Olen ajatellut hankkia monitoimitulostimen jolla voisi tulostaa myös suht hyvälaatuisia digikuvia.
Vaihtoehdot tällä hetkellä ovat HP psc-2575 tai vähän kalliimpi Canon pixma mp510. Jälkimmäisessä on erilliset värisäiliöt - kuulemma hyvä? Muuten sama tarkkuus.
Osaako kukaan sanoa tuleeko kuvien tulostaminen itse halvemmaksi kuin niiden teettäminen jossain firmassa?
Eli kannattaako tuohon asiaan edes satsata?
digikuvien tulostus monitoimilaitteella?
3
1133
Vastaukset
- halvaksi
mustetta kuluu suhteellisen paljon, ja on aika kallista ostaa, ja hyvälaatuinen paperikin on hinnoissaan.
Tarjouksissa on digikuvien teettäminen, tietysti firmasta riippuen, alk. 5sent/kpl. - Mutta kumminkin
Kyllä teettäminen on halvempaa, mutta ei se monitoimitulostin muuten hassumpi ole. Tarvitaanhan kotona muutenkin jonkinlaista tulostinta. Itselläni on ollut HP:n melkein halvin 1510 käytössä. Tulostin taisi maksaa noin kympin enemmän kuin uudet värikasetit. Ihan hintansa arvoinen vehje. Tulostusjäljessä ei ole valittamista.
Olen itsekin yllätyin, kuinka usein tarvitsen kopiokonetta, nyt kun sellainen on käytettävissä. Tietysti joskus on kiva saada muutama valokuvakin tulostettua heti, vaikka se hiukan maksaakin.- mustesuihkua nykyisin
Toi jatkuva mustesuihkulla tulostus tosiaan on kallista. Niinpä aion alkaa käyttää asiakirjojen tulostamisessa mustavalkolaseria (tulee halvaksi!) ja valokuvat sitten mustesuihkulla. Lasereita saa jopa markettien tarjouksista, esim. Lexmark E120 oli hiljan Cittarissa 79,90 euroa ja toimii myös linuxissa. Monitoimilaite HP C3180 tuli läppärin kylkiäisinä ja sekin toimii linuxissa (myös skannaus).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642