Kun on tyttönä alkaa haluttaa miestä.
Joka muuta sanoo valehtelee.
Transvestiitti on aina
69
7481
Vastaukset
- heteroseksuaali
Kun on tyttönä, haluttaa edelleen vain naista.
Joka muuta sanoo, valehtelee.- pidä paikkaansa.
Tyttöilessä halutta miestä! Sano mitä haluat.
- siis...
pidä paikkaansa. kirjoitti:
Tyttöilessä halutta miestä! Sano mitä haluat.
siihen 10% homoseksuaaliseen joukkoon, jos haluat miestä tyttöillessäsi.
- vaan ainoastaan
siis... kirjoitti:
siihen 10% homoseksuaaliseen joukkoon, jos haluat miestä tyttöillessäsi.
100 prosenttisten miesten joukkoon jotka haluavat miestä tyttöiltyään.
Siihen koko homma perustuukin.
Tosin alussa naisten alusvaatteet ovat kiihottimena mutta myöhemmin luonnollisena vaatteiden alla. Kotioloissa kokonaan tyttö, silloin tarvitaan miestä jolla on...ja joka pystyy... - vesapekka
vaan ainoastaan kirjoitti:
Tosin alussa naisten alusvaatteet ovat kiihottimena mutta myöhemmin luonnollisena vaatteiden alla. Kotioloissa kokonaan tyttö, silloin tarvitaan miestä jolla on...ja joka pystyy...moi, haluisin tavata sinut jaottaa sinut syliini, ja tuntea olemuksesi tässä
luonani ja ehkä imeä - vesapekka
Tosin alussa naisten alusvaatteet ovat kiihottimena mutta myöhemmin luonnollisena vaatteiden alla. Kotioloissa kokonaan tyttö, silloin tarvitaan miestä jolla on...ja joka pystyy...ja toinen viesti... haluan nähdä sinut niissä vaatteissa, ja nuolla sinua ja kyrpääsi ja perä aukkoa. olet intohimoni ja halluan nuolla kikkeliäsi ja imeä spermaasi jota kasvoilleni heität. moi. terv. vesa
- MasterZeromus
No minun pitää hankkia sellainen kerta heitolla. Olisiko tarjolla ketään Miraa tai Ludovicia?
- päivitv
Tosin alussa naisten alusvaatteet ovat kiihottimena mutta myöhemmin luonnollisena vaatteiden alla. Kotioloissa kokonaan tyttö, silloin tarvitaan miestä jolla on...ja joka pystyy...Minäkin olen pitänyt itseäni 100% miehenä. Kuitenkin vuosia kotioloissa tyttöiltyäni olen alkanut kiihottumaan ajatuksesta, miltä tuntuis miehen kosketus. Tämä ajatus valtaa mieleni vain, kun olen laittautunut täysin naiseksi. Silloin haluaisin kokeilla miten pitkälle uskaltaisin edetä miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.
- MiehesiPekka
päivitv kirjoitti:
Minäkin olen pitänyt itseäni 100% miehenä. Kuitenkin vuosia kotioloissa tyttöiltyäni olen alkanut kiihottumaan ajatuksesta, miltä tuntuis miehen kosketus. Tämä ajatus valtaa mieleni vain, kun olen laittautunut täysin naiseksi. Silloin haluaisin kokeilla miten pitkälle uskaltaisin edetä miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Voi voi Päivi, olisinpa minä se mies joka voisi johdatella sinut näihin vähän erikoisimpiim erotiikan saloihin. Haluaisin sinusta samassa persoonassa salaisen kaverin ja rakastajattaren. Onhan minulla vielä mahdollisuuksia onhan, haluaisin ainakin että otat yhteyttä.
- ennemminkin
Jos olet mies ja sinua haluattaa miestä, niin etkö ole ennemminkin homoseksuaali?
"Jos olet mies ja sinua haluattaa miestä, niin etkö ole ennemminkin homoseksuaali?"
En, jos muulloin kuin osa-aikatyttöillessä haluattaa naista. - vaihtoehtoja
**** kirjoitti:
"Jos olet mies ja sinua haluattaa miestä, niin etkö ole ennemminkin homoseksuaali?"
En, jos muulloin kuin osa-aikatyttöillessä haluattaa naista.Jos et tunnusta olevasi homoseksuaali transvestiitti, oletkin ilmeisesti biseksuaali.
- Kirsitv
vaihtoehtoja kirjoitti:
Jos et tunnusta olevasi homoseksuaali transvestiitti, oletkin ilmeisesti biseksuaali.
Tuohon kategoriaan minäkin voisin laskea itseni kuuluvan, eli olen bi-seksuaali transvestiitti.
Aina kun olen laittautunut naiseksi, niin silloin kaipaan miehen tai toisen transvestiitin seuraa. Minulla ei ole vielä kokemusta miehistä, mutta toisen transsun olen tavannut tyttöillessäni ja sen sekä aikaisempien heterikokemusten kokemuksen perusteella voin sanoa, että olen bi-seksuaali. - TvSeija
Kirsitv kirjoitti:
Tuohon kategoriaan minäkin voisin laskea itseni kuuluvan, eli olen bi-seksuaali transvestiitti.
Aina kun olen laittautunut naiseksi, niin silloin kaipaan miehen tai toisen transvestiitin seuraa. Minulla ei ole vielä kokemusta miehistä, mutta toisen transsun olen tavannut tyttöillessäni ja sen sekä aikaisempien heterikokemusten kokemuksen perusteella voin sanoa, että olen bi-seksuaali.Minäkin liikun aivan noilla rajoilla, sillä olisihan se mukava tietää kiinnostaisiko ketään miestä minunlainen "nainen". En kiellä, että olen haaveillut miehen läheisyydestä. Miltä tuntuisi kun hänen vahvat kädet hyväilisivät vartaloani suudellessamme ja miltä tuntuisi painautua kiihkeästi toista miestä vasten...
Nämä ovat vain transvestiitin päiväunelmia, tiedänhän minä etten ole niin naismainen että sellainen onnistuisi. Lisäksi suurin syy on, että pelkään ympäristön painetta. En ole kertonut kenellekkään, että tykkään laittautua naisten vaatteisiin eli olen transvestiitti. Jos nyt alkaisin tapailemaan miehiä, voisi siinä olla vaara, että asia paljastuu muillekkin, ainakin niin pelkään. Eli jatkan elämääni näin kaappitranssuna mutta unelmointiahan kukaan ei voi kieltää.
- harvinaista
"Kun on tyttönä alkaa haluttaa miestä."
Taitaa olla melko harvinainen ilmiö. Tutkimustenkin perusteella transvestiittimiehistä on saman verran homoja kuin muitakin. Eli aika pienellä osalla alkaa tyttöillessä miehet kiinnostaa.- yleistä
Aika yleistä taitaa sen sijaan olla se, että itseään heterona pitävällä miehellä (joka ei ole transvestiitti) alkaa tehdä mieli miestä, joka on pukeutunut naiseksi.
Näin voisi päätellä ainakin tälläkin palstalla säännöllisesti pyörivistä 'shemalen' hakijoista.
- Katri H
On tunnettu ja tutkittu asia että -tiitteistä suurin osa heteroseksuaaleja. Ihan kuten valtaväestön "tavallisista maijoista ja mateista".
terveisin: tiitti ja 100% hetero!- Hetoroita on
vähän oikessa tiiteissä. Bi-seksuaalisuus on sen homman nimi.
- enkä koskaan
Hetoroita on kirjoitti:
vähän oikessa tiiteissä. Bi-seksuaalisuus on sen homman nimi.
ole hakenut miestä, vain ja ainoastaan naisia...
- mietityttää
Kuinkahan usein transvestisuus on seurausta suvaitsemattomuuden pelosta? Onhan se meinaan helpompi olla mies joka vain ns. tyttöilee kun olla mies joka on tyttö tai sitten ihan oikeasti vaihtaa sukupuolensa sen mukaiseksi kun itsestä tuntuu. Siihen en ota kantaa onko tiiteillä biseksuaalisuus yleisempää.
- ,,,,,,,,,,,,,
Taitaa olla äärimmäisen harvinaista. Kyllä minun mielestäni ympäristö suhtautuu tyttöilevään mieheen vieroksuvammin kuin transnaiseen. Ainakin itselläni on tällainen kokemus. Kun siirryin kerralla miehen roolista naisen elämään, muut ihmiset tuntuivat hyväksyvän sen asiallisesti. Ehkäpä tuo transsukupuolisen rankka "sukupuolenmuutos" on niin suuri kuvio että tavikset kunnioittavat kyseistä ihmistä (paitsi nämä tanelit täällä). Transvestiittia taas pidetään jonain kummajaisena, joka vain mekkoilee joskus.
- tilanne niillä
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Taitaa olla äärimmäisen harvinaista. Kyllä minun mielestäni ympäristö suhtautuu tyttöilevään mieheen vieroksuvammin kuin transnaiseen. Ainakin itselläni on tällainen kokemus. Kun siirryin kerralla miehen roolista naisen elämään, muut ihmiset tuntuivat hyväksyvän sen asiallisesti. Ehkäpä tuo transsukupuolisen rankka "sukupuolenmuutos" on niin suuri kuvio että tavikset kunnioittavat kyseistä ihmistä (paitsi nämä tanelit täällä). Transvestiittia taas pidetään jonain kummajaisena, joka vain mekkoilee joskus.
Jotka sukkuloivat transvestiyden ja transnaiseuden välillä? Luulisi, että siinä ristiriitaisuus sukupuolen suhteen on moninverroin suurempi kuin selvän joko tai sukupuolen suhteen. Pukeutuakko vai ei, kas siinä kysymys.
Ei käy kateeksi. - on että..
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Transvestiitit yleensä tyttöilevät kaapissa ja "salaa" ainakin yhteiskunnalta, mutta usein muiltakin. Eli he voivat elää sitä "normaalia" miehen elämää käymättä läpi varmasti monia pelottavaa sukupuolenvaihdos prosessia, vaikka sitä todellisuudessa haluaisivatkin. Ei transvestiitti ole mies joka omaksuu naisen roolin kokoaikaisesti, vaan nimenomaan harrastaa sitä satunnaisesti ja yleensä "piilossa" muilta.
- *huokaus*
on että.. kirjoitti:
Transvestiitit yleensä tyttöilevät kaapissa ja "salaa" ainakin yhteiskunnalta, mutta usein muiltakin. Eli he voivat elää sitä "normaalia" miehen elämää käymättä läpi varmasti monia pelottavaa sukupuolenvaihdos prosessia, vaikka sitä todellisuudessa haluaisivatkin. Ei transvestiitti ole mies joka omaksuu naisen roolin kokoaikaisesti, vaan nimenomaan harrastaa sitä satunnaisesti ja yleensä "piilossa" muilta.
Se on sukupuolenkorjaus, ei sukupuolenvaihdos. Eikä transnainen ole mies vaan nainen joka on pakon edestä joutunut esittämään miestä.
- jos loukkasin
*huokaus* kirjoitti:
Se on sukupuolenkorjaus, ei sukupuolenvaihdos. Eikä transnainen ole mies vaan nainen joka on pakon edestä joutunut esittämään miestä.
Sukupuolenvaihdos on sanana iskostunut aika syvälle kielenkäyttööni, vaikka olen pyrkinyt kyllä parantamaan tapani silti aina välillä se lipsahtaa. Ei minulla ole mitään TS tai TV vastaan, vaikka itse olen jotain muuta ja fyysisesti kyllä mies ainakin toistaiseksi. Enkä viitannut transnaisiin kun puhuin miehestä joka elää kokoaikaisesti naisen roolissa, vaan ihan fyysiseen mieheen joka ei koe sukupuoltaan ristiriitaiseksi, mutta elää kuitenkin naisena sillä on sellaisiakin olemassa ja yksi yleinen väärinkäsitys on, että transvestiitti olisi tälläinen.
- on olemassa
jos loukkasin kirjoitti:
Sukupuolenvaihdos on sanana iskostunut aika syvälle kielenkäyttööni, vaikka olen pyrkinyt kyllä parantamaan tapani silti aina välillä se lipsahtaa. Ei minulla ole mitään TS tai TV vastaan, vaikka itse olen jotain muuta ja fyysisesti kyllä mies ainakin toistaiseksi. Enkä viitannut transnaisiin kun puhuin miehestä joka elää kokoaikaisesti naisen roolissa, vaan ihan fyysiseen mieheen joka ei koe sukupuoltaan ristiriitaiseksi, mutta elää kuitenkin naisena sillä on sellaisiakin olemassa ja yksi yleinen väärinkäsitys on, että transvestiitti olisi tälläinen.
Miehiä, jotka elävät täysipäiväisesti naisina, mutta eivät ole transsukupuolisia naisia on todellakin olemassa, mutta aika harvassa. Tunnen jopa kaksi kappaletta, joista paremmin tuntemani on todellisuudessa transsukupuolinen, mutta ei halua lähteä prosessiin. Sitten on myös sellaisia jotka haluaisivat prosessiin, mutta syystä tai toisesta "joutuvat" elämään transvestiitteina.
- Minäkin olen
kuullut ja asian ajatellut.
- mistä kuullut
Jos kuuntelee vain tavisten mielipiteitä, heidän mielestään jokainen transvestiittimies on homo tyttöillessään. Transvestiittien mielestä taas kaikki ovat heteroja ja kiinnostuneita vain naisista. Todellisuus on tutkimustenkin mukaan sieltä väliltä, eli seksuaalinen jakauma on sama kuin taviksillakin: 90% heteroja ja 10% homoja.
- siihen mahtuu
mistä kuullut kirjoitti:
Jos kuuntelee vain tavisten mielipiteitä, heidän mielestään jokainen transvestiittimies on homo tyttöillessään. Transvestiittien mielestä taas kaikki ovat heteroja ja kiinnostuneita vain naisista. Todellisuus on tutkimustenkin mukaan sieltä väliltä, eli seksuaalinen jakauma on sama kuin taviksillakin: 90% heteroja ja 10% homoja.
biseksuaalien osuus? Eivät ihmiset ole joko heteroita tai homoja.
- syrjivät
she-maleja sekä transvestiittejä?
- länsimainen homokulttuuri
On pahasti vinksahtanut ja täysin maksuliinisuuskeskeinen. Eipä vaikka aasiassa(esim. Thaimaa, Intia, Japani jne.) moista esiinny, mutta siellä naiseksi pukeutuva(ja usein myös ns. "she-male") homomies onkin aina ollut suhteellisen hyväksytty ilmiö.
- juttu!
Eihän tuota kannata edes ihmetellä! Homo on kiinnostunut vain miehisestä miehestä. Hän ei ole kiinnostunut naisen näköisestä miehestä vaikka sukuelimet olisikin "oikeat", ulkonäkö on vastenmielinen. Aivan sama tilanne kun tavallinen hetero ei ole kiinnostunut samasta sukupuolesta.
Itse heterotransnaisena pärjäilen hienosti homojen kanssa, eikä meillä ole mitään "värinää" toisiamme kohtaan. Ihan kivoja juttukavereita kylläkin. - tsippaduippa
juttu! kirjoitti:
Eihän tuota kannata edes ihmetellä! Homo on kiinnostunut vain miehisestä miehestä. Hän ei ole kiinnostunut naisen näköisestä miehestä vaikka sukuelimet olisikin "oikeat", ulkonäkö on vastenmielinen. Aivan sama tilanne kun tavallinen hetero ei ole kiinnostunut samasta sukupuolesta.
