Heippa naiset
Tuolla miehen logiikassa tuli puhetta pikapanoista.
Kertokaa-harrastatteko pikapanoja ja saatteko niistä orgasmin/nautitteko?
En ihan tasantarkkaan edes tajua mitä pikapano tarkoittaa, koska vuosikausiin en ole harrastanut seksiä ilman pitkiä suuseksisessioita. Onko pikapano sitä että penis survaistaan sisään ilman "esileikkejä" ja nytkytetään kunnes mies tulee? Jos näin on, niin naiset, mitä te saatte siitä? Oletteko edes kosteita ennen tällaista panoa? Ovatko pikapanot miehen miellyttämistä?
Pikapano
37
12661
Vastaukset
- mlukku
se pikapano on todellista herkkua....siinä ei puhuta eikä pussata, vaan mennään heti asiaan. Yleensä siinä kai käy niin, että nainen jää hiukan vähemmälle, mutta mies saa lastinsa laskettua....ja niinhän se on, että naisia tarvitaan ainoastaan siivoukseen,,,,,ja seksiin.
- Emmanuele
oli naisille!
- mlukku
Emmanuele kirjoitti:
oli naisille!
juttu on niin, että näissä pikapanoissa ei naisilta juuri kysytä....niiltä heitetään reidet levälleen, ja sitten parrua arpeen,,,näin on näreet.
- Anonyymi
No juu. Minä en tarvi miestä mihinkään.
- Anonyymi
anteeks ny vaa mut pikapanon pitäis kyllä olla kaikille nautintoa😌 Naistenkin kuuluu saada nautintoa ansionsa mukaan! Jos 'miehenä' todella aattelet noin että naisia tarvitaan ainoastaan siivoukseen ja seksiin ni taidat kyllä seksitarpees täyttää näillä 'pikapanoilla' ku muuta pillua et tuu saamaan😙ja tuohon että "naisia tarvitaan vaan siivoukseen" nii haluuks sit kans rupee elää sillä metodilla että et siivoa kotonasi, koska ethän sä ny oo nainen vai? jos sä siivoot kotonas itse ni mihin sitä naista tarvitaan🤷♀️ Sama homma naisilla mihin me miehiä tarvitaan (paitsi seksiin tietenkin😙)
- Anonyymi
Pikapano on todella hyvä ja tykkään siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikapano on todella hyvä ja tykkään siitä
Pikapano on todella hyvä se käy minulle
- Anonyymi
Minulla oli töissä nuori nainen oli naimisissa ja lapsi ikää noin 24 vuotta, tietyissä asioissa kävi neuvomassa päättellä, aika pian huomasin kun katsoin seläntakaa ihan pään vieressä haarat leveni ja hengitys vähän tuli isommaksi aina näin vähän nännejä liivin alta en muuloin, toisinaan käänsi pään nopeaan melkein suudeltiin näin silmistä että mustuaiset on isona, tuli heti neuvomaan jos tarvin apua Se oli mobta päivää sillai jännittävää. Meni reilu viikko kun tuli ongelmia vähän enne pois lähtöä tuli silloinkin heti sanoin en jätä kesken pitää saada tallennettua. Katsoin kelloa oli lähelle kuutta ksyin joko on kiire taas oli jännittynyt olo
Sari kääntyi katsoin liian läheltä Sari katsoi minä suutelin kääntyi heti tuolissa ja suuteli intohimoiseti laski käeni rinnoilleen kuiskas haluan, sanoin tuolla on varasto johon vain minulla on avain. Jätettiin pieni vlo ja mentiin varastoon Sari kääntyi kuiskas en tidä miksi mutta olen halunnut aian sinua nostin hametta Sari huokasi olen valmis kun työnnyin sisään huokasi ole ollut viikkoja valmis työnnyt ihanasti olen narttu tunnetko liukas ja tiukka haluan että täytät minut tahti kiintyi nopeaan pyysi ja huudahteli tule sisään kun jännityin kiljui heti työnnin niin että kipeää teki luut vastakkain tuntui hyvältä Sari vapisi ja piti kiinni kuiskas haluan vielä oltiin sisäkkäin Sari katsoi silmiin en tiedä miksi mutta olet haluttava sanoin pitää lähteä. Palattiin tietokoneelle meni hetki kun vartiat tuli sanoimme lähdetään pian vartiat kiersiosaston kysyivät nimet ja poistuivat. Vein Sarin kotiin lähtiessä sanoi en kadu yhtään. Seuraavat päivät meni normaalisti paitsi Sarin katse se oli kitollisen kirkas.
