k-raudasta tarkemmin olikohan cello merkkistä lasitusta niin siinäkin lukee selvästi lumon lasissa.

        tuo edellisen kirjoittaja kun on joku lumonilainen niin kerroppa asiasta miksi cello on lumon? eiks samaa lasitusta pitäisi myydä samalla nimellä?

        veikkaan että tiiviste malli ja silikooni malli ei eroa mitenkään muuten toisitaan käytössä kuin ulkonäöllisesti. kannattaa siis kysellä muiltakin hinta. järkyttäviä hinta eroja meinaan on!

        4 osainen valkoinen liukulasitus 2.4m korea ja 2,5m leveä maksaa noin 1200-1600€ asennettuna

        Kaakonlasitus...ei voi muuta sanoa ku heh ja heh...hyvä yritys mainostaa, mutta camooon!!! Jos olet alalla töissä tunnusta se ja mainosta suoraan. Toi näkyi läpi Ivaloon saakka!!


      • minäpä vaan
        tietoa? kirjoitti:

        kyllä nuo terassilasit on kaikki melkein samanlaisia. ota sieltä mistä edullisimmin saat.

        kyseisissä pystypuitteellisissa malleissa ei ole oikeastaan mitään mikä voisi hajota. se on vaan asentajasta kiinni kuinka hyvin asian hoitaa. itse olen perehtynyt kaikkiin tuotteisiin ja voin sanoa että kaikki ne on toisistaan tavalla tai toisella matkittu. käyppä kattoo k-raudasta tarkemmin olikohan cello merkkistä lasitusta niin siinäkin lukee selvästi lumon lasissa.

        tuo edellisen kirjoittaja kun on joku lumonilainen niin kerroppa asiasta miksi cello on lumon? eiks samaa lasitusta pitäisi myydä samalla nimellä?

        veikkaan että tiiviste malli ja silikooni malli ei eroa mitenkään muuten toisitaan käytössä kuin ulkonäöllisesti. kannattaa siis kysellä muiltakin hinta. järkyttäviä hinta eroja meinaan on!

        4 osainen valkoinen liukulasitus 2.4m korea ja 2,5m leveä maksaa noin 1200-1600€ asennettuna

        k-raudan lumon-terassilasit ovat lumonin ensimmäistä mallia olevat terassilasit. Lasit eivät ole samat, mitä lumon itse tällä hetkellä myy. Silikoni tiivisteitä ei rikkouduttua voi vaihtaa vaan koko silikoni tulee laittaa uusiksi. Tiivistemallissa tiivisteen saa helposti vaihdettua. Jotkut haluavat laatua ja jotkut mahd. edullista laatua. Laatu on tärkeämpi kuin hinta.


      • Handeri
        Kurppeli kirjoitti:

        Kaakonlasitus...ei voi muuta sanoa ku heh ja heh...hyvä yritys mainostaa, mutta camooon!!! Jos olet alalla töissä tunnusta se ja mainosta suoraan. Toi näkyi läpi Ivaloon saakka!!

        Ei tarvitse kuin katsoa ko. firman nettisaitti ja verrata sitä em. kirjoittajan tekstiin, niin huomaa heti, että sama lukihäiriö vaivaa molempia. Vai olisiko sama kirjoittaja? En tilaisi mitään firmasta, jossa ei osata edes perussuomea mainossaitille kirjoittaa.


      • rimpeli
        Tuotetarkka näprääjä kirjoitti:

        Unohtui laitta onhan heillä www-sivukin www.kaakonlasitus.fi

        http://www.glascon.fi


      • Irregulator
        rimpeli kirjoitti:

        http://www.glascon.fi

        Nyt jänkä-joonaat muualle mainostamaan teidän himmeleitä. Noissa tuotteissa on vähemmän alumiinia kuin alumiinifoliorullassa!


      • marskinmerkki
        Irregulator kirjoitti:

        Nyt jänkä-joonaat muualle mainostamaan teidän himmeleitä. Noissa tuotteissa on vähemmän alumiinia kuin alumiinifoliorullassa!

        Mitä sinä vaahtoat tuollaisesta, kaikkihan ne täällä internetissä mainostaa. Kaikenlisäksi jos tutustuu kyseisen firman fiksuihin nettisivuihin saa tietää kyllä alumiinipitoisuudet, jotka ovat kyllä suuremmat kuin alumiinifoliorullassa. Idiootti, lienetkö sitten kilpailevan firman asialla?


      • Thrall
        marskinmerkki kirjoitti:

        Mitä sinä vaahtoat tuollaisesta, kaikkihan ne täällä internetissä mainostaa. Kaikenlisäksi jos tutustuu kyseisen firman fiksuihin nettisivuihin saa tietää kyllä alumiinipitoisuudet, jotka ovat kyllä suuremmat kuin alumiinifoliorullassa. Idiootti, lienetkö sitten kilpailevan firman asialla?

        Mitä kilpailua. Eipä ole kyseistä tuotetta tullut koskaan vastaan.......


      • häkä50
        Kurppeli kirjoitti:

        Kaakonlasitus...ei voi muuta sanoa ku heh ja heh...hyvä yritys mainostaa, mutta camooon!!! Jos olet alalla töissä tunnusta se ja mainosta suoraan. Toi näkyi läpi Ivaloon saakka!!

        Tilasin Kaakon Lasitukselta (Imatralla) Puumalaan 2-kerroksiseen asuntooni terassilasituksen 2009. Homma toimi hienosti alusta alkaean, vaikka matkaa Imatralta Puumalaan on yli 60 km. Lasit toimivat edelleen mainiosti, ja ovat jakaisen maksamani euron arvoiset. Lumon ei pärjännyt hintaverailussa.


    • Ei kannata

      Kävin myymälässä kyselemässä parvekelaseja ja luvattiin soitella kun tullaan mittaamaan. Viikon odotin ja lähetin mittatilauspyynnön AsennusToivoselle. Perjantaina lähetin ja maanantaina soitti. Samana päivänä iltapäivällä otti mitat ja laski hinnan. Nyt sitten vaan odottelen laseja :-)

    • pettynyt asiakas

      Ohuet profiilit ja huono laatu kolisee tuulella !
      Reklamoin mutta selityksiä löytyi jne.
      En suosittele

      • Juvis

        Parvekelasitusten Warre!


      • taaviis
        Juvis kirjoitti:

        Parvekelasitusten Warre!

        Juuri näin , hyvin keksitty


      • rimpeli

      • Bizarro

      • make 50
        Bizarro kirjoitti:

        Valitettavasti !

        Lukkan - lasit hyvät


    • Anonyymi

      Soup on ihan renkku jouduin purkamaan 2 sopua toimii huonosti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe