Luonneanalyysi Härästä:
http://www.kromosomit.net/comic_display.php?comic_id=33&l=fi
Härän Luonneanalyysi
6
2233
Vastaukset 6
- ihan hauska
mutta ei päde ainakaan tähän härkään. Olen liikenainen ja varsin menestynyt sellainen. Mutta karkeista kyllä pidän, vaikken niitä osta kun kerran kuussa :)
- HärkäNaiNeN
Eipä tuo analyysi millään tavalla koskettanut minua.Olen yrittäjä,pärjään liikemaailmassa.
Typeräksi minua ei ole koskaan haukuttu,päinvastoin olen saanut tuntea että minusta pidetään ja viihdytään seurassani. - tyylilady
On hieman positiivisempiakin analyyseja.
"Härkänaisessa ei ole mitään liikaa eikä mitään liian vähän.Käytännöllisen päälystakin alta kuoriutuu aistillinen nainen.Venus-nainen osaa nauttia elämästään.Jokaisen miehen tulisi kovina hetkinään saada rinnalleen HärkäNaiNeN.Tämä nainen on uskollinen rakkaalleen,mutta jos Härkänaista aitoja tunteita loukataan hän on
-ihan totta-vaarallinen.- myös härkä
Käytännöllisiä ollaan,ja yleensä tyylikkäitä fiksuja naisia.Elämästä ym.osataan nauttia...mut meille ei kaikki kelpaakaan,ei nyhveröt,eikä päällepäsmärit!
- Tyylitaju
Asia on näin kuten sanot,tismalleen.
- myöntää
Tyylitaju kirjoitti:
Asia on näin kuten sanot,tismalleen.
yksi härkänainen. Tuo ensimmäinen linkki oli ihan outo, en ole lukenut koskaan moista Härästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3492783
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782214- 361802
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273944Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 43604
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571