Sori, mut toi sun nimimerkkis on jo varattu, se on mun kaverin nimimerkki.
Sulle sailor venus!
41
1023
Vastaukset
- sailor venus
sori nyt vaan, mutta se sun kaveris tuskin on sailor venus eikä omista tätä nimeä!!!!!!!
- Sailor Mars
No eihän se omista sitä mutta voin vaikka vannoa, että mun kaverin nimimerkki on Sailor Venus!!!!!!!
- SAILOR VENUS!!!!!!!!!!
Sailor Mars kirjoitti:
No eihän se omista sitä mutta voin vaikka vannoa, että mun kaverin nimimerkki on Sailor Venus!!!!!!!
antaa sen olla sailor venus,mutta niin olen myös minä
- Sailor Mars
SAILOR VENUS!!!!!!!!!! kirjoitti:
antaa sen olla sailor venus,mutta niin olen myös minä
...ikänen sä oot?
- sailor venus
Sailor Mars kirjoitti:
...ikänen sä oot?
mitä se sulle kuuluu??
- sailor venus
Sailor Mars kirjoitti:
...ikänen sä oot?
mä vaan sanon, että mitä se sulle kuuluu??
- Sailor Mars
sailor venus kirjoitti:
...sun ikäs mulle kuulu, mut haluisin vaan tietää.
No, ootko ala- vai ylä-asteella?Ja lue ite...jos osaat. - sailor venus
Sailor Mars kirjoitti:
...sun ikäs mulle kuulu, mut haluisin vaan tietää.
No, ootko ala- vai ylä-asteella?Ja lue ite...jos osaat.ehkä oon ala- tai ylä-asteella,mutta missäs ite oot? pitääkö tavuttaa,että ymmärrät?
- Sailor Mars
sailor venus kirjoitti:
ehkä oon ala- tai ylä-asteella,mutta missäs ite oot? pitääkö tavuttaa,että ymmärrät?
...et kuinka lapsellinen sä oot?Mä oon ylä-asteella ja nähtävästi sulle pitää tavuttaa, että sä ymmärrät. Mä luen tosi sujuvasti.
- sailor venus
Sailor Mars kirjoitti:
...et kuinka lapsellinen sä oot?Mä oon ylä-asteella ja nähtävästi sulle pitää tavuttaa, että sä ymmärrät. Mä luen tosi sujuvasti.
sähän se tässä lapsellinen oot!!
ja kerron vaan,että mun asiat ei sulle kuulu,mut voin vaan sanoa sun iloksi,että oon ylä- ja ala-ateella;) - Sailor Mars
sailor venus kirjoitti:
ja kerron vaan,että mun asiat ei sulle kuulu,mut voin vaan sanoa sun iloksi,että oon ylä- ja ala-ateella;)...perustella väitteesi, siitä että oon muka lapsellinen.
- Taichi
sailor venus kirjoitti:
ja kerron vaan,että mun asiat ei sulle kuulu,mut voin vaan sanoa sun iloksi,että oon ylä- ja ala-ateella;)Vinde, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä nimeä joku käyttää :) :) Nettikeskusteluu tuskin kannattaa ottaa noin vakavasti..
Ja -sailor venus- PIENELLÄ :) vastasin siihen sun viestiin edellisellä sivulla, jonka olit kirjottanu 23.3. (niin siis siihen paras jakso-juttuun)... - Snow
Taichi kirjoitti:
Vinde, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä nimeä joku käyttää :) :) Nettikeskusteluu tuskin kannattaa ottaa noin vakavasti..
Ja -sailor venus- PIENELLÄ :) vastasin siihen sun viestiin edellisellä sivulla, jonka olit kirjottanu 23.3. (niin siis siihen paras jakso-juttuun)...eikö kannattaisi keksiä ihan oma nettinimi eikä jonkin esim. Sailor Moon-hahmon? Sitten ei varmaankaan olisi niin paljoa samannimisiä.
- jummi jammi
Snow kirjoitti:
eikö kannattaisi keksiä ihan oma nettinimi eikä jonkin esim. Sailor Moon-hahmon? Sitten ei varmaankaan olisi niin paljoa samannimisiä.
tottakai olis järkevintä keksiä jokin oma nimi,koska nuo sailor soturien nimet on turhan yleisiä ¤¤¤
- Vega
sailor venus kirjoitti:
... Paljosta veikkaa niin sä oot suurin piirtein joku kakkosluokkalainen pikku tytön tyllerö joka on Sailor Moon fanatiikko ja ties Sailor Moonin olemassa olon vasta kun se tuli Subilta!!! =D XD =D
Sayanora
Hihi hi - Mimi
jummi jammi kirjoitti:
tottakai olis järkevintä keksiä jokin oma nimi,koska nuo sailor soturien nimet on turhan yleisiä ¤¤¤
Kuinkahan moni käyttää just jotain Sailor nimee?
Tulee väkisellä jotain kränää... - sailor venus
Vega kirjoitti:
... Paljosta veikkaa niin sä oot suurin piirtein joku kakkosluokkalainen pikku tytön tyllerö joka on Sailor Moon fanatiikko ja ties Sailor Moonin olemassa olon vasta kun se tuli Subilta!!! =D XD =D
Sayanora
Hihi hisori,mut taidat olla ite joku kakkos luokkalainen tytön tyllerö!! ja jos halut tietää niin oon kyllä nyt seiskalla!! eli sun veikkaukset meni päin perseen reikää!!!!!!!!!!
- jummi jammi
sailor venus kirjoitti:
sori,mut taidat olla ite joku kakkos luokkalainen tytön tyllerö!! ja jos halut tietää niin oon kyllä nyt seiskalla!! eli sun veikkaukset meni päin perseen reikää!!!!!!!!!!
onko se nyt niin hirveetä,että joku käyttää nimeä sailor venus?? se on vapaa nimi ja sitä saa käyttää kuka tahansa... ei siitä tartte numeroo nostaa!
- Vega
sailor venus kirjoitti:
sori,mut taidat olla ite joku kakkos luokkalainen tytön tyllerö!! ja jos halut tietää niin oon kyllä nyt seiskalla!! eli sun veikkaukset meni päin perseen reikää!!!!!!!!!!
Sori vaan, mut sul menee vaa pahemmin!
Tolla periaatteella sulla on ikää vaa se kakkosluokkalaisen verran!
Ikää löytyy jopa 23 v!
Et silleen! - sailor venus
Vega kirjoitti:
Sori vaan, mut sul menee vaa pahemmin!
Tolla periaatteella sulla on ikää vaa se kakkosluokkalaisen verran!
Ikää löytyy jopa 23 v!
Et silleen!..sä oot sitten se lapsellinen jos sun ikä on muka 23 niin en uskois sun tähän puuttuvan! ja isottele vaan...
- Vega
sailor venus kirjoitti:
..sä oot sitten se lapsellinen jos sun ikä on muka 23 niin en uskois sun tähän puuttuvan! ja isottele vaan...
Lapsellista on SE, että taistelee yhestä nimimerkistä! Ja eikös mielipiteen ilmasu oo ihan laillista Suomessa, vai?
Olen kyllä tässä jutussa Sailor Marsin puolta!
Itseäni ei haittaa vaikka joku tämän nickin ottais... >p - jummi jammi
sailor venus kirjoitti:
..sä oot sitten se lapsellinen jos sun ikä on muka 23 niin en uskois sun tähän puuttuvan! ja isottele vaan...
te molemmat ootte lapsellisia ja tyhmiä!! miks sen nimi ei saa olla sailor venus? ja mistä sä tiedät sen iän Vega et sä oo varma että se on kakkos luokkalainen vai seiskalla?
- Vega
jummi jammi kirjoitti:
te molemmat ootte lapsellisia ja tyhmiä!! miks sen nimi ei saa olla sailor venus? ja mistä sä tiedät sen iän Vega et sä oo varma että se on kakkos luokkalainen vai seiskalla?
Ihmisistä ei koskaa tiedä ennenku kohtaa kasvotusten... Periaatteessa mulle o iha sama mikä ton nikki on, mut lapsellista se on...
- jummi jammi
Vega kirjoitti:
Ihmisistä ei koskaa tiedä ennenku kohtaa kasvotusten... Periaatteessa mulle o iha sama mikä ton nikki on, mut lapsellista se on...
vielä kyllä "sailor venuksen" on se tajuttava..
- sailor venus
jummi jammi kirjoitti:
vielä kyllä "sailor venuksen" on se tajuttava..
..mun pitäi se tajuta,mutta siti mun nimimerkki on sailor venus...
- Taichi
sailor venus kirjoitti:
..mun pitäi se tajuta,mutta siti mun nimimerkki on sailor venus...
Pidä ihmeessä nickis. Kenelkään ei oo oikeutta sanella mitä saat käyttää :)
Ja mitä Vegan kommentteihin tulee, ite oon 24 v. ja tutustuin Sailor Mooniin tod. VASTA kun se alko Subilta. Mulle se ei oo ongelma, mutta jos oot sitä mieltä, että joku on "todellinen" anime/manga-fani vasta kun on hankkinu DVD:t ulkomailta ja yli 20 v. pidä ihmeessä kiinni kannastas. Hymyt sulle :) :)
- Sailor Mars
Mä vaan sanoin, että toi nimimerkki on varattu.
- sailor venus
se on ehkä varattu,muitta mäkin käytän sitä nimeä!
- Batman
Mitä luulet, onko minun nicki käytössä?
- Timo
Toi on aika yleinen nimi...mutta kerro mulle Sailor Mars, voinko käyttää tuota nimimerkkiä?? Auta minuu joohan!! käyttääkö kukaan nimimerkkiä "Timo"!? Mä haluun tietää!!! Sailor Mars!! Sinä olet ainoa joka voi minua auttaa!!
- aha
Timo kirjoitti:
Toi on aika yleinen nimi...mutta kerro mulle Sailor Mars, voinko käyttää tuota nimimerkkiä?? Auta minuu joohan!! käyttääkö kukaan nimimerkkiä "Timo"!? Mä haluun tietää!!! Sailor Mars!! Sinä olet ainoa joka voi minua auttaa!!
No enhän mä oo missään vaiheessa sanonu, ettet sä sais käyttää sitä nimimerkkiä, mä vaan sanoin että
se on jo varattu.
No senku käytät nimimerkkiäs, en mä ainakaan oo kenelläkää nähny olevan tota samaa nimimerkkiä. - Sailor Venus
sailor venus kirjoitti:
se on ehkä varattu,muitta mäkin käytän sitä nimeä!
...Täs on mun nimimerkki, niinku Sailor Mars sano!
- sailor venus
Sailor Venus kirjoitti:
...Täs on mun nimimerkki, niinku Sailor Mars sano!
Sailor Venus,mutta mä oon sailor venus pienellä.
- Mina
Sillä on nyt aivan sama onko se nimimerkki käytössä vai ei! kunhan on edes jonkunlainen nimimerkki!
- Sailor Mars
Te ette nyt ihan tainneet tajuta asian ydintä, ainakaan jotkuu teistä ei tainnu ymmärtää.
- Sailor Mars
Sailor Mars kirjoitti:
Te ette nyt ihan tainneet tajuta asian ydintä, ainakaan jotkuu teistä ei tainnu ymmärtää.
HEi! Sulla on mun nimi merkki Sailor Mars...Mulla ja mun kolmellakymmenellä laverillani ympäri maailmaa on myös toi nimi merkki...Et sillai! Mitäs nyt tehään?? Musta tuntuu, että sun kannattais hommaa vaan ihan suosiolla uusi...
- Sailor Mars
Sailor Mars kirjoitti:
HEi! Sulla on mun nimi merkki Sailor Mars...Mulla ja mun kolmellakymmenellä laverillani ympäri maailmaa on myös toi nimi merkki...Et sillai! Mitäs nyt tehään?? Musta tuntuu, että sun kannattais hommaa vaan ihan suosiolla uusi...
No ikävää. Kuule, jos sä kerran mua pyydät vaihtamaan nimimerkkiä, ni vaiha kuule ite vaan!Mä
en sentään pyytäny sailor venusta vaihtamaan nimimerkkiä vaikka sillä onkii sama nimimerkki, ku
mun kaverilla. - Sailor Mars
Sailor Mars kirjoitti:
...sulla ja sun 30 kaverillas on samaa nimimerkkiä
, ku mul. Taisit vaa tekasta sen jostaa.
- harakka
Olisipa paljon helpompaa, jos nämäkin foorumit vaatisivat rekisteröitymisen. Ei syntyisi nimimerkkien päällekkäisyyksiä.
- Sailor Pluto
olen samaa mieltä!
- jummi jammi
Sailor Pluto kirjoitti:
olen samaa mieltä!
tämä riitä on loppunut!! ja oli se kyllä myös tyhmä riitä! (ja pitkä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819