HEIPPA OLLAAN LÄHDÖSSÄ KULTAHIETIKOLLE PERHEEN KANSSA ELIKKÄ MEITÄ LÄHTEE 2 AIKUISTA JA 3 LASTA 7,8, JA 9 VEET OLEMME VARANNEET MATKAN TJÄREBORGILTA
VARASIMME MYÖS AUTON JA HALUISIMME AUTOILUSTA KUULLA VINKKEJÄ ONKO KENELLÄKÄÄN SIITÄ KOKEMUSTA? KIITTI VAUSTAUKSISTA ETUKÄTEEN!
AUTOILLEN BULGARIASSA KULTAHIETIKOLTA
2
1881
Vastaukset
- Sasu4
Olimme kaveriporukalla syksyllä kultahietikolla ja auto oli vuokralla pari päivää. Itse hotellialueella liikkuminen on hankalaa autolla, koska turistibussit tukkivat kapeat kadut ja porukkaa liikkuu massoittain kadulla kävellen turistikohteissa. Siis hermot mukaan eikä kiirettä. Maantieajo on aika reipasta, mutta ei meillä ainakaan ongelmia ollut, kunhan pysyy liikennevirran mukana ja suunnittelee vähän reittejään. Tavarat kannattaa pitää piilossa autosta poistuttaessa ja muutenkin kuunnella vuokraajan ohjeet( maassa maan tavalla. Kuten muissakin maissa.
Itse lähdemme ajelemaan Lanzarotelle ja juuri katselin vinkkejä sikäläisestä liikenteestä. - Tjäreborg
Sivultamme http://www.tjareborg.fi/travelguide/travelguide.aspx löytyy linkki mistä voi ladata Bulgarian reittioppaan. Vierailtavat kohteet sijaitsevat lähellä ja kauempaa Kultahietikosta.
Tiet ovat joskus kapeita, mutkikkaita ja joskus kuoppaisiaikin joten kannattaa pitää silmät auki.
Hyvää autoilua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112751- 1862209
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731507Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721275- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162