muistit toimii vissiin liian hitaasti

minä vaan

Nää mun muistit toimii vissiin liian hitaasti, niin miten voi nintä nopeuttaa.

http://img102.imageshack.us/img102/8990/nimetnra8.jpg

2 X 512 megan muistit ovat PC2-4200 eli DDR2 533MHz ja 1 X 1 gigan muisti on PC2-5300 eli DDR2 667MHz

11

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.

DDR (Double Data Rate) saa markkinahiiret uskottelemaan ostajille, että ne muistit olisivat oikeasti tuplasti kovemmilla taajuksilla käyviä kuin ne oikeasti ovat.

Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.

• minä vaan

no toimiko toi linkki sulla?

Muistit toimii 266 MHz nopeudella

• minä vaan kirjoitti:

no toimiko toi linkki sulla?

Muistit toimii 266 MHz nopeudella

Ensimmäinen linkki toimi ihan OK, toinen ei.

Se 266 MHz on ihan oikein.

• minä vaan
        Kollimaattori kirjoitti:

Ensimmäinen linkki toimi ihan OK, toinen ei.

Se 266 MHz on ihan oikein.

miten se noin hitaasti, kun 1GB:n muisti on 677 MHz ja 512 MB:n muistit ovat 533 MHz.

• 7878
        minä vaan kirjoitti:

miten se noin hitaasti, kun 1GB:n muisti on 677 MHz ja 512 MB:n muistit ovat 533 MHz.

hitaamman mukaan.
        533/2 = 367

• 6554
        7878 kirjoitti:

hitaamman mukaan.
        533/2 = 367

267 pyöristettynä.

• minä vaan
        6554 kirjoitti:

267 pyöristettynä.

eihän mulla ole edes 266 muistia (vaan 2 X 533 ja 1 X 677)

• minä vaan kirjoitti:

eihän mulla ole edes 266 muistia (vaan 2 X 533 ja 1 X 677)

Tässä uudestaan toisellekin aivopuoliskolle:

''Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.

DDR (Double Data Rate) saa markkinahiiret uskottelemaan ostajille, että ne muistit olisivat oikeasti tuplasti kovemmilla taajuksilla käyviä kuin ne oikeasti ovat.

Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.''

En minä ihan randomina näitä tekstejä näpyttele, on niissä joskus asiaakin. Kannattaa ne lukea, jos ei tiedä ennestään aiheesta yhtään mitään. ;)

• Preerian McLammas
        Kollimaattori kirjoitti:

Tässä uudestaan toisellekin aivopuoliskolle:

''Ihan oikein ovat, toimien hitaimman muistimoduulin mukaan.

Nämä kaupustelijat saavat paljon mielipahaa ja hämmennystä aikaan, niinkuin nyt taas nähtiin.''

En minä ihan randomina näitä tekstejä näpyttele, on niissä joskus asiaakin. Kannattaa ne lukea, jos ei tiedä ennestään aiheesta yhtään mitään. ;)

erityisen hauskasti sanottu...

• Daword

muitit toimii aina hitaimma nmukaan

esim:

3kpl 1000mhz muistia ja 1kpl 400mhz niin kaikki 4 toitii silloin 400mhz taajuudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3040
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1727
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1597
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1417
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1411
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1169
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1077
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      339
      930
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      267
      909
    Aihe