Olen ajatellut hankkia monitoimitulostimen jolla voisi tulostaa myös suht hyvälaatuisia digikuvia.
Vaihtoehdot tällä hetkellä ovat HP psc-2575 tai vähän kalliimpi Canon pixma mp510. Jälkimmäisessä on erilliset värisäiliöt - kuulemma hyvä? Muuten sama tarkkuus.
Osaako kukaan sanoa tuleeko kuvien tulostaminen itse halvemmaksi kuin niiden teettäminen jossain firmassa?
Eli kannattaako tuohon asiaan edes satsata?
digikuvien tulostus monitoimilaitteella?
3
1120
Vastaukset
- halvaksi
mustetta kuluu suhteellisen paljon, ja on aika kallista ostaa, ja hyvälaatuinen paperikin on hinnoissaan.
Tarjouksissa on digikuvien teettäminen, tietysti firmasta riippuen, alk. 5sent/kpl. - Mutta kumminkin
Kyllä teettäminen on halvempaa, mutta ei se monitoimitulostin muuten hassumpi ole. Tarvitaanhan kotona muutenkin jonkinlaista tulostinta. Itselläni on ollut HP:n melkein halvin 1510 käytössä. Tulostin taisi maksaa noin kympin enemmän kuin uudet värikasetit. Ihan hintansa arvoinen vehje. Tulostusjäljessä ei ole valittamista.
Olen itsekin yllätyin, kuinka usein tarvitsen kopiokonetta, nyt kun sellainen on käytettävissä. Tietysti joskus on kiva saada muutama valokuvakin tulostettua heti, vaikka se hiukan maksaakin.- mustesuihkua nykyisin
Toi jatkuva mustesuihkulla tulostus tosiaan on kallista. Niinpä aion alkaa käyttää asiakirjojen tulostamisessa mustavalkolaseria (tulee halvaksi!) ja valokuvat sitten mustesuihkulla. Lasereita saa jopa markettien tarjouksista, esim. Lexmark E120 oli hiljan Cittarissa 79,90 euroa ja toimii myös linuxissa. Monitoimilaite HP C3180 tuli läppärin kylkiäisinä ja sekin toimii linuxissa (myös skannaus).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745242- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533020- 1482015
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431539Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?661462Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331