Mulla on luukku sähköpostiosoite jota käytän pääasiassa kun pitää jonnekin palveluun jättää se pakollinen sähköpostiosoite... ja roskaa tulee... joitakin yksittäisi ihan hyväiäkin juttuja tulee joten pidän luukkuani puhtaana.
Mutta sitä ihmenttelen miksi osassa roskapostia on vanhoja päiväyksiä eli lähetyspäivämäärä vuoso 2000 ja 2001 jne.
Aikaisemmin luulin, että koska luukku meni ajoittain tukkoon niin posti olisi lojunut jossain palvelimella... mutta nyt on tullut reilusti lisätilaa joten ihmettely jatkuu.
Vanhoja Roskaposteja????
ihmettelen111
1
295
Vastaukset
- ttf
Koska SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) ei estä lähetysajan/päivän väärentämistä. Käytännössä voi lyödä aikaleimaksi ihan mitä haluat. Jotkut spammit lähetetään menneellä aikaleimalla, ja jotkut lähetetään tulevalla (esim. vuodelle 2020 leimattuna) aikaleimalla. Näillä pyritään saamaan spammit näkymään sähköpostiohjelman näkymän yläpäässä (toki riippuu järjestystavasta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798