Kohta kuopioon muuttava ja männistöön.Millanen paikka se on? kauppa lähellä ?entäs baarit?keskustaan taitaa olla noin pari kilsaa.
Männistö?
12
3482
Vastaukset
- muualta
männistö on ollut kautta aikojen kuopion historiassa kommunistien ja muutenvaan luusereiden asuinalue,jo -30 luvulta lähtien.eniten väkivaltaa ja muuta rikollisuutta.ravintolat ihan perseestä kaikki nykyäänkin.vältä tätä aluetta
- muuttaa
Luopioon ennemmin kuin Männistöön...
- hohhoiijjaaaa
Hohhoijjaaa!
- kyllä
hohhoiijjaaaa kirjoitti:
Hohhoijjaaa!
Olen asunut 5 vuotta männistön-saarijärven alueella. Asun nykyäänkin männistössä ja ihan hyvin olen viihtynyt. Bussit kulkee koko ajan keskustaan ei ole kuin muutama kilometri. Alueella on muutama räkälä (eli juoppoja jonkin verran mutta joka asuinalueellahan niitä löytyy) koulu, kauppa, lastentarha, leikkipuisto, posti ja pizzapaikkoja. Eli kaikki tarpeellinen lähellä! Välillä männistön 'torilla' saattaa olla levotonta kun alueen juopot kokoontuvat, mutta ei niistä minulle vaivaa ole ollut.
Suosittelen männistöä:) - Joojoo...
V****u mitä urpoja. Tuo puujalkavitsi/sana-assosiaatio on niin VÄSYNYT. Koita keksiä jotain nokkelampaa.
- kylakauppias
Minusta Männistö on Kuopion tylsin asuinalue, mummojen ja pappojen kaupunginosa. En tykkää. Ja sen tori on juoppojen omistuksessa. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Muuta Petoselle, se taas on suosikkini. Kaunista, vielä enemmän palveluja, harrastusmahdollisuuksia, ihanat ulkoilualueet, uimaranta....
- Etelän mies
Joo, männistö on "mummosto".
- Kaupunkihistorioitsija
Paikasta ja sen asukkaista kertoo paljon myös se mielenkiintoinen tosiasia, että Männistön nimi oli alunperin Mäntistö. Näin siksi, koska paikka oli tullut kuuluisaksi siitä, että siellä asui todella paljon mänttejä. Sittemmin kaupungin kaavoitusvirkamiehet suostuivat asukkaiden toivomukseen, ja muuttivat Mäntistön nimen Männistöksi. Tämä tapahtui joskus 1980-luvulla. Paikka ja sen asukkaat eivät kuitenkaan ole juuri muuttuneet noista ajoista.
- Jahvetti
Ihan mukava lähiö, erittäin hyvät palvelut. Pari lähiöbaaria kävelyetäisyydellä ja pari räkälää. Deekut pelaa kesäisin petankkia torin lähellä, harvoin häiriöksi muuten kuin olemalla läsnä.
Koulut ja päiväkodit lähellä, apteekki, kauppa kahvila ja R-kioski sekä pankki löytyvät ostarilta. Pöstin palvelupiste on kioskin yhteydessä. Bussit kulkee tosi hyvin keskustaa kohti. - männistöläinen
hah.hah...haa
- Alue...
Sellaista keskitasoa. Huomattavasti viihtyisämpi kuin joku Saarijärven b-alueen kerrostaloghetto. Toisaalta häviää vieressä olevalle Linnanpellon puutaloalueelle.
- Anonyymi
Opiskelija oon, Kuopioon tähtään. Mitkä talot Männistöstä ja mitkä Itkonniemestä on rauhallista aluetta? Mitkä homeessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417