kiinnostaisi...tietääkö kukaan mistä voi ostaa noita laavakiviä?
kuumakivihieronta
4
1647
Vastaukset
- löytyy:
www.rosagraf.fi
- luin jostakin
kotimaisista (suomalaisista) kuumakivistä, en kuitenkaan googlettamalla sellaisia löytänyt, onko kellään tietoa??
- Anonyymi
Olin Tampereella hieronnassa ja nyt oli mukavan tasainen lämpö ja nyt ei iho meinannut palaa. Jotenkin tuo lämpö vaan saa lihakset rennommaksi nopeemmin. Tällä hierojalla oli tommonen uus laite käytössä
https://selanne.fi/kuumakivihieronta/
en sitten tiedä onko näitä missä myynnissä. Ei kai ole laavakiveä vaan jotain suomalaista sanoi olevan.- Anonyymi
Oliko tuossa siis kokoajan sähköjohto seinässä, kun sait hierontaa?
Ei kuulosta kivalta, vaikka muutoin ihan näppärän oloinen ja varmasti keventää myös hierojan päivää.
Tuntuisi silti, että peristeisillä kivillä on jotenkin läsnäolevampi kosketus kuin sähköjohdolla ja kahvalla varustetulla laitteella käsitellessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808