Kun pääsin seuraavan kerran vierekkäin Sari sanoi heti et tiedä miltä tuntuu kuiskasin vienkö kotia naputteli konetta , se olisi mukavaa. Kun lähdettiinoli pimeää ajoin marketin parkkiin vähän sivuun Sari kuiskas panethan ja nosti hamettaan housut laukkuun penkki meni heti taakse että rymähti nousin Sarin eteen ja työnnyin heti sisään Sari halasi kuiskas olen raskaana ei tarvi varoa olin jo silloinkin miten minä näin haluan työnnä oli kokonaan syvällä Sari nosteli paitaansa ja antoi imeä nännejä sanoi pannaan nopeaan pane vain älä odota laskin monen päivän lastin sisään Sari huokasi ihana tunne kun tulet pukeuduttiin ja vein kotia.
Meni kolme viikkoa piti mennä toiseen toimistoon avuksi, sain Sarin mukaan oltiin aamulla paikalla tehtiin töitä oli jo ilta soitin esimiehelle pitää huommenna jatkaa, sanoi varaan huoneet käykää syömässä samaan laskuun. Syötiin ja nousistiin kerrokseen Sari sanoi eihän nukuta käveltiin käytävää sain oven auki Sari kääntyi kuiskas nyt ei ole kiirettä mutta vaatteet lensi heti pois. Kysyin Sarilta miksi oikein haluat minua aukasi kossupullon teki paukut ja sanoi nänin kerran kun kävin sun luona sulla oli harvinaisen iso kalu se jäi mieleen enkä voinut unohtaa nousin Sarin eteen Sari katsoi ja maisteli täsätä näin untakin ja imin ja imi laskeuduin eteen ja työnnyin sisään nyt Sari huudahteli oikeasti ei tarvinnut varoa laskutu lähennäs huokasi otat väkisin ja nosti jalat kuiskas pane nopeaan voi luoja kun olen täynnä älä odota yhtään kun laukesin riuhtoi ja kiljui panin käden suun eteen kiljui kovempaa kun nostin käden huokasi sinä tosissaan panit väkisin ja halasi myöhemmin oltiin kasi kertaa.
Kuulin myöhemmin oli eronnut miehestään ja sai tietää oli raskaana , palasivat uudelleen yhteen ja meidän pikapanot jäi ollaan hyviä ystäviä vieläkin vuosien päästä.
- Nautiskelija
Mulla on varsin tuore suhde menossa ja tuossa muutama päivä sitten oli tilanne, jossa miehen ajatukset seikkaili vähän ikävissä asioissa. Totesin "Harmi, ettei nyt ehditä harrastaan `rentoutusharjoituksia`..." Mies katsoi mua vihjailevasti tyyliin, joka sytytti ja kostutti saman tien. Vaatteet pois ja asiaan. Tilanne oli niin intensiivinen ja samalla kiire painoi päälle, joten sain kyllä lähes samantien, eikä miehelläkään kauaa kestänyt. Hyvin ehdittiin. Ja molemmille jäi hemmetin hyvä fiilis!
Aiemminkin olen joskus pikaisia harrastanut. Jotain pientä lisäjännitettä pikaisten onnistuminen kuitenkin edellyttää - kiire, kiinnijäämisen vaara tms. Jos vain ollaan ja ihmetellään arjen tylsyyttä, niin ei multa silloin mikään pikainen onnistu, mutta eipä siihen silloin ole syytäkään.- mies...
En ole mies mutta vastaan kuitenkin :D Tyttöystävän kanssa kun ei asuta yhdessä niin yleensä kun tulee tilanne että saa hetken olla kahestaan nii pikasesti vaatetta vähennetään sen verran ku tarttee ja esileikkiä sen verran että sisälle pääsee :) Jos ei rauhaa tule niin kyllä sitä on tähän päivään mennessä aina joku paikka löydetty missä hommat pikasesti hoidettu.
Kyllä se kun kaukosuhteessa näkee vain vkl nii hommat pakko hoitaa vaikka pikasesti jos ei muuten :) Itse en erityisemmin pikapanoista muuten perusta sillä ei siinä monesti kerkeä kovin paljo naatiskeleen ku jo tulee. Mutta kyllä se meillä on jopa niin että tyttö tekee aloittaan sen pikapanon suhteen :D
- kyllä
ja kovasti nautinkin. Meillä on tullut siitä ajoittain lähes päivittäinen ohjelmanumero. MIeheni osaa sen homman yhtä hyvin kuin silloinkin kun kyseessä on pidempi sessio. MIeheni on tosi viettelevä kiihoittavine katseineen ja jäntevine kehoineen. Saan aina orgasmin. Haluan aina pikapanon takaapäin. Tämä asento inspiroi fantasiamaailmaani, kun en näe upeaa miestäni, vaan vain kuvittelen kaiken sen, mikä oikeastikin on totta. Upea tunne. Sytyn aivan sekunnissa ja saan räjähtävän orgasmin lähes saman tien. Naisellahan on seksuaalisuus hyvin kokonaisvaltaista. Se ei asu vain jalkojen välissä. Suosittelen kaikille pareille pikapanon harjoittelua.
- tarkoita
sitä, että mies vain tulee ja survaisee munan naisen sisään ikäänkuin vasten naisen tahtoa ja halua seksileikkiin. Se on nimeltään raiskaus - joka on rikos. Pikapano on sitä että seksi hoidetaan hetken mielijohteesta "pois rasittamasta tärkeämpien tehtävien tieltä". Siihen tarvitaan kummankin osapuolen, ovat ne sitten mies-nainen tai mies-miespari, täysillä mukana olo ja suostumus ja "takuu" tulevasta nautinnosta. Eihän kukaan suostu seksiin vain toista osapuolta miellyttääkseen. Silloin siitä ei nauti kumpikaan osapuoli. Nainen nauttii sovitusta pikapanosta siinä kuin mieskin kunhan pelin henki on selvä ja molemmat tietävät mitä tahtovat ja mitä tekevät. Ja molemmat ottavat yhteisestä päätöksestä vastuuta myös toisen nauttimisesta ja tyydytyksestä.
- sdafasdfsf
No joo joo, kyllä kai tuon kaikki ymmärtää. Lähinnä minua ihmetyttää se miten se pikapano fyysisesti onnistuu kun naisen pillu ei ole koko aikaa kuitenkaan märkä. Kuivaan pilluun survominen kun sattuu molemmille. Meillä ainakin pitää naista lämmittää kauan ja hartaasti että pillu on niin märkä että kalun saa sisälle. Vai ovatko jotkut naiset sekunnissa märkää-tyyppiä??? Jos on, niin kateeksi käy. Mulla kun ei sellaista naista ole vielä vastaan tullut.
- Olga
sdafasdfsf kirjoitti:
No joo joo, kyllä kai tuon kaikki ymmärtää. Lähinnä minua ihmetyttää se miten se pikapano fyysisesti onnistuu kun naisen pillu ei ole koko aikaa kuitenkaan märkä. Kuivaan pilluun survominen kun sattuu molemmille. Meillä ainakin pitää naista lämmittää kauan ja hartaasti että pillu on niin märkä että kalun saa sisälle. Vai ovatko jotkut naiset sekunnissa märkää-tyyppiä??? Jos on, niin kateeksi käy. Mulla kun ei sellaista naista ole vielä vastaan tullut.
päivästä. Itse olen joskus märkänä jo ennen kuin ehdin edes ajatella koko seksiä, eli pillu on ilmeisesti perusmärkä. Joskus poikaystäväni on survonut sormet sisääni ja pillu on yllättäen ollutkin ihan märkä. Hän on tietenkin ihmetellyt, mitä olen ajatellut/puuhaillut, mutta itse tiedän, etten mitään. Pillun märkyys on myös minulle yllätys. Toisaalta taas joskus pillu kastuu hitaasti.
- Nautiskelija
sdafasdfsf kirjoitti:
On hetkiä ja tilanteita, joissa kostumiseen ei tarvitse aikaa. Kun ilmassa on riittävästi sähköä ja kiihkoa, niin jo pelkkä ajatus seksistä saa märäksi.
Toisinaan lämmittelyyn tarvitaan sitten enemmän aikaa.
Me naiset ollaan vähän monimutkaisia näissä asioissa - mutta tylsäähän elämä olisi jos kaikki sujuisi aina samalla tapaa.
Ihanaa, miten kevät saa aistit heräämään! - voi.....
Olga kirjoitti:
päivästä. Itse olen joskus märkänä jo ennen kuin ehdin edes ajatella koko seksiä, eli pillu on ilmeisesti perusmärkä. Joskus poikaystäväni on survonut sormet sisääni ja pillu on yllättäen ollutkin ihan märkä. Hän on tietenkin ihmetellyt, mitä olen ajatellut/puuhaillut, mutta itse tiedän, etten mitään. Pillun märkyys on myös minulle yllätys. Toisaalta taas joskus pillu kastuu hitaasti.
olla märkä vaikka nainen ei olisi kiihottunut. kiihottumiseen liittyy muitakin muutoksia värkeissä.
- mlukku
se, että minun tekee mieli. Pikapano on nimensä mukaisesti hetken mielijohteesta tehty nopea nusaisu.....ei sitä etukäteen suunnitella...eikä siinä ole suurta merkitystä, onko nainen liukas vai kuiva....siihen riittää pieni sylkytippa eli kullin uitto naisen suussa. Tuossa kun päiväsaikaan yllättäen käväisen kotosalla, niin vasta siinä eteisessä ratkaisen, että teenkö sen pikapanon. Jos sattuu haluttamaan, niin sitten ensin vähän kunnon otetta tisseistä, sitten mulkku esiin ja kehoitus pieneen suihinottoon, sitten vaan naisen perse pystyyn ja sisään....siinä se on............ja tapahtuu melkein päivittäin.
- Emmanuele
mlukku kirjoitti:
se, että minun tekee mieli. Pikapano on nimensä mukaisesti hetken mielijohteesta tehty nopea nusaisu.....ei sitä etukäteen suunnitella...eikä siinä ole suurta merkitystä, onko nainen liukas vai kuiva....siihen riittää pieni sylkytippa eli kullin uitto naisen suussa. Tuossa kun päiväsaikaan yllättäen käväisen kotosalla, niin vasta siinä eteisessä ratkaisen, että teenkö sen pikapanon. Jos sattuu haluttamaan, niin sitten ensin vähän kunnon otetta tisseistä, sitten mulkku esiin ja kehoitus pieneen suihinottoon, sitten vaan naisen perse pystyyn ja sisään....siinä se on............ja tapahtuu melkein päivittäin.
kuka haluaa, heheh...
- mlukku
Emmanuele kirjoitti:
kuka haluaa, heheh...
saanut pikapanoa ?? Jos näin on, silloin syy on aina naisessa. Hengitys haisee tai on ruma naama tai jotenkin muuten vastenmielinen. Kiihottava nainen saa aina miehessa aikaiseksi naimisen himon ja halun....ja sitten ei muuta kuin sen tyydyttäminen,,,,maistuu paljon paremmalta kuin sellainen koko illan valmisteltu ja suunniteltu nainti.
- Emmanuele
mlukku kirjoitti:
saanut pikapanoa ?? Jos näin on, silloin syy on aina naisessa. Hengitys haisee tai on ruma naama tai jotenkin muuten vastenmielinen. Kiihottava nainen saa aina miehessa aikaiseksi naimisen himon ja halun....ja sitten ei muuta kuin sen tyydyttäminen,,,,maistuu paljon paremmalta kuin sellainen koko illan valmisteltu ja suunniteltu nainti.
varmasti jos haluaisin... ja jos mun hengitys haisisi niin eiköhän äijä mieluummin haluis panna pikaseen kun olla lähikontaktissa tuntikausia.
Mä tykkään leikkiä pitkään ja hartaasti. Ja monta kertaa. Eihän sitä tartte suunnitella eikä valmistella. No joo, sa hampaitten harjaus on ihan hyvä tapa...
- korvike
jos ei jostakin syystä pysty pitkiin "sessioihin" (kaksiossa vanha anoppi kylässä tai itse kyläilee jossakin ahtaissa tiloissa jonkun kotona, mökillä yms.)Tai nopea seksin/lähikontaktin tarve jommalla kummalla ja mahdotn paikka. Onhan niitä tilanteita, jolloin ei malta odottaa sitä "sessioaikaa", (koska "yhteiseen aikaan" voi todellakin mennä vaikka viikko).. Joskus pikapanossa tulee orkku ja joskus ei, mutta entä sitten, ei se orkku aina tule "session" aikanakaan, ainakaan minulta. Sitäpaitsi parisuhteeseen ja rakkauteen kuuluu myös toisen huomioiminen, eikä aina ja jokapaikassa vain oman hyvän tavoittelu. Ja pikaseksissä ei "survaista" kankea sisään, se vain sovitetaan sisään kiihkeästi ja mahdollisimman pikaisesti ja huomaamattomasti jossakin sivussa, nurkassa, vaatekaapissa, kuistilla tai monessa muussa paikassa. Siinä saa purettua myös henkistä painetta, ettei tule liian pitkä väli kosketaa toisiaan "läheltä". Siis on se joskus miehen miellyttämistä ja joskus naisen miellyttämistä, mutta hurmaavan spontaania se jokatapauksessa on. t: nainen 50v.
- Anonyymi
Aika hyvin purit tuon asian naisen näkökulmasta. Usein voi olla vaan kaamean polttava tarve saada purettua paineet. Vaimo, etenkin nuorempana ymmärsi tämän tarpeen ja antoi mitä ihmeellisimmissä paikoissa, kun vaan hetki oli sopiva. Tilanteet saattoi olla vaikka kesälomalla mökillä kylässä jossa paljon porukkaa, mutta ei intimiteettiä ja mennään vähän käymään "ruokalevolla". Ei sinne kuivana tarvi mennä. Hetki voi olla molemmille niin kiihottava, että hänkin pamahtaa hetkessä märäksi. Henkinen yhteys on asiassa vuosien saatossa kehittunyt tasolle, että.tietää, milloin hän vaan "antaa persettä paineen poistoon " asento, rytmi ja tähti on sellainen, että hän ei tarvitse välttämättä saada itse, vaan haluaa vain tyydyttää minut. Puolestani minulla on keinoja saada antaa hänelle nopeastikin orgasmi suullisella ja sormellisella hoidolla. Se voi olla vaikka aamulla ennen töihin lähtöä. Kysynkin monesti häneltä, jos aamulla on vähän aikaa ennen kellon soittoa, että haluatko saada orgasmin. Silloin keskitun koko hommassa vain hänen laukeamiseen. Usein saan myös itsekin hoidettua itseni lopussa. Siihen ei enää paljoa tarvi sitten..
Miehenä tiedän, että tarvitsen säännöllistä purkautumista ja tiedän sen, että tarvitsen sitä meillä enemmän kuin vaimo. Aina hyvälle pitkälle seksille ei ole aikaa, mutta edes se, että toinen antaa tulla sisälle lyhyemmänkin kaavan mukaan lujittaa parisuhdetta. Mikä vaiva on pyllistää miehelle ja ottaa lastit sinne minne ne kuuluukin, tietäen että aina halutessaan saaa siitä vastapalvelusta.
Sitten kun on aikaa ja rauhallista vaikka viikonloppuna, voi viipyillä ja leikkiä paljon pidempään. Se on eri asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin purit tuon asian naisen näkökulmasta. Usein voi olla vaan kaamean polttava tarve saada purettua paineet. Vaimo, etenkin nuorempana ymmärsi tämän tarpeen ja antoi mitä ihmeellisimmissä paikoissa, kun vaan hetki oli sopiva. Tilanteet saattoi olla vaikka kesälomalla mökillä kylässä jossa paljon porukkaa, mutta ei intimiteettiä ja mennään vähän käymään "ruokalevolla". Ei sinne kuivana tarvi mennä. Hetki voi olla molemmille niin kiihottava, että hänkin pamahtaa hetkessä märäksi. Henkinen yhteys on asiassa vuosien saatossa kehittunyt tasolle, että.tietää, milloin hän vaan "antaa persettä paineen poistoon " asento, rytmi ja tähti on sellainen, että hän ei tarvitse välttämättä saada itse, vaan haluaa vain tyydyttää minut. Puolestani minulla on keinoja saada antaa hänelle nopeastikin orgasmi suullisella ja sormellisella hoidolla. Se voi olla vaikka aamulla ennen töihin lähtöä. Kysynkin monesti häneltä, jos aamulla on vähän aikaa ennen kellon soittoa, että haluatko saada orgasmin. Silloin keskitun koko hommassa vain hänen laukeamiseen. Usein saan myös itsekin hoidettua itseni lopussa. Siihen ei enää paljoa tarvi sitten..
Miehenä tiedän, että tarvitsen säännöllistä purkautumista ja tiedän sen, että tarvitsen sitä meillä enemmän kuin vaimo. Aina hyvälle pitkälle seksille ei ole aikaa, mutta edes se, että toinen antaa tulla sisälle lyhyemmänkin kaavan mukaan lujittaa parisuhdetta. Mikä vaiva on pyllistää miehelle ja ottaa lastit sinne minne ne kuuluukin, tietäen että aina halutessaan saaa siitä vastapalvelusta.
Sitten kun on aikaa ja rauhallista vaikka viikonloppuna, voi viipyillä ja leikkiä paljon pidempään. Se on eri asia.Vain viitisentoista vuotta mietit asiaa ja sitten alkoi valo kirkastua.
- panot
maistuu makealla jos ne vielä tehdään puun takana naapurin ukon kurkistellessa.:)
- Anonyymi
No enpä nyt tiedä teistä minä kun panen niin kyllä siinä nainen orkut jos toisetkin saa
- Anonyymi
Tarkaanpa mietit. Kirjoitusvuodelta 2007 ja nyt kokeilit - vai oletko jo kyllin vanha?
- Anonyymi
Kyllähän tuo sellaisten ihmisten kesken voi toimia joilla on vakituinen suhde. Ns extemporee voi oikeasti olla tod mahdoton! Itselläni on tälläinen kokemus jossa tutustuin uuteen ihmiseen maanantaina ja keskiviikkona juttelimme kahden kesken ja perjantaina sain kutsun hänen kotiinsa. Hän alkoi heti illalla juttelemaan ”aiheesta” mutta vastasi pyyntööni kielteisesti. No, se mitä myöhemmin illalla tapahtui niin tapahtui jne. Seuraavana päivänä hän tunnusti kyllä olleensa valmis suoraan actioniin, mutta asiaan tuli mutka ja hän ei pystynyt vastaamaan oman tahtonsa mukaan kysymykseeni! Mutta onhan näitäkin naisia jotka haluaa olla vain kavereita vaikka ”aiheista” puhutaan aika suoraan! Mielestäni se on hienoa jos saa ja pystyy pitämään sellaisen ihmisen jonka kanssa pystyy puhumaan! Tuo ihminen josta kerroin on ollut jo pitkään 2m roudan alla!
- Anonyymi
Kerran otettiin pikapanot hississä,joka kulki jyrkkää rinnettä pitkin yläkaupungista alakaupunkiin. Hissi liikkui hitaasti, muttei siinä montaa minuuttia mennyt. Sen nopeampaa en ole saanut aikaiseksi.
- Anonyymi
Kunnioita naisen toiveita
- Anonyymi
Olen ollut aika läheisesti naapurin muijan kanssa, jos vain menen ja nostan hametta antaa naida heti jos mies ei ole lähellä, kertoo että haluttaa monesti heti kun näkee että tulen kylään. Antaa pirtissä vaikka miehensä kävelee ulkona nostaa vaan housunsa ylös ja antaa spermat olla sisässä. Rinnat sillä on kookkaat jos hieraisen niitä lyö käden pois on sanonut että silloin pitää myös naida.
- Anonyymi
Niinä harvoina hetkinä milloin se onnistuu että ei jää kiinni, annan nuoren sukulaispojan naida, että tekee hyvää kun tulee ja survasee pilluun tulee huoramainen olo annan tykittää miten haluaa ja sitä sperman määrää sitä tulee.
Vaikka en aina saa orgasmia se jälki tunne annoin pillua saa tuntumaan hyvältä ja olempa ukolle valmiina illalla kun se kiima kestää joskus pitkään.- Anonyymi
Minun vävyni on tosi himokas ja irstas oikea panomies.
Ei mikään ole kiihottavampaa, kun vävy tule taakse, ottaa tissit käsiin ja alkaa kouria kiihkoissaan. Hokee kuinka mahtavat tissit anopilla on, haluaako anoppi vävyn kullia sisälle taas.
