Nää mun muistit toimii vissiin liian hitaasti, niin miten voi nintä nopeuttaa.
http://img102.imageshack.us/img102/8990/nimetnra8.jpg
2 X 512 megan muistit ovat PC2-4200 eli DDR2 533MHz ja 1 X 1 gigan muisti on PC2-5300 eli DDR2 667MHz
muistit toimii vissiin liian hitaasti
11
827
Vastaukset
Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.
DDR (Double Data Rate) saa markkinahiiret uskottelemaan ostajille, että ne muistit olisivat oikeasti tuplasti kovemmilla taajuksilla käyviä kuin ne oikeasti ovat.
Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.- minä vaan
no toimiko toi linkki sulla?
Muistit toimii 266 MHz nopeudella minä vaan kirjoitti:
no toimiko toi linkki sulla?
Muistit toimii 266 MHz nopeudellaEnsimmäinen linkki toimi ihan OK, toinen ei.
Se 266 MHz on ihan oikein.- minä vaan
Kollimaattori kirjoitti:
Ensimmäinen linkki toimi ihan OK, toinen ei.
Se 266 MHz on ihan oikein.miten se noin hitaasti, kun 1GB:n muisti on 677 MHz ja 512 MB:n muistit ovat 533 MHz.
- 7878
minä vaan kirjoitti:
miten se noin hitaasti, kun 1GB:n muisti on 677 MHz ja 512 MB:n muistit ovat 533 MHz.
hitaamman mukaan.
533/2 = 367 - 6554
7878 kirjoitti:
hitaamman mukaan.
533/2 = 367267 pyöristettynä.
- minä vaan
6554 kirjoitti:
267 pyöristettynä.
eihän mulla ole edes 266 muistia (vaan 2 X 533 ja 1 X 677)
minä vaan kirjoitti:
eihän mulla ole edes 266 muistia (vaan 2 X 533 ja 1 X 677)
Tässä uudestaan toisellekin aivopuoliskolle:
''Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.
DDR (Double Data Rate) saa markkinahiiret uskottelemaan ostajille, että ne muistit olisivat oikeasti tuplasti kovemmilla taajuksilla käyviä kuin ne oikeasti ovat.
Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.''
En minä ihan randomina näitä tekstejä näpyttele, on niissä joskus asiaakin. Kannattaa ne lukea, jos ei tiedä ennestään aiheesta yhtään mitään. ;)- Preerian McLammas
Kollimaattori kirjoitti:
Tässä uudestaan toisellekin aivopuoliskolle:
''Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.
Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.''
En minä ihan randomina näitä tekstejä näpyttele, on niissä joskus asiaakin. Kannattaa ne lukea, jos ei tiedä ennestään aiheesta yhtään mitään. ;)erityisen hauskasti sanottu...
- Daword
muitit toimii aina hitaimma nmukaan
esim:
3kpl 1000mhz muistia ja 1kpl 400mhz niin kaikki 4 toitii silloin 400mhz taajuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010