minulle toi horoskooppi piti aika lähes totta mutta oliko muita kohtalon tovereita. minua kiinostais tietäää lisäää mun horoskoopista
jousimies
2
417
Vastaukset
- misty
mars on jousimiehessä 15.2 - 8.9 eli harvinaisen 7 kk jakson, joten todella energinen vuosi on tiedossa jouskareilla. jousimiehet ovat muutenkin varsin vauhdikkaita, joten olisko tässä jo burn outin vaara? ;)
- Nellie85
mulla o horoskoopit pitäny melkee aina paikkansa ja varsinki tääl suomi24:ssä.jousimiehet o tunnetusti aika agressiivisiä ja pitää oman päänsä tilantessa ku tilanteessa..ne ei suostu kovinkaan useesti myöntään virheitänsä..itse jousimiehenä oon huomannu et masennun helposti ja haastan riitaa(monesti o tullu päihinki...)en anna perix muutako pakko tilanteissa..mut löytyyhän jousimiehiä monenlaisia..toivottavasti sait jonku verran tietoo tästä mun (turhasta)jutusta..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581