Männistö?

Tinsku.

Kohta kuopioon muuttava ja männistöön.Millanen paikka se on? kauppa lähellä ?entäs baarit?keskustaan taitaa olla noin pari kilsaa.

12

3482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualta

männistö on ollut kautta aikojen kuopion historiassa kommunistien ja muutenvaan luusereiden asuinalue,jo -30 luvulta lähtien.eniten väkivaltaa ja muuta rikollisuutta.ravintolat ihan perseestä kaikki nykyäänkin.vältä tätä aluetta

• muuttaa

Luopioon ennemmin kuin Männistöön...

• hohhoiijjaaaa

Hohhoijjaaa!

• kyllä
        hohhoiijjaaaa kirjoitti:

Hohhoijjaaa!

Olen asunut 5 vuotta männistön-saarijärven alueella. Asun nykyäänkin männistössä ja ihan hyvin olen viihtynyt. Bussit kulkee koko ajan keskustaan ei ole kuin muutama kilometri. Alueella on muutama räkälä (eli juoppoja jonkin verran mutta joka asuinalueellahan niitä löytyy) koulu, kauppa, lastentarha, leikkipuisto, posti ja pizzapaikkoja. Eli kaikki tarpeellinen lähellä! Välillä männistön 'torilla' saattaa olla levotonta kun alueen juopot kokoontuvat, mutta ei niistä minulle vaivaa ole ollut.

Suosittelen männistöä:)

• Joojoo...

V****u mitä urpoja. Tuo puujalkavitsi/sana-assosiaatio on niin VÄSYNYT. Koita keksiä jotain nokkelampaa.

• kylakauppias

Minusta Männistö on Kuopion tylsin asuinalue, mummojen ja pappojen kaupunginosa. En tykkää. Ja sen tori on juoppojen omistuksessa. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Muuta Petoselle, se taas on suosikkini. Kaunista, vielä enemmän palveluja, harrastusmahdollisuuksia, ihanat ulkoilualueet, uimaranta....

• Etelän mies

Joo, männistö on "mummosto".

• Kaupunkihistorioitsija

Paikasta ja sen asukkaista kertoo paljon myös se mielenkiintoinen tosiasia, että Männistön nimi oli alunperin Mäntistö. Näin siksi, koska paikka oli tullut kuuluisaksi siitä, että siellä asui todella paljon mänttejä. Sittemmin kaupungin kaavoitusvirkamiehet suostuivat asukkaiden toivomukseen, ja muuttivat Mäntistön nimen Männistöksi. Tämä tapahtui joskus 1980-luvulla. Paikka ja sen asukkaat eivät kuitenkaan ole juuri muuttuneet noista ajoista.

• Jahvetti

Ihan mukava lähiö, erittäin hyvät palvelut. Pari lähiöbaaria kävelyetäisyydellä ja pari räkälää. Deekut pelaa kesäisin petankkia torin lähellä, harvoin häiriöksi muuten kuin olemalla läsnä.

Koulut ja päiväkodit lähellä, apteekki, kauppa kahvila ja R-kioski sekä pankki löytyvät ostarilta. Pöstin palvelupiste on kioskin yhteydessä. Bussit kulkee tosi hyvin keskustaa kohti.

• männistöläinen

hah.hah...haa

• Alue...

Sellaista keskitasoa. Huomattavasti viihtyisämpi kuin joku Saarijärven b-alueen kerrostaloghetto. Toisaalta häviää vieressä olevalle Linnanpellon puutaloalueelle.

• Anonyymi

Opiskelija oon, Kuopioon tähtään. Mitkä talot Männistöstä ja mitkä Itkonniemestä on rauhallista aluetta? Mitkä homeessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe