skitsoileeko teidän mielestä ravut?

haluaa tietää

Toivon saavani kokemuksia, erityisesti rapunaisista, millaisia kokemuksia teillä on?

17

3560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ijouhufv

      Jahas, tunnen vain yhden rapunaisen, mutta siinä on kyllä rapua kerrakseen. Tekee kärpäsestä härkäsen joka jutusta, kauheaa draamaa koko ajan, pilkunviilaaja, läheisriippuvainen, rasittava roikkuja. Eli pysyttelen itse kaukana tästä tapauksesta :/

      • voi myös olla tuota

        Eikö ne myös ole huolehtivia, perhe tärkeää. puolustajia? luotettavia?


      • rapu..
        voi myös olla tuota kirjoitti:

        Eikö ne myös ole huolehtivia, perhe tärkeää. puolustajia? luotettavia?

        ..mä olen..perhe etusijalla..omiani puolustan henkeen ja vereen...huolehdin ehkä liikaakin..luovun omista haaveistani jos on tarve..


      • rapumies.
        rapu.. kirjoitti:

        ..mä olen..perhe etusijalla..omiani puolustan henkeen ja vereen...huolehdin ehkä liikaakin..luovun omista haaveistani jos on tarve..

        Kyllä sitä itse aina pärjää, tuumitaan.Arvellaan, että johan tuota elämää jo minuksi tuli, kuhan vain toisen sydän tuntisi iloa ja onnea.Ja toisten hyväntuulisuus saa ailahtelevaan rapuunkin riemua.


    • notkea rapu

      Pakko tunnustaa, että tuntemani rapunaiset ovat aika skitsoja. Tämä ei tietenkään päde itseeni;-)

      No joo, kaipa me aika oikukkaita ollaan. Rapu on myös aika itsepäinen. Humalainen rapu on sellainen, joka keksii kreiseimmät jutut.

      Itse olen skitsonnut, mutta myös pyytänyt anteeksi, JOS on ollut syytä. Välillähän se peili kannattaa ottaa myös omaan käteen, eiköstä vaan?

      • Ravutar

        Joo yhdyn sinun sanoihin,itse ainakin humalassa oon kamala yllytys hullu ja aina menossa mukana,mutta sitten muuten oon kyllä tosi oikukas ihminen,mieli muuttuu välistä kun tuuli viiri ja auta armias jos joku jotenkin loukkaa niin kosto on aina ollu aika kaamee mun osalta.


      • rapuäiti

        taidan olla samanlainen..


    • Rapu nainen

      skitsoin ihminen jonka oon tuntemut,

      oltiin 5v yhdessä ja teki elämästäni täyttä helvettiä.

      T:jousimies

      • jousimiesN-n

        Skitso mies. En jaksa laidasta laitaam-käyttäytymistä enää kauan.


    • Rapun-75

      Mut kaikkihan sitä skitsoo väärässä seurassa ja väärin kohdeltuna! Olin jo luopua toivosta, mut onneksi löysin mieheni ja hänen kanssaan ei skitsota ollenkaan. Eli vinkki ravuille:kun skitsootte tiedätte olevanne väärässä seurassa. Hyvin yksinkertaista ;D

      • Jonskukkaa

        Itse olen myös rapu tyttönen ja myönnän skitsoilevani,mutta se loppui kuin seinään,kun vaihdoin miestä.=D Nyt rinnalla rapumies ja on helppoa olla,kun toinen ymmärtää jos mieliala muuttuu sekunneissa.


    • Raputyttö-92

      Myönnän myös skitsoilevani.
      Suutun todella helposti ja mieli alani vaihtelee aika usein. Ja oon myös sellainen, että melkein aina kostan jollakin tavalla jos mua on loukattu mun mielestä.

      • skitsoneiti

        Kaikin tavoin ja varsinkin kännissä ;D ex raukka sai kokea fyysisesti saksiotteenkin..


      • rapu
        skitsoneiti kirjoitti:

        Kaikin tavoin ja varsinkin kännissä ;D ex raukka sai kokea fyysisesti saksiotteenkin..

        Mä olen sellainen jos mua ei huomioida tarpeeksi, ehkä skitsoilen, ehkä se johtuu epävarmuudesta, joskus voi olla myös syytä jos on loukattu en tiedä..Mitä mieltä olette. Mä tarviin huomioo.Me ollaan aika herkkiä ja pidetään rakkaimmista huolta, huolehdimme ja puolustamme. Mä puolustan oikeutta.


    • rapu-85-

      voin kyllä ihan varmaks sanoa että rapu naiset kyllä skitsoilee! tai no joo... mistäs nyt muista tietäisin mutta mää ainankii skitsoilen välillä pahemman kerran....

    • t.oinas 74

      ravut ovat todella kivoja, ne haluaa miellyttää, antaa rahaa ja lahjoa tavaroilla. siis todella kannattaa ottaa kiinni hyvä saalis!!!"

    • ymmärtääköhän

      tänne kirjoittavat mitä se sanana oikein tarkoittaa??Voipi olla, etteipä enää skitsoiltasikaan...hohhoijaa tätä höpöhöpö löpinää täällä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe