Him metallican lämppärinä

Laskiani

39

16544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huaraaaaaaaaaaaa

      Eihän tossa sanota mitään HIM:stä....

      • Ministeriökö

        Lukee siellä alhaalla, jos ymmärrät englantia


    • pitääkö se

      valo tunkee joka paikkaan...huh huh jotaki tasoa vois kyllä metallica pitää!(tämä siis vain minun mielipiteeni)him ei nyt vaan mun mielestä sovi kyllä metallicaa lämppään

      • ...

        olen samaa mieltä. lisäksi muutenkin varmaan huono jako kun himin faneista taitaa 90% olla ~13v. ja metallican se 30v.


      • asgf
        ... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. lisäksi muutenkin varmaan huono jako kun himin faneista taitaa 90% olla ~13v. ja metallican se 30v.

        Kotiteollisuus olis ollu loistava valinta lämppäriksi.. tai Viron Metsätöll


      • VH1
        ... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. lisäksi muutenkin varmaan huono jako kun himin faneista taitaa 90% olla ~13v. ja metallican se 30v.

        HIM- faneista pieni osa on n.13- vuotiaita teinejä.

        Suurin osa on ihan 18v. ja siitä ylöspäin.
        Tämä tiedoksi tietämättömille.
        Kyllähän Metallican pitäisi olla Himin lämppärinä,
        jos biisien kirjoitustaitoa aletaan vertaamaan
        keskenään. Viihtyisää konserttia joka tapauksessa
        sinne meneville.


    • kössi

      Jos tuo on totta niin tulee HIMin pojilla olemaan kiirettä koska se näyttää esiintyvän 13.7 miljoonarockissa

      • Minervania

        että pitää paikkaansa koska niin lukee metallican sivulla.

        HIM will be opening the Oslo, Stockholm, and Helsinki shows.


      • HÖMMMH.

        Joo ja 14.7 vielä Ilosaaressa. ;P


    • häck

      No, se on virallista tietoa, ei voi kitistä...Outoa tosin, olisin odottanut hieman toisenlaista lämppäriä, mutta Metallicaahan sinne ollaan menossa katsomaan.Tuskin HIM lämppääjänä koko maailmaa kaataa.

      • Jaska Jokunen

        voi juoda vaikka kaljaa. :D


      • fiineri
        Jaska Jokunen kirjoitti:

        voi juoda vaikka kaljaa. :D

        Ajattelin ihan samaa puuhastella


      • Ducray
        fiineri kirjoitti:

        Ajattelin ihan samaa puuhastella

        Viime kesänä Tallinnassa oli muuten hienoo, kun sai juoman kanssa mennä kentälle:) oli se mukavaa sivusilmällä katsella ja sivukorvalla kuunnella kolmea lämppäriä ja nautiskella aurinkoisesta kesäpäivästä oluen kera ja odotella Metallicaa..minulle se on aivan yks ja sama kuka lämppää..itsekään en mikään suurin HIM-fani ole, vaikka siltäkin kyllä löytyy muutama hyvä biisi,MUTTA, aivan sama, pääasia että pääsee Metallican kokemaan!!


    • nakkis

      meitsi on ainaki ihan mielissään

      • himtek

        tää nyt on vaan jonkun nörtin typerä heitto.him ei ole metallican eikä kenenkään muunkaan bändin lämppäri missään.ihan turha kenenkään innostua valheista.


      • him nyt
        himtek kirjoitti:

        tää nyt on vaan jonkun nörtin typerä heitto.him ei ole metallican eikä kenenkään muunkaan bändin lämppäri missään.ihan turha kenenkään innostua valheista.

        vaan lämppää metallicaa!niin surullista kun se onkin...no pitää yrittää jotenki pysyä hereillä odotellessa illan pää esiintyjää...


    • kasipallo

      luin kans ton pari päivää sitte... aika naurettava homma luulis et metallica sais jonku paljo paremman bändin sinne lämppäriks

      • jooh....

        Oikeesti metallican pitäs lämmitellä HIMIÄ, sen verran paskaa musaa on James ja Larssi saanu aikaan -86 vuoden jälkeen.


      • no!!!!!
        jooh.... kirjoitti:

        Oikeesti metallican pitäs lämmitellä HIMIÄ, sen verran paskaa musaa on James ja Larssi saanu aikaan -86 vuoden jälkeen.

        huhhuh....


      • hiekkaa simmussa

        Ei tossa kyllä mainita himistä sanaakaan


      • ...
        hiekkaa simmussa kirjoitti:

        Ei tossa kyllä mainita himistä sanaakaan

        Kyllä se lukee siellä keikka-aikataulun alla aivan selvästi! Mitä jos hommaisit silmälasit!?!


    • Tyttönen vain

      No voi helvetti. Pitääkö tässä myydä liput pois, johan nyt alkaa ajatuskin oksettaa.... :(

      Eikö nyt mitään parempaa olisi lämppäriksi voinut hommata??? Eihän HIM ole vuosiin tehnyt yhtäkään hyvää biisiä! Muistaakseni Right here in my arms oli viimeisin menevämpi biisi, ja sen jälkeen kaikki ilmestyneet ovat olleet kamalaa sössöä.... ja arvatenkin vetää lämppärikeikallaan vain uutta pullamössöä. YÄK.

      Onneksi voi lukea vaikka sanomalehteä sen aikaa...!!! :)

      • oooooookoooooo

        tai sit voit imeä mua...
        him on ok.


      • oot yäk

        helsinki icehockey maniacs


      • Suhnu
        oot yäk kirjoitti:

        helsinki icehockey maniacs

        Jees. Maailmankaikkeuden kaksi parasta bändiä samalla keikalla. Hip huraa...


      • V**********

        MIKÄ ÄÄLIÖ!!!

        työnnä sinä se lehtes sanonko minne!
        vain täysin turha pissis valittaa noin!

        Minusta on todella hienoa saada nauttia kahden loistavan yhtyeen keikasta.
        En ole kummankaan suuri fani mutta hyvänä pidän kuitenkin!

        Hienot keikat takuulla luvassa! Kesää odotellessa...


    • Laatua peliin

      HIM on yksi surkeimmista bändeistä, jota tiedän.. Olisi ottaneet jonkun laadukkaamman pumpun. No, taso-ero Metallican eduksi näkyy selvemmin.. Kaikille piipittäjille, jotka heti alkaa selitellä HIMin erinomaisuutta, tämä on Minun mielipide ja maksavana asiakkaana voin sen ilmaista. Lippuja on kaksi.

      • ...

        Mutta jos HIM on yksi surkeimmista tietämistäsi bändeistä, niin et kyllä kovin montaa bändiä tunne...


      • HIM suolesta
        ... kirjoitti:

        Mutta jos HIM on yksi surkeimmista tietämistäsi bändeistä, niin et kyllä kovin montaa bändiä tunne...

        HIM on syvältä anaalista. Olen nähnyt jokaisen 80 ja 90-luvuilla esiintyneen raskaan bändin joka suomeen on tullut. Yksikään ei jää kakkoseksi HIMille. Näin Metallican esiintyvän tässä maassa ensimmäisen kerran Kulttuuritalolla Ride The Lightning kiertueella, todennäköisesti sinua ei oltu edes suunniteltu ja jos oltiin tehtiin hätäinen maanantai kappale. HIM ei siis ole makuuni, luiskaotsa!


    • NiK...

      Vaikka HIMistä pidänkin (ja Metallicasta) niin jotenki tuntuu siltä että ne tullaan suurinpiirtein buuaamaan lavalta, mutta nostan hattua HIMin pojille ku uskaltavat lähteä soittamaan kaikkien niiden metallipäiden eteen...ei oo helppo paikka varmasti

      • keikalla muka

        Höpö höpö ne nykyiset metallica fanit mitää metallipäitä oo. Humppapäiksi niitä vois kai kuttua.


    • smoothsamuel

      Toista se oli aikoinaan Oulunkylässä... Trujillo pisti pumppuineen parasta. (Suicidal Tendencies)

    • tsii

      ei voi kakka...ei perseen suti ja vi t un ikenenet!!!kuraa.onko tää paskaa?onko tää paskaa?

    • I S

      yksinkertaisesti yksi parhaimmista kotimaisista, vaikka suomalaisia kovia bändejä on paljon. Se on mun mielipide, joten ketä vois vähempää kiinnostaa väittää vastaan.

    • Rynkyttäjä

      ...pitää saada taas lämppäriksi!

    • Sturm79

      Tämä viesti kaikille yleisesti, ei vastaukseksi ensimmäiseen viestiin.

      Se on nyt varmaa että HIM lämppää Metallicaa.

      Se ei ole varmaa, miten kummankin bändin ikäjakauma menee.

      Mutta se on varmaa, että jos Metallica fani joka väittää olevansa 30v. sanoo että HIM yököttää, on todennäköistä että sanoja onkin 13v.

      En itse "fanita" metallia, mutta tiedän kummankin bändin tuotannosta aika paljon. On totta että HIM on viimevuosina ollut aika hempeää kamaa, mutta jos metallimies ei jaksa sitä kuunnella valittamatta, on ehkä parempi ostaa hamekangasta.

      Kuitenkin HIM on menestynyt maailmanlaajuisesti ja myynyt todella monta levyä näin suomalaisella mittakaavalla, joten kenelläkään ei liene varaa sanoa että HIM on ihan paska.

      Ja luulen, en tiedä, että Metallica on itse hyväksynyt lämppärinsä -> heidän mielestään se on ok tai jopa hyvää kamaa.


      Anyway, Metallica on pääesiintyjä, jos HIM ei kiinnosta, voi juoda kaljaa, jutella kaverin kanssa, jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, jäädä pois, palauttaa liput...mutta älkää ihmeessä natisko pikkuasioista kuin pikkutytöt.

    • tulkoon

      mut mää haluun et Solitaire tulee kans, vaikkei muuta ni lämmittämään mun istuimen.

      PERKELE !!! JA PIDÄ SÄÄ ÄMMÄ SE TURPAS KII, KUNET KUITENKAAN MISTÄÄN MITÄÄN TAJUA !!!

    • jiiijo

      Lol, aika perseestä. Joku wnb-hevibändi Metallican lämppärinä!! :D

    • että näin on

      Tollasen ripulin (HIMin "musiikin") jälkee Metallica kuulostaa entistä mahtavammalta.
      James Hetfield on jumala btw.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe