Jouduin maalauttaan takaoven josta tuli hiukan vaaleampi, niin vähän etten kehdannut marista maalarille siittä, väri on harmaansininen metalli.
Miten on ajan kans miten se muuttuu? joku sanoi että tuo tummuu just kohalleen ajan myötä, itse olen aina luullut että ne vaalenee vanhenmiten, ainakin punaiset värit.
Automaalarit hoi
8
2159
Vastaukset
Ovat nuo värisävy ongelmat vastata täällä netissä.
Pitäisi ensinnäkin tietää kuinka iso vaurio ovessasi on ollut ja joissakin vaaleissa metalli väreissä jo pelkkä lakka saattaa muuttaa värisävyä.
Korjaamotakuussa on maininta että pieni värisävy heitto varsinkin efekti väreissä on sallittu, mutta kuka määrittelee sen mikä on vähäinen sävy heitto.
Yleensä maalaamot ( varsinkaan pienemmät )eivät lähde riitelemään asiakkaan kanssa vaan korjaavat vikansa. Monessa tapauksessa silloinkin kun ei tarvitsisi, ihan vain maineensa takia.
Tiedä, oliko tämä nyt vastaus mihinkään,mutta jotain kuitenkin.- juujuu
Maalattu kohta on luultavasti aivan oikean värinen. Ongelma on tummunut auto. Sitä voit yrittää korjata esim. hiovilla vahoilla, jotka palauttavat kuluneen maalipinnan alkuperäisen loiston.
- no sitten
unohda tuo edellinen.
- ei edes
no sitten kirjoitti:
unohda tuo edellinen.
ole juuri oikean väristä sävyä, jolla voisi oven maalata välistä, useissa tapauksissa "huomaamattoman" korjauksen saa vain ja ainoastaan ku häivyttää viereiset kappaleet, esim toinen ovi ja lokasuoja, jolloin "sauma" kohtien lähelle ruiskutetaan hivenen väriä ja sitten lakataan kaikki kolme osaa....joten rohkeasti vain reklamoimaan asiasta, ei saisi ihan heti huomata värieroa, varsinkaan kun kyse on ovesta
- yks vaa
Metallivärit ei haalistu eikä tummene ajankaan kanssa koska niissä on lakka päällä väri ero voi johtua pohjan väristä tai maalaustekniikasta tai sitten sävy on yksinkertaisesti väärä
- on...
...todennäköisesti siinä että autosi on likainen. Se ei todellakaan pysy puhtaana pelkällä kone- tai käsinpesulla kuten ihmiset siellä Suomessa tuntuvat kuvittelevan ja autot ovat sitten sen näköisiä. Kuinka monta kertaa olet käynyt auton maalipinnan läpi clay barilla? Jos vastaus on ettet kertaakaan niin autosi maalipinta on takuuvarmasti paskainen ja pinttynyt.
- ole ihan
noinkaan, kyllä niissä metalliväreissä on myös punaista jne jotka haalistuu, ei se lakka sitä värin muuttumista estä. Huomaa monesti autoja joissa on ollut tarrat jne kyljessä vuosia, vaikka on metallihohtoväri. Hopeisiin sävyihin tulee sävyeroa jo pelkästään siitä että ohennin on liian nopeaa, tai se että ruiskutuspaineet on väärät jne jne. Mutta ei siin selitykset auta, osaavan maalarin pitää saada ovi samanväriseksi, häivytyksillä värin näyttämään tismalleen samalta vaikka se sävy hivenen heittäisikin.
- ruosteiset kivenhakkaamat
ole ihan kirjoitti:
noinkaan, kyllä niissä metalliväreissä on myös punaista jne jotka haalistuu, ei se lakka sitä värin muuttumista estä. Huomaa monesti autoja joissa on ollut tarrat jne kyljessä vuosia, vaikka on metallihohtoväri. Hopeisiin sävyihin tulee sävyeroa jo pelkästään siitä että ohennin on liian nopeaa, tai se että ruiskutuspaineet on väärät jne jne. Mutta ei siin selitykset auta, osaavan maalarin pitää saada ovi samanväriseksi, häivytyksillä värin näyttämään tismalleen samalta vaikka se sävy hivenen heittäisikin.
miten ne tulisi hioa ja maalata ettei se uusi maali korkkaa heti? kotikonstein , metalli väri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973