Painaa etukenoon pöydälle, hame ylös, pikkarit alas ja kulli sisään kerralla juureen asti.
Kädet kourii pakaroita ja kulli hakkaa voimalla sisään ja ulos.
Kyllä ainakin minä saan ja joka kerta, vaikka ei kauaa kestä, kun roiskii sisälle. Ukon kanssa en saa kertaakaan vaikka kuinka pitkään jyystää tai nuolee.
Vävyn kanssa pikapanossa joka kerta aivan mahtavat orgasmit.
- Anonyymi
Pöö
- Anonyymi
Olin mieheni kanssa ravintolassa paikalla oli hyvä orkesteri porukkaa oli liiankin paljon. Sain tansiia paljon muidenkin kanssa. Sama mies haki usein tansssi hyvin ja annoin tanssittaa lähellä tunsin vartalon kivasti, kun tunsin kalun lantiolla nostin päätä mies pyysi anteeksi kuiskas olen niin seksikäs ja ei ole saanut naista kuukausiin.
annoin pitää lähellä tunsin ihanasti kuinka hieroo rintaa painoin lantiota kovemmin, tanssin loputtua sanoin vie tiskin päähän mene vessaan. Mies seurasi vessaan ovet oli lukossa seisottiin siiinä mies hymyili ja avasi inva vessan ja veti sisään. Suuteli heti olin lavuaaria vasten kädet hieroi rintoja nännit oli jo ollut pystyssä pitkään, mies nosti hameen helmoja kuiskasin ei täällä voi hame oli ylhäällä ja housut laski katsoin vankkaa kalua se meni heti sisään mies kuiskas sinä haluat tunnen sen.
Pitää myöntää olin tosi märkä vieras kyrpä takoo lavuaaria vasten ääniä kuuluu oven takaa halusin hulluna sisään mies pani rajusti tunsin kuinka kova kalu hieroo seinämiä olin tulossa kun laukesi ruiski sisään pitkiä mällejä. Nosti housut sanoin vaimo odottaa. Avasi oven, melkein heti poika tuli sisään kun nostelin housuja laittoi oven lukkoon, avasi housun kalu seisoi kovana pyyhin pikku housuilla pillua ja näytin tule, poika pani ja yritti suudella kalulalle se lisäsi kiihkoa olla huorana tulin melkein heti jäykkä kova kalu työntyi tasaisesti sisään kuiskas saako sisään rutistin poikaa saa ja pitää nyt tuli voimalla spermaa lensi vakuuttavasti.
Sanoin pese sinä ensin, poika istui pytyllä ja suihkutteli sanoi jään varmaan kiinni tyttö odottaa ylhäällä, rauhoittelin et jää pane heti kotona älä päästä imemään ensin.
Menin yläkertaan ja löysin mieheni tansittiin ja sitten kotia. - Anonyymi
Vaiks mies olenkin ni vastaan silti kysymykseesi en moisista nauti mu toisinaan joutunu noitakin naisen toiveesta harrastaan kun ovat erheellisesti luulleet että olen samanlainen kuin useimmat miehet että mut pystyy pitään sillä kun tarpeeksi usein pillua antaa
- Anonyymi
Kyllä entinen muijan itahtoi pikapanoja jasillon ol iaina märkää,kerrankin piti lähteä sen luotanii nsitä alko panettaa ei muuta kun sänkyyn vaan ja siemenet sisälle ja sitten kotiin ja hyvää teki molemmille.
Nykyisen vaimoni kanssa ihan alussa kun e ivielä yhdessä asuttu pantiin muutamia kertoja luonnossa ja autossa ja parikertaa veskissäkin,kun panetti niin pakkohan se oli.
Nykynen oli sellai nuorenaettä pöksyt meni märäksi kun vähääkin jotian teki tai kerto,ei tarttenu kun haaraa pikkasen hieroa niin oli pöksyt märät läpi ja kesällä ku nhame niin pöksyt otin monesti pos jo heti ku nautoon mentiin tai jossain muualla oltiin.
- Anonyymi
Orkun tuurilla kai saattavat jopa saada harvemmin kai edes sitä nautintoa niistä ei kuulemma nainen saa monet harrastaa niitä siksi ettei ukko vieraissa juoksis mu eipä taida estää sitäkään mu kukin tyylillään ja tyylilleen edes uskollisena
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838