nielurisasyöpä

ukkijami

Ehtopäivää kaikille.Mulla on 26.3 nielurisasyövän leikkaus edessä,ja arvatkaapa onko vaikea olla kun ajatukset pyörii melkoisen pientä ympyrää.tulee avanne,kurkkuun ja leuka ilm,halkaistaan tai katkaistaan miten vaan.On toisaalta hyvä lukea teidän kertomuksia ja juttuja omista hoidoista ym.tietää että on muitakin jotka on käynyt tämän minulla edessäolevan ruljansin läpi. Onneksi kevät on käsillä.Tsemppiä ja aurinkoa elämäänne.

9

3611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti jännittää

edessä oleva leikkauksesi,ja varmasti pelottaakin,niin minuakin peloitti ennen leikkausta,Onneksi on tosi ammattilaisia leikkaamassa,ja kun se on leikattu eipä pääse leviämään enään,Onnea leikkaukseen,ja kirjoittele kuulumisiasi,

• kevätmielinen

Samat on olleet murheet meillä kaikilla. Mulla pari kuukautta rintaleikkauksesta ja kainalon tyhjäyksestä, ja huomenna alkaa sytostaatit.

On se sellainen vieras tämä syöpä, että toista kertaa ei tarvi kylään tulla!

Kyllä se helpottaa, kunhan hoidot alkaa, ja leikkaushan se on se kaikkein tärkein hoito. Joten rohkeasti sinne vaan, sitten alkaa valo paistaa päivään, kun tietää että paha on pois!

• pale

Ensinnäkin sinulla on asenne oikea tautia vastaan.Itseltäni leikattiin kielisyöpä viime marraskuussa, katkaistiin leukaluu kun kasvain oli niin syvällä nielussa. Pelkäsin kans aivan sairaasti leikkausta mutta turhaan kun ennen leikkausta saa jos vain osaa pyytää rauhoittavia. Mikä oli itselleni yllätys kipua en ole kärsinyt yhtään. Minulle annettiin kipu pumppu jolla sain itse aina annostella jos alkoi tuntua kipua. Tammikuussa aloitettiin sitten säde ja sytostaatti hoito pikonlinnas.Sekin meniaivan ok kiitos uusien laitteitten,ei tarvinnu kärsiä kipeän/kuivan suun kanssa.Tsemppiä ja jaksamisia sinulle

• sinulle sinne leikkaukseen.Toivottavasti kaikki menee hyvin.Ei näissä tilanteissa auta muu, kuin jalat tukevasti maassa ja jopa hurttihuumori.

Tällaisetkin asiat kuuluvat elämän mukanaan tuomiin "kasvukipuihin", ei ne kysy lupaa, ne tulee vaan, niinkuin kutsumaton vieras!!!

• ukkijami

Kiitos kaikille kommenteista ja rohkaisuista.Ensimmäisen vaimoni kuoleman jälkeen hän kävi kertomassa minulle ettei ole mitään pelättävää,silloin meni kuoleman pelko(siis tarkoitan sitä että sellainen paniikin omainen kauhu kuolemaa kohtaan.)luin sellaisen kirjan kuin "Keskusteluja jumalan kanssa" on muuten hyvä,ja kun ajattelee itse mitä siinä kerrotaan tajuaa,että näinhän se on.HYVÄÄ kesää ja tsemppiä kaikille.Palaan asiaan n,2-3viikon päästä.moikkelis

• kaikki olemme,
        ukkijami kirjoitti:

Kiitos kaikille kommenteista ja rohkaisuista.Ensimmäisen vaimoni kuoleman jälkeen hän kävi kertomassa minulle ettei ole mitään pelättävää,silloin meni kuoleman pelko(siis tarkoitan sitä että sellainen paniikin omainen kauhu kuolemaa kohtaan.)luin sellaisen kirjan kuin "Keskusteluja jumalan kanssa" on muuten hyvä,ja kun ajattelee itse mitä siinä kerrotaan tajuaa,että näinhän se on.HYVÄÄ kesää ja tsemppiä kaikille.Palaan asiaan n,2-3viikon päästä.moikkelis

Pian se on sinun leikkauksesi ohi,ja saat huokaista helpoituksesta,Siunausta sinulle,Kirjoittele voinnistasi sitten,

• muumiäiti
        kaikki olemme, kirjoitti:

Pian se on sinun leikkauksesi ohi,ja saat huokaista helpoituksesta,Siunausta sinulle,Kirjoittele voinnistasi sitten,

luin tämän ketjun kirjoitukset.Minulta on poistunut kuoleman pelko lähes täysin tässäminun,ja lähiomaisteni syöpäsairauksien aikana.Jostakin on tullut sellainen turvallinen olo,kuolema ei tunnu ollenkaan palottavalta. Toki en halua kuolla,vaikka joskus masennuksen kourissa kamppaillessa sekin käy mielessä .Mutta kun ajattelen sairasta miestäni,aikuisia lapsiani ja muita omaisia ,tiedän,mikä suru heille kaikille jäisi,ja sitä en heille tahdo.haluan nähdä tyttäreni valmistuvan opiskeluista ja seurata poikani ja miniäni elämää,odotella lapsenlapsia. Mutta oamisteni kuolemaa pelkään kun heistä niin moni on syövän sairastanut. Siunausta minäkin toivon,teille kaikille!

• ukkijami kirjoitti:

Pidä vAAN SUHTEET LÄMPIMINÄ TUONNE YLÄKERTAAN!

• Incke

Luottavaisin mielin,käy taisteluun ankaraa vastustajaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe