Hispanian hotellit?

m.kuumeinen

Hei!
Onko jollakulla tietoa HIspanian hotelleista Torreviejassa, se pursisatamassa oleva ja sitten Cuba jotain...

Matkatoimisto tietty vain kehuu, mutta mitä sanoo kansa?

6

2428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manner espanjalainen

Hola!!!
      Varaa itte netistä hotelli ni saat varmasti paljon halvemmalla..www.marsans.es,www.bookings.com tai www.muchoviaje.es laitat hakuseen torrevieja ja johan löytyy hotellei..ps. Guardamar de la Segura on myös hyvä kohde, aivan Torreviejan kyljessä hieman pienempi mutta rannat huomattavasti paremmat!!!

• pakko päästä sinne

Halpoja lentoja vaan ei löydy, kun ei jaksa Ryanairilla rytyyttää ja yöpyä välillä. Mutta, mikä estää ottamasta hispanialta lentoja ja varaamalla ite hotellin, netin mukaan, vaikka ottaisi heidän hotellin, säästää melkein 200 euroa.

Pahus kun ei Air Finland olekaan mikään halpayhtiö, 1400 euroa lennot Alicanteen, kiskontaa.

• zanahoria
        pakko päästä sinne kirjoitti:

Halpoja lentoja vaan ei löydy, kun ei jaksa Ryanairilla rytyyttää ja yöpyä välillä. Mutta, mikä estää ottamasta hispanialta lentoja ja varaamalla ite hotellin, netin mukaan, vaikka ottaisi heidän hotellin, säästää melkein 200 euroa.

Pahus kun ei Air Finland olekaan mikään halpayhtiö, 1400 euroa lennot Alicanteen, kiskontaa.

Katsohan lentoja www.airfinland.fi
        Monelleko hengelle tuo hinta 1400 e on? Itse maksan 149 e / meno huhtikuun lopulla Alicanteen...
        Katso asuntoja www.elsamar.com tai www.remecainvest.com. Kannattaa mieluummin yöpyä huoneistossa, niissä mahdollisuus laittaa ruokaa ja ovat paljon isompia kuin hotellihuoneet. Kun asuin Torreviejassa niin tätini kävi siellä ja majoittui Hotel Madridissa ja olipas huone pieni. Ei edes jääkaappia ja mieluummin olisin ottanut huoneiston hänellekin vuokralle.

• välimerelle
        zanahoria kirjoitti:

Katsohan lentoja www.airfinland.fi
        Monelleko hengelle tuo hinta 1400 e on? Itse maksan 149 e / meno huhtikuun lopulla Alicanteen...
        Katso asuntoja www.elsamar.com tai www.remecainvest.com. Kannattaa mieluummin yöpyä huoneistossa, niissä mahdollisuus laittaa ruokaa ja ovat paljon isompia kuin hotellihuoneet. Kun asuin Torreviejassa niin tätini kävi siellä ja majoittui Hotel Madridissa ja olipas huone pieni. Ei edes jääkaappia ja mieluummin olisin ottanut huoneiston hänellekin vuokralle.

Kääk, matka on tietenkin useammalle eli neljälle. Ryanairilla pääsisi Murciaan vähän päälle satku/nuppi, mutta ei jaksa yöpyillä saksassa.
        Matka-ajankohta on vasta kesällä, mutta kyttäilen tarjouksia.

• lennot halvalla
        välimerelle kirjoitti:

Kääk, matka on tietenkin useammalle eli neljälle. Ryanairilla pääsisi Murciaan vähän päälle satku/nuppi, mutta ei jaksa yöpyillä saksassa.
        Matka-ajankohta on vasta kesällä, mutta kyttäilen tarjouksia.

Hola!!
        Kattele www.clickair.com netistä lennot Barcelonaan ja sieltä sit www.spanair.com Alicanteen lento Barcelona-Alicante parhaillaan 7e per suunta/pax!!! Saat varmast halvemmal..Hotelli Madrid Torreviejas tosi ok olen siellä itse yöpyny ja ruokapaikoissa valinan varaa..ei kannata ruveta lomalla itte pottuja keittelee...Hauskaa lomaa Costa Blancalla!! Kato viel www.bookings.com Guardamar del Segura Hotelli Eden Mar tosi yees ja halpa!!!

• himireissaaja

Suosittelin jo toiseen keskusteluun tätä varaamoa, koska on kyllä osoittautunut kaikkein edullisimmaksi hintalaatusuhteeltaan.

http://www.sebuscahotel.es/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40