KYSin neurologit

Kukka

Mitä mieltä olette KYS:n neurologeista? Kenen vastaanotolla käytte ja millaista kohtelua olette saaneet?

23

4865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammetar

      Kuopiossa olen saanut hyvän kohtelun. En mene sanomaan neurologin nimeä kuitenkaan. Eipä minulla ainakaan ole valittamista sieltä taholta enemmänkin positiivisia kokemuksia.

    • Hugo.

      Ainakin ennen oli Suomen huippuyksikköjä. Ei nykyisiä kokemuksia. Onko Sinulla ollut valittamista heistä? En niin hirveesti yllättyisi, jos ongelmia olisi.

      • LHnen

        Minulla on ms-tauti ja muutettuani tänne sain ajan huonolle neurologille eilen juuri lähetin palautteen lääkärin kohtelusta ms-hoitaja lupasi järjestää minulle uuden lääkärin joka ymmärtää taudista. Neurologi jolla kävin oli aivan kauhea en edes pysty kertomaan hän ei ymmärrä tästä taudista mitään. Hänen mielestään minun pitäisi mennä psykiatrille jos en hyväksy hänen hoitoaan. Uskomatonta.


      • kiitosKYS
        LHnen kirjoitti:

        Minulla on ms-tauti ja muutettuani tänne sain ajan huonolle neurologille eilen juuri lähetin palautteen lääkärin kohtelusta ms-hoitaja lupasi järjestää minulle uuden lääkärin joka ymmärtää taudista. Neurologi jolla kävin oli aivan kauhea en edes pysty kertomaan hän ei ymmärrä tästä taudista mitään. Hänen mielestään minun pitäisi mennä psykiatrille jos en hyväksy hänen hoitoaan. Uskomatonta.

        Veikkaan, että jouduit erikoistumassa olevan hoidettavaksi.

        Minulla on pelkkää positiivista kerrottavaa KYS:n neurologeista ja neurokirurgeista sekä Kuopion yksityisistä. Suosikkini on Sivenius.


      • leikattu2005

        "Veikkaan, että jouduit erikoistumassa olevan hoidettavaksi."

        Omat huonot kokemukseni eivät liity KYS:n neurologeihin. Useimmiten on harmillista, jos törmää omaan alaansa vasta tutustuvaan lääkäriin. On sellainen olo, että tietää itse enemmän kuin lääkäri. Hoito ei etene mihinkään kun aika kuluu koko elämän läpikäymiseen. Pahimmissa tapauksissa ei lääkäri ole edes tiennyt, mitä sairastan.

        En ole KYS:n vakioasiakas, kävin siellä muutaman kerran tutkittavana, leikkauksessa ja jälkitarkastuksessa pari kertaa. Kuopiossa palvelu oli hyvää.


      • Anonyymi
        LHnen kirjoitti:

        Minulla on ms-tauti ja muutettuani tänne sain ajan huonolle neurologille eilen juuri lähetin palautteen lääkärin kohtelusta ms-hoitaja lupasi järjestää minulle uuden lääkärin joka ymmärtää taudista. Neurologi jolla kävin oli aivan kauhea en edes pysty kertomaan hän ei ymmärrä tästä taudista mitään. Hänen mielestään minun pitäisi mennä psykiatrille jos en hyväksy hänen hoitoaan. Uskomatonta.

        Kyllä kaikilla neuoloogeilla sama koulutus joten oletkohan jotenkin ymmärtänyt väärin asioita, ja mietit omiasi.
        Kyllä henosaavat ammattinsa jokainen m sattui nyt vaan niin ehkä että se miten itse tulkitset asioita ei ehkä ole miten lääkäri näkee sinun tilanteesi .
        Miksi et sitten hyväksy sitä hoitoa jota hän ehdottaa .


    • Epilepi

      Neurologi joka minulla KYS:illä oli, oli minusta aika ikävä:/ Tai paha mieli sieltä jäi. Neurologi ei esim. uskonut, että jätin käyttämättä dosettia sen takia, etten yksinkertaisesti laiskuuttani jaksa täyttää sitä ja muutenkin hajamielisyyttäni saatan automaattisesti tulla ottaneeksi sekä aamu- että iltalääkkeet samaan vuorokaudenaikaan vaan ajatteli, etten käytä sitä siksi, koska pidä sitä mummomaisena. Paasasi, tivasi ja ajoi minua "nurkkaan", kun koulunkäynti tuli puheeksi. En ole siinäkään menestynyt yhtä hyvin, kuin olisin halunnut, mutta ihan niinkuin se ei jo muutenkin ottaisi koville. Ei siitä minusta tarvitsisi vielä muidenkin minulle huutaa. Olen ehkä herkkä. Ehkä en. En tiedä. Mutta paha mieli jäi.

    • Anonyymi

      Kys;n neurologien uusin hoitokeino ei ole muuta kuin ottaa ajkortti pimentoihin, vaikka potilaassa ei ole havaittu kuvauksissa, mimiikkatestissä mitään vikaa eikä olennaistakaan. Potilas jää hoitamatta. Minulla oli täysin väärä lääkitys, josta valitin. Niin vastaus oli, ETTÄ SINUN ON PAKKO NYT SYÖDÄ NÄMÄ LÄÄKKEET. Sormi pystyssä herjailtiin. Sitten anamneesissa oli saneltu täyttä potaskaa, ennen havaituista hartia ongelmista kirjattu, ettei siellä mitään vikaa niinkun. Sitten kysyttiin, että käytättekö alkoholia, johon vastasin että joskus. Niin siitäkin oli soperreltu, että käyttää runsaasti holia, vaikka niistäkin otettiin puhtdas alkoholiton testitulos. Ja tämä on täysin totta. Hyvä, että säästyin hengiltä moisilta xarelton syönniltä. Onneksi sain yksityiseen palveluun pikaisesti toisenlainen lääkitys. Neurologian osaston vois kys;ltä pistää poistoon kokonaan,koska vaaraksi potilaille tietämättömien sählinki.

      • Anonyymi

        Ikävää😥, saman tyyppistä kohtelua / hoitoa kokenut.


      • Anonyymi

        Tuntuu, että kaikissa sairaanhoitopiireissä on tuo sama käytäntö: muokkaaminen vastakohtaiseksi (edellä alkoholinkäyttö ym.).

        "Suomen kielessä on vakiintunut ilmaisu moisille käytännöille. Niitä sanotaan yksinkertaisesti valheiksi." (UKK) Sen sijaan tiede perustuu objektiivisesti tutkittuun faktaan, kuten korkeakoulutetut tietävät.
        (Pielaveen pojan sitaatti edellä sopii hyvin KYS:n toiminnan analysointiin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu, että kaikissa sairaanhoitopiireissä on tuo sama käytäntö: muokkaaminen vastakohtaiseksi (edellä alkoholinkäyttö ym.).

        "Suomen kielessä on vakiintunut ilmaisu moisille käytännöille. Niitä sanotaan yksinkertaisesti valheiksi." (UKK) Sen sijaan tiede perustuu objektiivisesti tutkittuun faktaan, kuten korkeakoulutetut tietävät.
        (Pielaveen pojan sitaatti edellä sopii hyvin KYS:n toiminnan analysointiin.)

        Kaikki mitä läääkäri sanoo, pitäisi kuulemas olla totta....🤔
        Potilaan kanta jätetään huomioimatta, näköjään annetaan ymmärtää....että höpöjä puhut, jotain omasta elämästäään tietää asiakaskin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä läääkäri sanoo, pitäisi kuulemas olla totta....🤔
        Potilaan kanta jätetään huomioimatta, näköjään annetaan ymmärtää....että höpöjä puhut, jotain omasta elämästäään tietää asiakaskin!

        Potilaan kanta ei useinkaan lepää lääketieteellisillä termeillä ja usein juuri siksi eräät ovat aina valittamassa lääkäreistä . Kunhan luotetaan siihen että kyllä ne lääkärit vaan osaa työnsä eritekin neurologin koulutus on niin pitkä että ovat kyllä selvillä asioista näitä vaikeita potilaita aina ilmenee jokaisen lääkärin vastaanotolla , kun lääkäri sanoo asioita niin eikä jo olla itse tietämissä muka paremmin . Miksi sellaiset menevät yleensä lääkäriin jotka muka itse osaavat paremmin asiat, hoitais sitten ihan vaan itse terveyttään kun niin tietäviä ollaan
        Sama lääkkeiden kanssa aletaan kiistelemään jostakin lääkkeestä ilman lääketieteellistä koulutusta , ihmisen kanssa joka on kymmenenvuoden opiskelun tuloksena tullut neurolookisi .
        Minulla ei ole koskaan ollut ikäviä kokemuksia lääkäreistä kyllä hentyönsämosaavat


    • Anonyymi

      Miksi lääkkeiden määrääjää ole koskaan vastaanotolla paikalla, aina vaan erikoistuvia lääkäreitä....🤔

    • Anonyymi

      Siis neurovektoristit? Johan niistä on ollut lehdissäkin juttua, EI KIITOS!

      • Anonyymi

        Vektorit muistaakseni liittyi matematiikkaan, ai nyt on tuommone ammatti...🤔


    • Anonyymi

      Oli töykeä neurologi kun mieheni sairastui aivoinfarktiin. Oli harjoittelua opiskelija kun ambulanssi vei kassiin, ei liuottanut vaikka ei estettä, täysin tompoeli, kun ei soittanut Meilahteen mitä tehdään kun itse ei tiennyt. Takapäivystäjä neurologian professori kriittisellä hetkellä kotona!!!
      Tämä Lauri varmaan töissä jossainpäin Suomea!
      Ei korvattu opiskelija neurologi virheitä. Ihminen kyseessä ja loppuelämän vakavat vaivat jäi? Ei minkään näköistä omaa tuntoa. Kaikessa muussa työssä vastaa virheistä itse tekijä mutta tässä tilanteessa vain pullikoivat vastaan ja kiertelivät virheitä ite asianosainen ja iso joukko vaihtuvia päättäjiä potilasvakuutuskeskusessa/ Liipo
      Kuhan sattuu omalle kohdalle vakava väärinhoidettu sairaus , niin ehkä silloin tajuaa virheensä!!

      • Anonyymi

        Opiskelijat eivät osaa yhtä hyvin analyyttistä ajattelua kuin valmistautuneet tutkijat.
        Ihmettelen, miksi hänen olisi pitänyt kysyä Meilahdesta (HUS), kun Suomen parhaat neurologit ovat Kuopiossa ( KYS:ssa).

        Korruptoitunut Valvirakaan ei ota vastuita omista virheistään.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin täällä ei mainita kenenkään lääkäreiden nimiä ! Se on sääntöjen vastaista. Ja toiseksi kyllä jo opiskelijatkin tietää miten aivoinfarktissa toimitaan , joten kunhan jätät asiat lääkäreille joista et itse tiedä mitään, ei Google ole mikään oppikirja .
        Aina näitä on jotka ovat syyttämässä lääkäreiden viaksi asioita jos ei asiat olekaan miten itse muka ne näkee. Jokainen aivoifrakti hoidetaan tavalla joka koskee potilaan tilaa siis näitäkään asioita ei voi verrata toisiinsa .äkos olet niin varma että on väärin hoidettu niin teet ilmoituksen se kun kirjoittelet nettiin asioita mistä ainulla ei ole lääketieteellistä näkemystä edes


    • Anonyymi

      Kysin neurologia pkl on täysi vitsi. Sinne kannattaa hankkia ennen käyntiä psykiatrin todistus, ettei ole mielenterveyden häiriötä. Jos tätä ei ole, niin on vielä muutama vakkari-sairausvaihtoehto, joista sulla varmasti joku on, uskoit tai et. Täyttä uskomushoitoa ja asiakkaan törkeää aliarvioimista. Tarviit psyykkistä tukea pkl käynnin jälkeen, niin epäasiallista on kohtelu.

    • Anonyymi

      Minä kävin ja sain väärän diagnoosin Alzheimerin ja minulla ei ollut sitä.Millään ei meinaa myöntää.korvauksia en ole saanut.lääkärille haluun kirjallisen muistutuksen.lääkäri ei edes pyytänyt anteeksi

      • Anonyymi

        Valita Valviralle ja eduskunnan oikeusasiamiehelle.


    • Anonyymi

      Siis ei näillä palstoilla saa kenenkään nimiä laittaa , joten älä kysele asiattomuuksia .

    • Anonyymi

      Kyllä hoitovirheistä ja vääristä diagnooseista pitää asiakkaan aina tehdä ilmoitus Valviiraan tai Oikeusasiamiehelle, asiakkaalla on oikeus hakea rahallista korvausta, jos häntä on kaltoin kohdeltu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe