Härän Luonneanalyysi

Tauren_Mur

6

2148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hauska

      mutta ei päde ainakaan tähän härkään. Olen liikenainen ja varsin menestynyt sellainen. Mutta karkeista kyllä pidän, vaikken niitä osta kun kerran kuussa :)

    • HärkäNaiNeN

      Eipä tuo analyysi millään tavalla koskettanut minua.Olen yrittäjä,pärjään liikemaailmassa.
      Typeräksi minua ei ole koskaan haukuttu,päinvastoin olen saanut tuntea että minusta pidetään ja viihdytään seurassani.

    • tyylilady

      On hieman positiivisempiakin analyyseja.
      "Härkänaisessa ei ole mitään liikaa eikä mitään liian vähän.Käytännöllisen päälystakin alta kuoriutuu aistillinen nainen.Venus-nainen osaa nauttia elämästään.Jokaisen miehen tulisi kovina hetkinään saada rinnalleen HärkäNaiNeN.Tämä nainen on uskollinen rakkaalleen,mutta jos Härkänaista aitoja tunteita loukataan hän on
      -ihan totta-vaarallinen.

      • myös härkä

        Käytännöllisiä ollaan,ja yleensä tyylikkäitä fiksuja naisia.Elämästä ym.osataan nauttia...mut meille ei kaikki kelpaakaan,ei nyhveröt,eikä päällepäsmärit!


      • Tyylitaju

        Asia on näin kuten sanot,tismalleen.


      • myöntää
        Tyylitaju kirjoitti:

        Asia on näin kuten sanot,tismalleen.

        yksi härkänainen. Tuo ensimmäinen linkki oli ihan outo, en ole lukenut koskaan moista Härästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe