taas suunnitella jotain dogumenttii Matista,minä olen kyllä jo kypsä siihen äijään,onhan suomessa nyt muitakin juoppoja ja vaimonhakkaajia joista vois tehdä elokuvaa ja dogumenttii,,voi helvata sen lauluu, ei sitä kyllä viitti edes kännissä kuunnella on se niin kamalaa
ei kai vaan
4
718
Vastaukset
- Reiluutta
Etti kuule säkin elämä tai vedä ittes hirteen luuseri jos et muuta elämääs löydä kuin haukkua ongelmissa olevaa, yhtä suomen suurinta urheilijaa.Elämäsi näyttää olevan tosi köyhää.
- ei ole
enää muuta kuin puheet. Pitääkö näitä entisiä juoppourheilijoita pitää jalustalla ikuisesti. Matin ongelmat on tasan itse aiheutettuja, jätkä on täys retku seiskan elättämä. Kenellä tässä on köyhää? Tasaisin väliajoin seiska Merilä kaivaa muumion esille jostain läävästä ja taas mennään, Suomen suurinta taas ollan niin että hyi helvetti sentään.
- Masafani
Matista ei ole tehty yhtään dokumenttia, joten turha sanoa, että taas joku dokumentti. On tehty vain Matti-elokuva, jossa unohdettiin pikku juttuja kuten
mäkihyppy.- mutta eikö
se elokuva ole juuri dogumentti eikä dokumentti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512