Itse heterotransnaisena pärjäilen hienosti homojen kanssa, eikä meillä ole mitään "värinää" toisiamme kohtaan. Ihan kivoja juttukavereita kylläkin.Jopas onkin räikeää yleistystä... Käyhän heittämässä tuo sama julistus tonne gay-palstalle ja katsotaan, että mikä on vastaus. Ja mikähän edes mahtaa olla tällainen "miehinen mies"? Joku testosteronihöyryinen kaappi?
- itse...
tsippaduippa kirjoitti:
Jopas onkin räikeää yleistystä... Käyhän heittämässä tuo sama julistus tonne gay-palstalle ja katsotaan, että mikä on vastaus. Ja mikähän edes mahtaa olla tällainen "miehinen mies"? Joku testosteronihöyryinen kaappi?
onko homot kiinnostuneita transvestiiteista tai transsukupuolisista naisista. Ainakin aikaisemmin ovat kertoneet ettei kiinnosta.
Itse olen todennut että homoparit ovat ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Eikö tuollainen sitten ole miehinen mies. - tsippaduippa
itse... kirjoitti:
onko homot kiinnostuneita transvestiiteista tai transsukupuolisista naisista. Ainakin aikaisemmin ovat kertoneet ettei kiinnosta.
Itse olen todennut että homoparit ovat ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Eikö tuollainen sitten ole miehinen mies.ei ollutkaan se, että pitävätkö homot transihmisistä... Oli kyse miehisistä (ja naisellisista) miehistä, mikä on taas ihan eri asia. Varmasti on olemassa paljonkin homoja, joita viehättää sellaiset feminiiniset miehet, jotka ovat kuitenkin miehiä eivätkä koe sukupuoli-identiteetissä mitään ristiriitaa.
En minäkään usko, että homot transnaisista tai transvestiiteista pitäisivät (poikkeuksiahan ei koskaan eikä milloinkaan ikuna lasketa mukaan... ;) )
Mahtaavatkohan lesbot muuten tykätä transvestiittinaisista, kun kerran sama ilmiö on kyseessä...? - - @ -
tsippaduippa kirjoitti:
ei ollutkaan se, että pitävätkö homot transihmisistä... Oli kyse miehisistä (ja naisellisista) miehistä, mikä on taas ihan eri asia. Varmasti on olemassa paljonkin homoja, joita viehättää sellaiset feminiiniset miehet, jotka ovat kuitenkin miehiä eivätkä koe sukupuoli-identiteetissä mitään ristiriitaa.
En minäkään usko, että homot transnaisista tai transvestiiteista pitäisivät (poikkeuksiahan ei koskaan eikä milloinkaan ikuna lasketa mukaan... ;) )
Mahtaavatkohan lesbot muuten tykätä transvestiittinaisista, kun kerran sama ilmiö on kyseessä...?"Mahtaavatkohan lesbot muuten tykätä transvestiittinaisista, kun kerran sama ilmiö on kyseessä...? "
Kyllä tykkää! Melkoinen osahan heistä näyttää miehiltä. - olikohan
- @ - kirjoitti:
"Mahtaavatkohan lesbot muuten tykätä transvestiittinaisista, kun kerran sama ilmiö on kyseessä...? "
Kyllä tykkää! Melkoinen osahan heistä näyttää miehiltä.se niin, että ainoastaan homot pitävät transvestiittinaisista, koska hehän näyttivät täysin miehiltä ja homothan tykkäsivät miehistä. Kyllähän homojen nyt pitäisi pitää myös muutenkin miehekkäistä naisista, koska jos heteromiehet pitäisivät miehekkäistä naisista, niin silloinhan he olisivat homoja ja heteromiehethän pitivät vain naisellisista naisista ja sitten miehekkäille naisille ei jäisi ketään... eikun siiskun...
Sovitaanko, jookosta kookosta, ettei yleistetä kenenkään kohdalla. ;) Kullakin on varmasti omat mieltymyksensä niin genitaalien ja pään sisäisen perusteella luokiteltavan sukupuolen kuin maskuliinisuuden/feminiinisyyden mukaan. - - @ -
olikohan kirjoitti:
se niin, että ainoastaan homot pitävät transvestiittinaisista, koska hehän näyttivät täysin miehiltä ja homothan tykkäsivät miehistä. Kyllähän homojen nyt pitäisi pitää myös muutenkin miehekkäistä naisista, koska jos heteromiehet pitäisivät miehekkäistä naisista, niin silloinhan he olisivat homoja ja heteromiehethän pitivät vain naisellisista naisista ja sitten miehekkäille naisille ei jäisi ketään... eikun siiskun...
Sovitaanko, jookosta kookosta, ettei yleistetä kenenkään kohdalla. ;) Kullakin on varmasti omat mieltymyksensä niin genitaalien ja pään sisäisen perusteella luokiteltavan sukupuolen kuin maskuliinisuuden/feminiinisyyden mukaan.Eiköhän tämä ole ollut pelkkää yleistystä koko ketju (ainakin suurimmaksi osaksi) jo ihan aloituksesta alkaen. ;-)
- psykiatrinen diagnoosi?
Vai onko sitä? Ainakin ennen oli.
