Hei!
Onko jollakulla tietoa HIspanian hotelleista Torreviejassa, se pursisatamassa oleva ja sitten Cuba jotain...
Matkatoimisto tietty vain kehuu, mutta mitä sanoo kansa?
Hispanian hotellit?
6
2398
Vastaukset
- manner espanjalainen
Hola!!!
Varaa itte netistä hotelli ni saat varmasti paljon halvemmalla..www.marsans.es,www.bookings.com tai www.muchoviaje.es laitat hakuseen torrevieja ja johan löytyy hotellei..ps. Guardamar de la Segura on myös hyvä kohde, aivan Torreviejan kyljessä hieman pienempi mutta rannat huomattavasti paremmat!!!- pakko päästä sinne
Halpoja lentoja vaan ei löydy, kun ei jaksa Ryanairilla rytyyttää ja yöpyä välillä. Mutta, mikä estää ottamasta hispanialta lentoja ja varaamalla ite hotellin, netin mukaan, vaikka ottaisi heidän hotellin, säästää melkein 200 euroa.
Pahus kun ei Air Finland olekaan mikään halpayhtiö, 1400 euroa lennot Alicanteen, kiskontaa. - zanahoria
pakko päästä sinne kirjoitti:
Halpoja lentoja vaan ei löydy, kun ei jaksa Ryanairilla rytyyttää ja yöpyä välillä. Mutta, mikä estää ottamasta hispanialta lentoja ja varaamalla ite hotellin, netin mukaan, vaikka ottaisi heidän hotellin, säästää melkein 200 euroa.
Pahus kun ei Air Finland olekaan mikään halpayhtiö, 1400 euroa lennot Alicanteen, kiskontaa.Katsohan lentoja www.airfinland.fi
Monelleko hengelle tuo hinta 1400 e on? Itse maksan 149 e / meno huhtikuun lopulla Alicanteen...
Katso asuntoja www.elsamar.com tai www.remecainvest.com. Kannattaa mieluummin yöpyä huoneistossa, niissä mahdollisuus laittaa ruokaa ja ovat paljon isompia kuin hotellihuoneet. Kun asuin Torreviejassa niin tätini kävi siellä ja majoittui Hotel Madridissa ja olipas huone pieni. Ei edes jääkaappia ja mieluummin olisin ottanut huoneiston hänellekin vuokralle. - välimerelle
zanahoria kirjoitti:
Katsohan lentoja www.airfinland.fi
Monelleko hengelle tuo hinta 1400 e on? Itse maksan 149 e / meno huhtikuun lopulla Alicanteen...
Katso asuntoja www.elsamar.com tai www.remecainvest.com. Kannattaa mieluummin yöpyä huoneistossa, niissä mahdollisuus laittaa ruokaa ja ovat paljon isompia kuin hotellihuoneet. Kun asuin Torreviejassa niin tätini kävi siellä ja majoittui Hotel Madridissa ja olipas huone pieni. Ei edes jääkaappia ja mieluummin olisin ottanut huoneiston hänellekin vuokralle.Kääk, matka on tietenkin useammalle eli neljälle. Ryanairilla pääsisi Murciaan vähän päälle satku/nuppi, mutta ei jaksa yöpyillä saksassa.
Matka-ajankohta on vasta kesällä, mutta kyttäilen tarjouksia. - lennot halvalla
välimerelle kirjoitti:
Kääk, matka on tietenkin useammalle eli neljälle. Ryanairilla pääsisi Murciaan vähän päälle satku/nuppi, mutta ei jaksa yöpyillä saksassa.
Matka-ajankohta on vasta kesällä, mutta kyttäilen tarjouksia.Hola!!
Kattele www.clickair.com netistä lennot Barcelonaan ja sieltä sit www.spanair.com Alicanteen lento Barcelona-Alicante parhaillaan 7e per suunta/pax!!! Saat varmast halvemmal..Hotelli Madrid Torreviejas tosi ok olen siellä itse yöpyny ja ruokapaikoissa valinan varaa..ei kannata ruveta lomalla itte pottuja keittelee...Hauskaa lomaa Costa Blancalla!! Kato viel www.bookings.com Guardamar del Segura Hotelli Eden Mar tosi yees ja halpa!!! - himireissaaja
Suosittelin jo toiseen keskusteluun tätä varaamoa, koska on kyllä osoittautunut kaikkein edullisimmaksi hintalaatusuhteeltaan.
http://www.sebuscahotel.es/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583949Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373500Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193268Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802420
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231850- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195