miks sailor moon tulee ruotsiksi? onko jollain vastaus? miksi se ei voi tulla japaniks? tietääkö kukaan, että jatkuuko sailor moon tän R-kauden jälkeen? toivottavasti, koska olen pahasti koukussa sailor mooniin!
miksi sailor moon ruotsiksi??
7
481
Vastaukset
- manna
mä en tiedä paljo mitään siis siitä, että koska se loppuu, mutta toivon vain, että me kaikki fanit saadaan nähdä kaikki 200 jaksoa :)
- Unkkis
SubTV (tai siis Alma Media) hankki Sailor Moonin ruotsista siksi, että jaksot oli kaikkein halvin ostaa sieltä.
Ja suomen kaupalliset TV-kanavat (MTV3, Nelonen) ovat köyhiä, kuten tiedätte :P
Valitettavaa on, että Sailoria ei ole aikanaan hankittu Ruotsiin kuin 2 kautta (noin 80 jaksoa), joten emme luultavasti tule näkemään jaksoja kuin R-kauden loppuun saakka.
Olisi kyllä tottavie hienoa nähdä Sailor Moon SS ja Sailor Stars (4. ja 5. kausi).
Muutaman jakson olen niitä netistä imuuttanut, ja "wau"! - sailor venus
Unkkis kirjoitti:
SubTV (tai siis Alma Media) hankki Sailor Moonin ruotsista siksi, että jaksot oli kaikkein halvin ostaa sieltä.
Ja suomen kaupalliset TV-kanavat (MTV3, Nelonen) ovat köyhiä, kuten tiedätte :P
Valitettavaa on, että Sailoria ei ole aikanaan hankittu Ruotsiin kuin 2 kautta (noin 80 jaksoa), joten emme luultavasti tule näkemään jaksoja kuin R-kauden loppuun saakka.
Olisi kyllä tottavie hienoa nähdä Sailor Moon SS ja Sailor Stars (4. ja 5. kausi).
Muutaman jakson olen niitä netistä imuuttanut, ja "wau"!kiitos, kun kerroit ton! mutta voiko siihen vaikuttaa mitenkään?? siis,että me ja kaikki muut fanit tekis jotain, että se tulis kaikki 200 jaksoa?
- Taichi
Oon vissiin vähän omituinen, mutta niiden muutaman japaninkiälisen jakson perusteella mun mielestä on kivempi kuulla Annien ja muiden puhuvan ruotsia :) Kaikki ne fraasit niinku "hej, lilla stumpa" tai "jag ska straffa dig, i månens namn!" kuulostaa jo niin ihanilta :) :) Ja syy on kai se, ettei Subilla ole japaninkielisiä kääntäjiä.
PS: Sailor V on eeehdottomasti mun suosikkiseilori :)- sailor venus
kyllä siihen on tottunut jo pikku hiljaa...
mutta olis kiva jos tulis loputkin kaudet tulis(vaikka japaniks...)ja kyllähän siinä oppii vähän puhumaan ruotsia :) vaikka se on aika tylsä kieli
- animehullu
ite oon myös kauhee sailor moon hullu,ja tuli melkeen itku ku en nähny sailor moon r-kauden ekaa jaksoa...no se duppaus siis.varmaan ruotsista on paljon halvempaa tilata toi sailor moon ku japanista asti,eikä suomentajallakaan oo ollu nii vaikeeta kääntää...
- sailor venus
..se yhtään varmaa,että jatkuuko se vielä? multa kyllä pääsee itku jos se ei jatku ja olen kuullut netistä että sailor moon jäis tauolle... onko totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797