Thaimaassa transvestiitti sanoi: ymmärtäkää meitä homojakin. Itse en ole homo mutta shemalet kiihottaa ja yksi yö olis paikallaan.- sanana
Sana "transu" on hiukan haukkumasävyinen sana jolla tavallinen väestö yleensä viittaa kaikenlaisiin transhenkilöihin(sekä transvestiitteihin, transsukupuolisiin ja muihin) yleisesti. Psykiatrinen diagnoosi ns. "transusta" tapauksesta riippuen voi olla esim. vaikka transvestinen fetismi, transseksuaalisuus tahi määrittelemätön sukupuoli-identiteetin häiriö(Suomessa kai ns. transgenderiksi yleensä sanottu), mutta kai niitä muitakin diagnooseja ahkeralla IDC-10n tai DSM-IVn selailulla löytää.
- noita...
sanana kirjoitti:
Sana "transu" on hiukan haukkumasävyinen sana jolla tavallinen väestö yleensä viittaa kaikenlaisiin transhenkilöihin(sekä transvestiitteihin, transsukupuolisiin ja muihin) yleisesti. Psykiatrinen diagnoosi ns. "transusta" tapauksesta riippuen voi olla esim. vaikka transvestinen fetismi, transseksuaalisuus tahi määrittelemätön sukupuoli-identiteetin häiriö(Suomessa kai ns. transgenderiksi yleensä sanottu), mutta kai niitä muitakin diagnooseja ahkeralla IDC-10n tai DSM-IVn selailulla löytää.
Transvestiitin (jota tässä transulla tarkoitettiin) ICD-10:n mukainen diagnoosi on F64.1.
Seksuaalinen suuntautuminen on sitten aivan eri asia, eikä se riipu sukupuolisesta suuntautumisesta. Esimerkiksi homoseksuaali voi olla mies, nainen, transvestiitti tai transsukupuolinen. - perustuu?
"Itse en ole homo mutta shemalet kiihottaa ja yksi yö olis paikallaan."
Kummallinen yhdistelmä! Ensin väittää ettei ole homo, mutta heti perään haikailee homoseksuaalista aktia. Outoa! Mutta niinhän nämä kaikki transdiggarit ajattelevatkin, eli ovat piilohomoja. - niitä unohdettuja
perustuu? kirjoitti:
"Itse en ole homo mutta shemalet kiihottaa ja yksi yö olis paikallaan."
Kummallinen yhdistelmä! Ensin väittää ettei ole homo, mutta heti perään haikailee homoseksuaalista aktia. Outoa! Mutta niinhän nämä kaikki transdiggarit ajattelevatkin, eli ovat piilohomoja.biseksuaaleja.
- Ihanaa se on!
Vaimoni suostumuksella saan käyttää sukkaliivejä, liivisukkia, stayup-sukkia ja sukkahousuja milloin mieli tekee. Kuvaan kuuluvat myös reisisaappaat. Yleensä nuo on seksiä kiihottavana tekijänä. Mahtava tunne olla luontopolulla taikka missä vain liikenteessä liivit alla ja sukat sukkanauhoissa kiinni. Olen nuo päällä erittäin onnellinen. Olo on itsevarma.
En koskaan pukeudu tytöksi kokonaan vaan mainitut vaatekappaleet kiihottavat. Saatanpa joskus päivänkin tepastella nailonit jalassa.
Kun näen seksikkäällä naisella nailoneita ja ylipolven saappaita, tekee mieleni kokeilla niitä. 60-luvun muoti, varsinkin alkupuolella oli erittäin kaunista. Kiihottavaa. Esim. Carola ja Laila Kinnunen.
Vaimo hyväksyy asia koska silloin saa herkkumakkaraa hyvin. Nuorempana riisuin heti aktin jälkeen kaikki pois, mutta nyt keski-iässä en välitä. Jätän ne reisisaappaita lukuunottamatta päälle. Hän ostaa minulle naisten pikkuhousuja sekä sukkia ym alusvaatteita. Tyydytän vaimon toiveet jotka ei juurikaan tavallisesta poikkea. Kaikesta huolimatta seksielämämme on rikasta.- huhuhuh vaan
siinäpä vasta naisen mieltä innostava termi!
- Eija K
No hei olen Eija K transnainen jyväskylän lähistöltä.Joudun tyttöilemään salaa ,usein haaveilen paikasta jossa voisi tyttöillä julkisesti muiden samankaltaisten kanssa.Olisi varmasti ihanaa astella tyylikkäänä mekonhelmat hulmuten korkkareilla tai ihanilla pitkävatisilla kumisaappailla .naisellisena meikattuna ja kauniina.Varmaan
arvaat syyn miksi tyttöilen salaa.Mutta ehkä haaveeni voisi joskus toteutuakin . Ehkä jossain muualla kenties ,
jonkun transnaisen huvilalla tai asunnolla .On mukavaa pukeutua ja laittautua ,kesämekkoon ja korkokenkiin -kiiltäviin mustiin tai vetää jalkaansa ihanat kumisaappaat punaiset kiiltävät ja astella tyylikkäänä tai poseerata muuten . No hyvää kesää kaikille toivoo Eija K - ettei..
Eija K kirjoitti:
No hei olen Eija K transnainen jyväskylän lähistöltä.Joudun tyttöilemään salaa ,usein haaveilen paikasta jossa voisi tyttöillä julkisesti muiden samankaltaisten kanssa.Olisi varmasti ihanaa astella tyylikkäänä mekonhelmat hulmuten korkkareilla tai ihanilla pitkävatisilla kumisaappailla .naisellisena meikattuna ja kauniina.Varmaan
arvaat syyn miksi tyttöilen salaa.Mutta ehkä haaveeni voisi joskus toteutuakin . Ehkä jossain muualla kenties ,
jonkun transnaisen huvilalla tai asunnolla .On mukavaa pukeutua ja laittautua ,kesämekkoon ja korkokenkiin -kiiltäviin mustiin tai vetää jalkaansa ihanat kumisaappaat punaiset kiiltävät ja astella tyylikkäänä tai poseerata muuten . No hyvää kesää kaikille toivoo Eija Ktransnaiset tyttöile. Tästä ollaan muuten tosi tarkkoja.
- Eija K
ettei.. kirjoitti:
transnaiset tyttöile. Tästä ollaan muuten tosi tarkkoja.
Sovitaan ettei tyttöillä ,ollaan hienoja naisia .käyttäydytään niinkuin hienojen naisten täytyy .Olisi ihana
tavata muita transleidejä ja olla niinkuin hienon naisen pitääkin . - sitä, että
Eija K kirjoitti:
Sovitaan ettei tyttöillä ,ollaan hienoja naisia .käyttäydytään niinkuin hienojen naisten täytyy .Olisi ihana
tavata muita transleidejä ja olla niinkuin hienon naisen pitääkin .transnainen tekee eron transvestiittiin, joka siis "tyttöilee" tai "naiseilee" tai mitä vaan. Transnainen on nainen aina, eikä koskaan "pukeudu". Olet siis transvestiitti etkä varsinaisesti transnainen.
- estää?
Eija K kirjoitti:
tavata muita transleidejä ja olla niinkuin hienon naisen pitääkin .Sinne vaan muiden transvestiittien mukaan viikonloppua viettämään. Vielä on kolme päivää aikaa jos huolivat jälki-ilmoittautujia.
- kolahtiko
Eija K kirjoitti:
jonkun transnaisen huvilalla tai asunnolla .On mukavaa pukeutua ja laittautua ,kesämekkoon ja korkokenkiin -kiiltäviin mustiin tai vetää jalkaansa ihanat kumisaappaat punaiset kiiltävät ja astella tyylikkäänä tai poseerata muuten . No hyvää kesää kaikille toivoo Eija Khei tästä keuruulta, mukavaa luettavaa. harrastan samoja jutttuja jo 35v ajan.
sellu.villa(at)luukku.com
- Yx Päivi
Niinpä niin, meitä transvestiitteja on varmaan monenlaisia. Toisilla tämä vietti on
voimakkaampi kuin toisilla. Itse olen harrastanut naiseksi pukeutumista koulupojasta lähtien ja nykyisin haluan tehdä sen mahdollisimman täydellisesti ja tyylikkäästi.
Kuitenkaan en ole koskaan tosissani ajatellut mennä muutosoperaatioon.
Nuorempana minulla oli muutamia naissuhteita, mutta en kertonut heille taipumuksestani. En silloin ajatellutkaan miehiä, vaan olin ”onnellinen” hetero naisten kanssa, ilmeisesti sen vuoksi kun sain tyydyttää seksuaalisia tarpeitani.
Vanhemmiten aina naiseksi pukeutuessani aloin miettimään miten osaisin miellyttää miestä. Löytyisikö sellaista joka pitäisi minunlaisesta naisesta. Voiko seksuaalinen suuntautuminen muuttua näin iän mukana bi-seksuaaliseksi?
Tämä tunne vahvistui vuosi vuodelta ja lopulta rohkaistuin laittamaan seuranhaku-ilmoituksen nettiin. Vastauksia tuli mukava määrä, joista muutamien yhteydenottojen jälkeen valikoitui yksi herrasmies, jonka kanssa olen pitänyt nyt yhteyttä.
Tämä partnerini on tosiaan sen verran hieno mies, että hän ei painosta minua seksuaalisessa kanssakäymisessämme liian nopeasti liian pitkälle. Olemme edenneet vasta suutelutasolle ja osaamme tyydyttää toisemme käsityöllä, mutta siitä huolimatta
nautimme yhdessäolosta. Tämän kokemuksen jälkeen minun on pakko alkaa uskomaan että olen bi-seksuaali ja onnellinen sellainen.- Eläytymistaito
"Tämän kokemuksen jälkeen minun on pakko alkaa uskomaan että olen bi-seksuaali ja onnellinen sellainen."
Hienoa, että olet onnellinen parisuhteestasi.
Useimmille, meistä transvestiiteista, on elintärkeää tulla hyväksytyksi naisina (MtoF-TV?). Kun joku tukee sukupuolisuuttamme, hyväksyy meidät sellaisina kuin haluamme olla, olemme ikionnellisia ja kiitollisia.
"Voiko seksuaalinen suuntautuminen muuttua näin iän mukana bi-seksuaaliseksi?"
Ei välttämättä. Toki silloin, jos olet tietoisesti/tiedostamatta hylkinyt omaa (bi-/homo-) seksuaalisuuttasi.
Kyseessä voi kuitenkin olla "vain" fantasia, jossa tunnet itsesi halutuksi - myös seksuaalisesti - ja hyväksytyksi sellaisena kuin tunnet olevasi (nainen). - TransSanna
Niinpä...Ihanaa herätä aamulla,pukea pitsipikkarit,rintsikat,toppi,minari...Vaimon kanssa...
- Lesboko?
Eläytymistaito kirjoitti:
"Tämän kokemuksen jälkeen minun on pakko alkaa uskomaan että olen bi-seksuaali ja onnellinen sellainen."
Hienoa, että olet onnellinen parisuhteestasi.
Useimmille, meistä transvestiiteista, on elintärkeää tulla hyväksytyksi naisina (MtoF-TV?). Kun joku tukee sukupuolisuuttamme, hyväksyy meidät sellaisina kuin haluamme olla, olemme ikionnellisia ja kiitollisia.
"Voiko seksuaalinen suuntautuminen muuttua näin iän mukana bi-seksuaaliseksi?"
Ei välttämättä. Toki silloin, jos olet tietoisesti/tiedostamatta hylkinyt omaa (bi-/homo-) seksuaalisuuttasi.
Kyseessä voi kuitenkin olla "vain" fantasia, jossa tunnet itsesi halutuksi - myös seksuaalisesti - ja hyväksytyksi sellaisena kuin tunnet olevasi (nainen).Miesmoodissa olen 100% hetero. Tiittinä tuo suuntautuminen naisia kohtaan saa täysin uuden ja voimakkaamman fiiliksen rakkaudesta naisena naisen kanssa. Olenko siis lesbo tiittinä?
- Eija K
Lesboko? kirjoitti:
Miesmoodissa olen 100% hetero. Tiittinä tuo suuntautuminen naisia kohtaan saa täysin uuden ja voimakkaamman fiiliksen rakkaudesta naisena naisen kanssa. Olenko siis lesbo tiittinä?
Olen huomannut saman ilmiön mutta en anna sen häiritä.haaveilen että joku mies lähentelee minua
ja hyväilee rintoja ja vartaloani .Kiihotun ajatuksesta . Mutta normaalisti en voisi ajatellakkaan seksiä miehen kanssa.Mutta tyttöillessäni voin ajatella .Fantasioissani se onnistuu muuten ei.
Eija K - Eija K
Lesboko? kirjoitti:
Miesmoodissa olen 100% hetero. Tiittinä tuo suuntautuminen naisia kohtaan saa täysin uuden ja voimakkaamman fiiliksen rakkaudesta naisena naisen kanssa. Olenko siis lesbo tiittinä?
Minäkin haaveilen välillä seksistä naisen kanssa kun transuilen ,lesbon tai bi seksuaalin naisen kanssa.Olisi
han se ainutlaatuinen kokemus,olisimme naisia kumpikin -tavallaan .Liikkuisimme yhdessä ja viettäisimme aikaa yhdessä kaiken kivan merkeissä .miten olisi löytyisiköhän bi naista tai lesboa seuraksi tällaiselle trans
leidille .
- CIS-seksistinen
ajattelutapa ja maailmankuva. :DDD
- Bikalle
Meitä on moneen junaan. Olen tyttöillyt aika vähän mutta aion korostaa piirrettä itsessäni koska se minua palvelee. Olen biseksuaali, mutta aktiivinen vain naiseni kanssa ja keralla. Hän kehottaa minua tyttöilyyn vaikka partaani en suostukaan ajamaan. Olen enimmäkseen poikatyttötyyppiä....heko heko. En korosta rintoja tai takamusta koska olen selkeästi miehinen tiitti silloin kun pukeudun ja meikkaan. Meikkaan tosi lutkamaisesti ja väärin mielelläni ja pukeudun hieman epämuodikkaasti mutta pornosti. Minusta on lisäksi mukavaa lampsia vähän miesmäisesti isoilla jaloillani ja istua kuten mies. (Kenny Everett-syndrooma?) Olen huomannut että osa tuntemistani miehistä joita olen sinkkuna vongannut yllättävästi kiinnostuvat minusta jos on mekko päällä...Sehän ei siis ole homostelua jos tytön kikkeliä imee niinkuin jo muualla sanoin ja mainitsin.
Hyvää kesää kaikille pervoille ja niillekin jotka ei itseään pervona pidä.
PS: ja terveisiä sinne jurassic parkkiin ja hyviä ilmoja pihlajasaareen täältä jostain ihan muualta - siitä?
Sehän on parasta.
joka on erilainen kuin mitä itse on.
Kukaan ei tiedä lopulta mikä osuus on omilla valinnoilla tai luonnon antamalla taipumuksella ihmisen käyttäytymiseen. Ja tarvitseeko sitä kenenkään tietääkään?
Ihmisillä on oikeus olla omia itsejään ilman jotain saatanan lokerointia, oikeus tulla kohdelluksi ihmisarvoisesti riippumatta taipumuksistaan tai valinnoistaan itsensä suhteen.
Mitä seksuaaliseen suuntautumiseen tulee, aikuisten kesken se on ihan ok. Haluan tarkentaa tämän, koska joku kuitenkin etsii pedofiilikortin. Yleensä ihmisten seksuaalinen suuntautuminen on heidän oma asiansa eivätkä poikkeavat yksilöt käyttäydy mitenkään hyperseksuaalisesti tai parafiilisesti.Usein heteromuotista poikkeavia pidetään sukupuolisesti aktiivisempina. Tämä on harhaluulo. Sinkkujen sukupuolinen aktiivisuus on ihan samalla tasolla kuin muillakin eivätkä pariskunnat halua suhteeseensa mitään kolmatta pyörää.
Ajatelkaapa itse jos joku mies tai nainen tulisi estottomasti iskemään jossain huoltoasemalla sinne ruokailemaan pysähtyneen lapsiperheen isää tai äitiä, perusteenaan esim. että jokaisessa heterossa on kuitenkin jonkin verran homoa.
Tiedän lesbopariskuntia, joihin on tullut mies örveltämään jotain heteroseksistä.- homon on
Heli.Ilwes kirjoitti:
Usein heteromuotista poikkeavia pidetään sukupuolisesti aktiivisempina. Tämä on harhaluulo. Sinkkujen sukupuolinen aktiivisuus on ihan samalla tasolla kuin muillakin eivätkä pariskunnat halua suhteeseensa mitään kolmatta pyörää.
Ajatelkaapa itse jos joku mies tai nainen tulisi estottomasti iskemään jossain huoltoasemalla sinne ruokailemaan pysähtyneen lapsiperheen isää tai äitiä, perusteenaan esim. että jokaisessa heterossa on kuitenkin jonkin verran homoa.
Tiedän lesbopariskuntia, joihin on tullut mies örveltämään jotain heteroseksistä.homobaarissa saada yhdenyönseuraa kuin heteromiehen heterobaarissa.
homon on kirjoitti:
homobaarissa saada yhdenyönseuraa kuin heteromiehen heterobaarissa.
oletko kokeillut stripparibaareja?
- ilmaista
Heli.Ilwes kirjoitti:
oletko kokeillut stripparibaareja?
seuraa...
- mutta...
Seksuaalisesti "poikkeavat" yksilöt ovat yleensä kyllä ovat huomattavasti estottomampia ja sillä tavoin näitä heterokulttuurin sanelemaan epäkonsentuaaliseen roolileikkiin jumittuneita ihmisiä terveempiäkin seksuaalikäyttäytymisensä osalta. Lue joskus vaikka Cosmoa ja huomaat, että huomattavasti terveempää ja yksilön oikeuksia kunnioittavampaa on vaikkapa se perinteinen homojen "kaikki panee kaikkia" meininkikin. Mutta mikä on sitten mielestäsi parafiilista käytöstä, sillä jo pelkät fetissitkin periaatteessa luetaan parafiliaksi. Samoinkuin pedofilia ja sadomasokismi.
Hyperseksuaalisuus ja seksiaddiktio onkin sitten eri-asia, mutta ei sekään huono juttu ole jos hyperseksuaalinen henkilö pystyy toteuttamaan seksuaalisuuttaan järkevästi esim. parisuhteessa eikä hypi seksin perässä missä sattuu. mutta... kirjoitti:
Seksuaalisesti "poikkeavat" yksilöt ovat yleensä kyllä ovat huomattavasti estottomampia ja sillä tavoin näitä heterokulttuurin sanelemaan epäkonsentuaaliseen roolileikkiin jumittuneita ihmisiä terveempiäkin seksuaalikäyttäytymisensä osalta. Lue joskus vaikka Cosmoa ja huomaat, että huomattavasti terveempää ja yksilön oikeuksia kunnioittavampaa on vaikkapa se perinteinen homojen "kaikki panee kaikkia" meininkikin. Mutta mikä on sitten mielestäsi parafiilista käytöstä, sillä jo pelkät fetissitkin periaatteessa luetaan parafiliaksi. Samoinkuin pedofilia ja sadomasokismi.
Hyperseksuaalisuus ja seksiaddiktio onkin sitten eri-asia, mutta ei sekään huono juttu ole jos hyperseksuaalinen henkilö pystyy toteuttamaan seksuaalisuuttaan järkevästi esim. parisuhteessa eikä hypi seksin perässä missä sattuu.sitä että jos sinulla on jokin poikkeava ilmiö, kuten esimerkiksi minulla tämä diagnostisoitu transsukupuolisuus, ihmiset epäilevät sinua vaikka mistä muustakin poikkeavuudesta ja pitävät sinua seksuaalisesti vaarallisena. Yksi esimerkki on oma äitini, joka uhkasi tehdä minusta ja puolisostani ilmoituksen lastensuojeluun, koska ilmeisen pedofiileina emme sovellu lapsemme vanhemmiksi.
- muuten....
mutta... kirjoitti:
Hyperseksuaalisuus ja seksiaddiktio onkin sitten eri-asia, mutta ei sekään huono juttu ole jos hyperseksuaalinen henkilö pystyy toteuttamaan seksuaalisuuttaan järkevästi esim. parisuhteessa eikä hypi seksin perässä missä sattuu.lesbona tiedät heteroiden seksielämästä niin paljon..?
- ehkä heteroin ehkä en
muuten.... kirjoitti:
lesbona tiedät heteroiden seksielämästä niin paljon..?
Näkemykseni perustuvat lukemaani, näkemääni ja kokemaani. Minulla on ollut kunnia tutustua näihin "100% heteroihin" ja heidän maailmaansa. Sinulla on täysi oikeus ja vapaus kyseenalaistaa näkemykseni, itseasiassa se on jopa suositeltavaa.
Ps. en dissannut heteroita vaan heterokulttuuria, suurinosa tuntemistani heteroistakin pitää tätä ns. "heterokulttuuria" naurettavana pelleilynä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122